به تازگی شاهد عرضه گوشی GT Neo 3T از جانب شرکت ریلمی بوده ایم. در همین راستا این شرکت یک سری عکس جدید از آنباکسینگ این گوشی منتشر کرده که جزئیات جدیدی از آن را آشکار کرده است. بیایید با هم به این عکس ها نگاهی بیندازیم!

ریلمی عکس های آنباکسینگ گوشی GT Neo 3T را منتشر کرد

عکس های گوشی GT Neo 3T بر روی وب سایت رسمی ریلمی قرار گرفته است. در این عکس ها بسته بندی رسمی این گوشی به همراه محتویات داخل آن به نمایش گذاشته شده که شامل خود گوشی، یک شارژر SuperDrat، یک کابل تایپ سی به تایپ سی، یک قاب نرم از جنس TPU و یک گیره سیم کارت می شود.

این طور که در این عکس ها مشخص است، گوشی ریلمی GT Neo 3T از کمترین میزان حاشیه در اطراف صفحه نمایش برخوردار است و طراحی ظاهری آن همانند مدل های رده بالا و پرچم دار است. همچنین در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش این گوشی یک پانچ هول قرار دارد که محل قرارگیری دوربین سلفی است. پنل پشتی و کناره های بدنه گوشی جدید ریلمی به صورت خمیده طراحی شده و دکمه های پاور و کنترل صدای آن در کناره سمت چپ بدنه قرار گرفته است. در لبه پایینی بدنه گوشی ریلمی GT Neo 3T نیز پورت تایپ سی، اسلات سیم کارت و خروجی اسپیکر تعبیه شده است.

ریلمی عکس های آنباکسینگ گوشی GT Neo 3T را منتشر کرد

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی Realme GT Neo 3T

صفحه نمایش گوشی ریلمی GT Neo 3T از نوع امولد E4 است و 6.62 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز را به ارمغان می آورد. تراشه به کار رفته در این گوشی از مدل اسنپ دراگون 870 ساخت کوالکوم است که 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x آن را همراهی می کنند. همچنین امکان ارتقای حافظه رم این گوشی به میزان 5 گیگابایت دیگر نیز وجود دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ظرفیت حافظه داخلی گوشی دارای تراشه اسنپ دراگون 870 و صفحه نمایش 120 هرتز برابر با 128 گیگابایت از نوع UFS 3.1 است. انرژی مورد نیاز گوشی جدید ریلمی نیز از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که امکان شارژ کردن آن با فست شارژ 80 وات وجود دارد.

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی Realme GT Neo 3T

ماژول دوربین پشت گوشی ریلمی GT Neo 3T شامل سه لنز می شود: لنز اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسل، لنز اولترا واید با رزولوشن 8 مگاپیکسل و لنز ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل. همچنین دو فلش LED در کنار دوربین های پشت این گوشی دیده می شود. برای علاقه مندان به ثبت سلفی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است.

در حال حاضر شرکت ریلمی در رابطه با قیمت گوشی GT Neo 3T خبری منتشر نکرده است. این گوشی برای رقابت در بازار مدل های میان رده عرضه شده و فعلاً در کشورهای آسیای شرقی در دسترس قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که ریلمی قصد عرضه این گوشی به بازارهای جهانی را دارد یا خیر. همچنین برای طرفداران گوشی های ریلمی باید یاد آور شویم که مشخصات فنی و رندرهای تازه منتشر شده گوشی Realme 9i 5G به تازگی منتشر شده و شما می توانید آنها را در بخس مقالات ما مشاهده کنید.

منبع: gizmochina