شیائومی به تازگی گوشی های هوشمند سری Xiaomi 13T را راهی بازارهای جهانی کرده است. در کنار این گوشی ها، ساعت هوشمند Watch 2 Pro نیز به بازار آمده است. در همین راستا مشخصات فنی این ساعت هوشمند به طور کامل فاش شده است و علاقه مندان به این برند خلاق چینی می توانند با جدیدترین گجت پوشیدنی آن بیشتر آشنا شوند. بیایید به این مشخصات نگاهی بیندازیم.

فاش شدن مشخصات فنی ساعت هوشمند Xiaomi Watch 2 Pro

مشخصات فنی شیائومی واچ 2 پرو

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ساعت هوشمند Xiaomi Watch 2 Pro به یک صفحه نمایش امولد مجهز است که به صورت دایره ای طراحی شده است. صفحه نمایش این ساعت 1.43 اینچ سایز دارد و از رزولوشن عالی 466x466 پیکسل پشتیبانی می کند. بدنه این ساعت نیز 46 میلی متر قطر دارد.

تراشه اسنپدراگون W5+ نسل 1 قلب تپندۀ شیائومی واچ 2 پرو را تشکیل می دهد. باتری به کار رفته در این گجت نیز 495 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، اما در مورد طول عمر و میزان شارژدهی آن فعلاً اطلاعاتی در دست نیست. این مدل از ساعت هوشمند شیائومی با سیستم عامل Wear OS (مبتنی بر MIUI Watch) لود می شود و امکان دسترسی به دریایی از امکانات شامل پلی استور، گوگل مپ، گوگل والت و پرداخت از طریق NFC را فراهم می آورد. کانفیگ حافظه شیائومی واچ 2 پرو نیز شامل 2 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می شود.

فاش شدن مشخصات فنی ساعت هوشمند Xiaomi Watch 2 Pro

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو هر آنچه را که از یک گجت پوشیدنی مدرن و کاربردی انتظار دارید، در خود جای داده است. از جمله مشخصات کلیدی این گجت می توان به امکان برقراری تماس صوتی، ارسال پیام متنی، مدیریت برنامه زمان بندی کاری، ردیابی فعالیت های ورزشی، آنالیز ترکیب بدنی (بادی کامپوزیشن)، سنجش سطح اکسیژن خون، مانیتورینگ ضربان قلب، پایش وضعیت خواب و استرس، کنترل دوربین گوشی، نمایش تغییرات آب و هوایی، ضبط صدا، قطب نما و اندازه گیری فشار هوا اشاره کرد. علاوه بر این، شیائومی واچ 2 پرو به امکانات دیگری هم مجهز است که شامل این موارد می شوند: درجه حفاظتی 5ATM برای مقاومت در مقابل نفوذ آب، وای فای، بلوتوث، جی پی اس، بدنه فلزی و ضد زنگ و بند چرمی.

در برخی گزارش ها به این نکته اشاره شده است که ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می کند. همچنین بر روی صفحه نمایش این گجت پوشیدنی از روکش گوریلا گلس استفاده شده است. این ساعت در یک نسخه دیگر با بندی از جنس رابر (Rubber) نیز عرضه می شود. البته احتمالاً در ادامه بندهای ترد پارتی (ساخت شرکت های دیگر به جز شیائومی) متنوعی برای این ساعت هوشمند راهی بازار خواهد شد.

فاش شدن مشخصات فنی ساعت هوشمند Xiaomi Watch 2 Pro

قیمت ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو نسخه وای فای در حدود 269 یورو اعلام شده است. قیمت نسخه LTE این گجت نیز در حدود 329 یورو خواهد بود. با توجه به سابقۀ درخشان شرکت شیائومی در تولید ساعت های هوشمند، پیش بینی می شود که واچ 2 پرو نیز با استقبال قابل توجهی در بازار مواجه شود و بتواند به خوبی انتظارات طرفداران شیائومی را برآورده کند.

منبع: gizmochina