بالاخره، سرانجام و پس از درخواست های بسیار، 1Password به مایکروسافت استور اضافه شد! این خبر توسط یکی از اعضای تیم مهندسی مایکروسافت استور در توییتر اعلام شده است و کاملاً معتبر و قابل استناد است. پس دیگر برای دانلود و نصب برنامه مدیریت رمز عبور 1Password، نیازی به سرچ در اینترنت نخواهید داشت و می توانید این کار را به طور مستقیم از فروشگاه اپلیکیشن محبوب ویندوز انجام دهید.

دانلود مستقیم 1Password از Microsoft Store

بدون شک 1Password یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد است. این برنامه بر روی تمامی پلتفرم های رایج، شامل macOS، iOS، ویندوز، اندروید و لینوکس قابل نصب است و حتی امکان استفاده از نسخۀ وب آن نیز وجود دارد.

این سرویس برای محافظت از پسوردها و اطلاعات هویتی کاربران طراحی شده است و از دسترسی افراد غیر مجاز به این اطلاعات حساس جلوگیری می کند. اکنون تیم 1Password یک قدم دیگر برای قابل اعتماد تر کردنِ دسترسی به این پلتفرم برداشته اند و اپلیکیشن پرطرفدار خود را از طریق مایکروسافت استور در اختیار کاربران قرار داده اند.

همان طور که می دانید مایکروسافت برای اضافه شدن یک اپلیکیشن جدید به Microsoft Store قواعد بسیار سختگیرانه ای دارد. این اپلیکیشن ها پیش از اضافه شدن به استور از بسیاری جهات مورد بررسی و موشکافی قرار می گیرند و باید از لحاظ میزان امنیت و سازگاری با دستگاه های مختلف تأیید شوند. 1Password با طی کردن این مراحل، اکنون رسماً در مایکروسافت استور در دسترس قرار گرفته است.

دانلود مستقیم 1Password از Microsoft Store

توانمندی ها و امکانات کاربردی 1Password بر کسی پوشیده نیست. کاربران می توانند از این اپلیکیشن برای ایجاد پسورد جدید و ذخیره سازی رمز عبورهای قبلی خود استفاده کنند. همچنین این اپلیکیشن از قابلیت پر کردن اتوماتیک فیلدهای مربوط به لاگین در وب سایت ها و سرویس های مختلف برخوردار است و اطلاعات مهم و حساس شما را در هر زمان و مکانی در اختیارتان قرار می دهد.

به طور کلی قابلیت های اپلیکیشن مدیریت پسورد 1Password را می توان به صورت زیر لیست کرد:

  • ایجاد و ذخیره سازی پسورد، آدرس و اطلاعات کارت های بانکی
  • قابلیت پر کردن اتوماتیک فرم های لاگین در وب سایت ها و سرویس های مختلف با اطلاعات شناسایی کاربر
  • فراهم آوردن امکان دسترسی به اطلاعات کاربر بر روی تمام دستگاه های او
  • به اشتراک گذاری آیتم های مورد نظر کاربر با فرد مورد تأیید او (حتی اگر آن فرد جزء کاربران 1Password نباشد!)
  • سازمان دهی آیتم های ذخیره شده در دسته بندی ها و مجموعه های مختلف و سازگاری با Tag
  • ارسال هشدارهای امنیتیِ عملیاتی و امکان مشاهده آنها در دشبورد
  • مجهز بودن به اکانت خانوادگی (Family account)
  • امکان استفاده به صورت مهمان

دانلود مستقیم 1Password از Microsoft Store

به طور کلی یکی از مأموریت های 1Password این است که از نشت اطلاعات سازمانی و دولتی جلوگیری کند. طبق نظر سنجی ای که توسط تیم توسعه این اپلیکیشن انجام شده، بسیاری از کارمندان ادارات و شرکت ها به دلیل سروکار داشتن با وب سایت ها و سرویس های مختلف، برای انتخاب پسورد دقت کافی به خرج نمی دهند و در بسیاری از موارد از یک پسورد مشابه برای تمامی سرویس ها استفاده می کنند. وان پسورد این مشکل را از بین می برد و با تولید آنیِ رمز عبورهای ایمن، دغدغه صاحبان کسب و کارها را برطرف می سازد.

منبع: windows central