دستگاه All-in-One جدید HP Envy 34 هم اکنون جهت خرید با قیمت ابتدایی 2000 دلار بر روی وب سایت اچ پی قرار گرفته است. پیش از این در نوامبر سال 2021 بود که پیش فروش این دستگاه آغاز شد، اما خیلی زود و به طرزی عجیب این دستگاه از لیست محصولات قابل سفارش اچ پی حذف شد! HP در این رابطه هیچ دلیلی ارائه نکرد اما پس از مدتی اعلام نمود که این کامپیوتر بدون کیس در ماه ژانویه 2022 در دسترس قرار خواهد گرفت. اکنون اچ پی به قول خود عمل کرده و این کامپیوتر همه کاره قدرتمند جهت خرید بر روی وب سایت اچ پی قرار گرفته است.

کامپیوتر همه کاره HP Envy 34 با صفحه نمایش 5K و سخت افزار قدرتمند راهی بازار شد

کامپیوتر همه کاره HP ENVY 34 به یک صفحه نمایش 5K، مجموعه متعددی از پورت ها و حافظه های رم و ذخیره سازی قابل دسترسی توسط کاربر مجهز شده است. شما می توانید تنها با اتصال یک کابل این All-in-One قدرتمند را آماده به کار کنید. مشخصات فنی این دستگاه به گونه ای است که از همین حالا می توان آن را در لیست بهترین All-in-One های سال قرار داد!

در کامپیوتر بدون کیس HP ENVY 34 از پردازنده های نسل 11 اینتل استفاده شده است. شما می توانید این دستگاه را با پردازنده Core i7-11700 یا Core i9-11900 تهیه کنید. همچنین این کامپیوتر به 128 گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز مجهز است که کاربر می تواند آن را به صورت شخصی ارتقا دهد. این All-in-One دارای کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA RTX 3080 نیز هست و در آن از 2 ترابایت حافظه SSD (از نوع PCIe NVMe) استفاده شده است. حافظه داخلی این دستگاه نیز برای کاربر قابل دسترسی خواهد بود. با توجه به این مشخصات می توان از قدرت عالی HP ENVY 34 در اجرای انواع نرم افزارها و بازی های سنگین و کارهای تخصصی اطمینان داشت.

صفحه نمایش این دستگاه دارای سایز 5K بوده و از رزولوشن 5120 x 2160 (5K) برخوردار است. این صفحه نمایش به پنل IPS و روکش ضد بازتاب مجهز است و از روشنایی 500 نیتس بهره می برد. همچنین صفحه نمایش این دستگاه محدوده رنگ 98% DCI-P3 را پوشش می دهد. از این جهت می توان این دستگاه را برای کارهای گرافیکی و تماشای فیلم با بالاترین کیفیت از بهترین گزینه ها دانست.

مجموعه پورت های All-in-One اچ پی ENVY 34 شامل شش پورت USB-A، دو پورت Thunderbolt 4 و پورت های USB-C، HDMI و اترنت می شود. همچنین برای این مدل درگاه کارت حافظه و جک 3.5 میلی متری صدا نیز در نظر گرفته شده است.

این کامپیوتر همه کاره به اسپیکرهای Bang & Olufsen مجهز است و بالاترین کیفیت و قدرت صدا را ارائه می دهد. سایر ویژگی های این دستگاه شامل مجهز بودن به وای فای 6، بلوتوث، دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره و پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس می شود. این دستگاه با ابعاد 81.7 x 22.3 x 36.8 سانتی متر و وزن 11.05 کیلوگرم عرضه شده و دارای رنگ نقره ای است. در ادامه می توانید چند عکس دیگر از این محصول را مشاهده کنید.

کامپیوتر همه کاره HP Envy 34 با صفحه نمایش 5K و سخت افزار قدرتمند راهی بازار شد

کامپیوتر همه کاره HP Envy 34 با صفحه نمایش 5K و سخت افزار قدرتمند راهی بازار شد

کامپیوتر همه کاره HP Envy 34 با صفحه نمایش 5K و سخت افزار قدرتمند راهی بازار شد

منبع: windowscentral