تا چند سال پیش اگر به شما می گفتند که « پروژکتوری در بازار موجود است که در کف دست جا می شود» حتماً در صداقت فرد گوینده شک می کردید! اما در چند سال اخیر فناوری های تولید پروژکتور به سمتی رفته اند که شاهد عرضه چندین مدل جیبی از این دستگاه به بازار بوده ایم. ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam S2 یکی از همین مدل های جیبی و قابل حمل است که تنها 497 گرم وزن دارد و می توانید آن را در کف دست خود نگه دارید! این پروژکتور به دلیل طراحی خلاقانه، موفق به دریافت چندین جایزه بین المللی نیز شده است.

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam S2

یک قاب تصویر 120 اینچی با وضوح 720p

ویدئو پروژکتور Asus ZenBeam S2 از روشنایی 500 لومن و رزولوشن 720p پشتیبانی می کند و 100 درصد از محدوده رنگ NTSC را پوشش می دهد. این ویژگی ها برای یک پروژکتور قابل حمل کاملاً مناسب به نظر می رسد و باعث می شود تا تصاویر پخش شده با آن از وضوح و شفافیت قابل قبولی برخوردار باشند. این پروژکتور به لنز شورت ترو (برد کوتاه) مجهز است و در فضاهای کوچک، یک قاب تصویر بزرگ را به شما ارائه می دهد. به طور دقیق تر باید گفت که ویدیو پروژکتور ایسوس ZenBeam S2 قادر است تا سایز تصویر 60 تا 120 اینچ را از فاصله تنها 1.5 تا 3 متری نسبت به سطح نمایش ارائه دهد.

باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژدهی عالی

باتری به کار رفته در ویدئو پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam S2 از ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و قادر به تأمین انرژی مورد نیاز پروژکتور به میزان 3.5 ساعت است. پس حتی فیلم های طولانی را نیز بدون هیچ مشکلی می توانید با آن تماشا کنید. لازم به ذکر است که این پروژکتور به یک پورت USB-A با قابلیت شارژدهی 5V/1A هم مجهز است. پس شما می توانید از این دستگاه در نقش یک پاوربانک استفاده کنید و با آن گوشی هوشمندتان را شارژ نمایید!

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam S2

تصحیح کیستون دو بعدی و فوکوس خودکار

قابلیت تصحیح کیستون عمودی (اتوماتیک) و افقی به میزان 30 درجه به شما کمک می کند تا تصویر ویدئو پروژکتور خانگی ایسوس ZenBeam S2 را به سادگی بر روی سطح نمایش تنظیم کنید و به یک قاب مستطیلی صاف و دقیق دست پیدا نمایید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا پروژکتور را در زاویه دلخواهتان نسبت به سطح نمایش نصب کنید. مجهز بودن به سنسور فوکوس نیز باعث می شود تا ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam S2 توانایی سنجش فاصله تا پرده نمایش را داشته باشد و متناسب با آن فرآیند فوکوس را به صورت اتوماتیک انجام دهد.

پورت های USB-C و HDMI، پشتیبانی از اتصال وایرلس

بر روی پنل پشتی پروژکتور ایسوس ZenBeam S2 شاهد تعبیه پورت های USB-C و HDMI است که امکان اتصال به انواع دستگاه ها مانند گوشی، تبلت و لپ تاپ را فراهم می آورد. پورت USB-C این پروژکتور از قابلیت عملکرد دو جهته برخوردار است و علاوه بر پذیرش سیگنال های تصویری، توانایی شارژدهی با مشخصات 5V/1.5A را هم دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور خانگی ارزان ایسوس ZenBeam S2 به وای فای داخلی هم مجهز است و شما می توانید گوشی یا تبلت خود را به صورت وایرلس به آن متصل کنید.

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam S2

اسپیکر داخلی با فناوری سونیک مستر ایسوس

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam S2 به اسپیکر استریوی 2 وات مجهز است و موفق به دریافت تأییدیه SonicMaster شده است. این اسپیکر توسط تیم صوتی تخصصی ایسوس به نام ASUS Golden Ear طراحی شده است و طیف وسیع تری از فرکانس ها را پوشش می دهد. همچنین این اسپیکر بیس عمیق و قدرتمندی را ارائه می دهد و باعث می شود تا از تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی با انجام بازی لذت بیشتری ببرید.

طول عمر عالی منبع نور LED

منبع نور به کار رفته در ویدئو پروژکتور Asus ZenBeam S2 از نوع LED است و تا 30000 ساعت نیازی به تعویض و سرویس ندارد. پس برای سال ها بدون هیچ هزینه ای می توانید از این پروژکتور برای تماشای فیلم و سریال استفاده کنید.

در مجموع باید گفت که ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam S2 یکی از مدل های قابل حمل پرطرفدار موجود در بازار است که مجموعه ای از امکانات کاربردی را در قالب یک بدنه کوچک به اندازه یک کف دست در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید پروژکتور ایسوس ZenBeam S2 یا دریافت قیمت آن را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: asus