شیائومی یک ماوس جدید را به خانوادۀ محصولات خلاقانۀ خود اضافه کرده است. این ماوس با مدل کامل Xiaomi Wireless Mouse 3 به فروشگاه های خرده فروشی کشور چین معرفی شده و از طراحی ظاهری مدرن و جذابی بهره می برد. کاربران می توانند این ماوس جدید را با یکی از رنگ های خاکستری، سفید، صورتی و آبی با قیمت حدود 14 دلار تهیه کنند. در ادامه با مشخصات ماوس وایرلس شیائومی بیشتر آشنا می شویم؛ با ما همراه باشید.

معرفی ماوس بیسیم شیائومی Wireless Mouse 3

مشخصات فنی ماوس Xiaomi Wireless Mouse 3

جدیدترین نسخه از ماوس های بدون سیم شیائومی از مرغوب ترین متریال موجود ساخته شده است. به همین دلیل این ماوس علاوه بر بهره بردن از ظاهر مدرن و جذاب، کاملاً راحت است و باعث می شود تا کاربر در هنگام کار کردن با آن کمتر دچار خستگی شود. ماوس Xiaomi Wireless Mouse 3 تنها 57 گرم وزن دارد و با ابعاد 119x64x41 میلی متر راهی بازار شده است. از این جهت می توان آن را یکی از مدل های سبک و جمع و جور موجود در بازار دانست. لازم به ذکر است که این ماوس کاملاً وایرلس است و انرژی مورد نیاز آن از باتری های قلمی معمولی تأمین می شود.

در ماوس Xiaomi Wireless Mouse 3 از همان روش اپتیکالِ شناخته شده برای ردیابی حرکت استفاده شده است. از این جهت می توان از حرکت روان و دقیق نشانگر آن بر روی صفحه نمایش سیستم اطمینان داشت. همچنین این ماوس با انواع سیستم عامل ها شامل ویندوز، MacOS، ChromeOS و iOS سازگاری دارد و محدودیتی برای استفاده از آن در محیط های کاربری مختلف وجود ندارد.

معرفی ماوس بیسیم شیائومی Wireless Mouse 3

یکی از ویژگی های کاربردی ماوس Xiaomi Wireless Mouse 3 قابلیت اتصال آن به سیستم از طریق دو روش است: این ماوس هم از فرکانس 2.4 گیگاهرتز (وای فای) پشتیبانی می کند و هم با بلوتوث سازگار است. به این ترتیب می توان از آن به شیوه ای منعطف و در قالب سناریوهای مختلف استفاده کرد. با این حال ماوس وایرلس جدید شیائومی به دکمه های قابل برنامه ریزی مجهز نیست و برای استفادۀ کاربران معمولی طراحی شده است.

معرفی ماوس بیسیم شیائومی Wireless Mouse 3

سابقۀ شیائومی در عرضه ماوس های بی سیم کاملاً درخشان است. این برند چینی اولین ماوس وایرلس خود را در سال 2017 به بازار فرستاد و پس از آن با عرضه مدل Xiaomi Wireless Mouse 2 در سال 2019، جای پای خود را در این بازار محکم کرد. این ماوس ها به دلیل اتصال با ثبات از طریق باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، دقت عالی در مکان یابی و طراحی با دوام خود با نقدهای بسیار مثبتی مواجه شده اند.

اکنون انتظار می رود تا ماوس جدید Wireless Mouse 3 نیز در مسیر مدل های پیش از خود قدم بردارد و همان کیفیت را در سطوحی بالاتر به کاربر ارائه دهد. این ماوس از همین حال با طراحی ظاهری جذاب خود توانسته نگاه ها را به سمت خود خیره کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که نظرات در مورد قدرت عملکرد آن به چه صورت خواهد بود. لازم به ذکر است که قیمت ماوس شیائومی Wireless Mouse 3 برای عرضه در کشور چین در حدود 14 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina