حدود شش ماه پیش بود که ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Pro در کشور چین عرضه شد و حالا شیائومی آن را به بازارهای جهانی نیز وارد کرده است. این ساعت هوشمند در دو نسخه تولید شده است و از جمله مشخصات کلیدی آن می توان به صفحه نمایش دایره ای امولد، طول عمر بالای باتری و بهره بردن از مزایای سیستم عامل اختصاصی شیائومی نام برد.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Pro با بدنه استیل ضد زنگ و شارژدهی باتری 14 روزه به بازارهای جهانی وارد شد

شیائومی سرانجام ساعت هوشمند Watch S1 Pro را برای افرادی به جز کاربران چینی در دسترس قرار داده است! همان طور که انتظار می رفت، نسخه جهانی این گجت پوشیدنی با نسخه ای که برای اولین بار در آگوست 2022 در چین معرفی شده بود، تفاوتی ندارد.

صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Pro به شکل دایره است و 1.47 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش از نوع AMOLED است و بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند جدید شیائومی تنها 48.5 گرم (بدون بند) وزن دارد و با ابعاد 46x46x11.28 میلی متر راهی بازار شده است.

همان طور که اشاره کردیم، ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Pro در دو نسخه عرضه شده است. هر دوی این نسخه ها به بدنه ای مقاوم از جنس استیل ضد زنگ مجهزند. آن طور که در تصاویر تبلیغاتی شیائومی دیده می شود، یکی از این نسخه ها دارای بند لاستیکی فلوئوروی مشکی رنگ است، در حالی که نسخه دیگر به بند چرمی با رنگ قهوه ای مجهز شده است. در ادامه می توانید تصاویر تبلیغاتی شیائومی برای معرفی ساعت هوشمند Watch S1 Pro را مشاهده کنید:

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Pro با بدنه استیل ضد زنگ و شارژدهی باتری 14 روزه به بازارهای جهانی وارد شد

شیائومی خاطر نشان کرده است که صفحه نمایش ساعت هوشمند Watch S1 Pro از رزولوشن 480x480 پیکسل پشتیبانی می کند و توانایی دستیابی به روشنایی حداکثر 500nits را دارد. بر روی صفحه نمایش این ساعت هوشمند از شیشه یاقوت کبود به همراه روکش ضد اثر انگشت استفاده شده است.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Pro با بدنه استیل ضد زنگ و شارژدهی باتری 14 روزه به بازارهای جهانی وارد شد

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Pro ضد آب است و موفق به دریافت استاندارد 5 ATM شده است. این گجت پوشیدنی از بلوتوث نسخه 5.2 و BLE پشتیبانی می کند و به انواع گوشی های اندرویدی و iOS متصل می شود. باتری به کار رفته در این ساعت هوشمند 500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و قادر است تا انرژی مورد نیاز گجت را به مدت 14 روز تأمین کند. اینکه شیائومی از سیستم عامل اختصاصی خود به جای WearOS در ساعت Watch S1 Pro استفاده کرده بر روی افزایش طول عمر باتری آن بی تأثیر نبوده است.

مطابق با انتظارات، قیمت ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Pro برای عرضه در اروپا 299.99 یورو است که 120 یورو از مدل Watch S1 Active و 70 یورو از مدل Watch S1 بیشتر است. در کل با توجه به طراحی ظاهری شیک، کیفیت ساخت عالی و مشخصات فنی کاربردی می توان از هم اکنون از استقبال قابل توجه کاربران از این ساعت هوشمند اطمینان داشت.

منبع: notebookcheck