این طور که به نظر می رسد شیائومی در حال کار کردن بر روی یک سری ساعت هوشمند جدید است و قصد دارد تا در ماه های آتی، مدل های جدیدی را به بازار عرضه کند. در همین راستا چندی پیش اخباری در مورد ساعت هوشمند Xiaomi Watch S3 منتشر شد و برخی از مشخصات فنی آن را آشکار کرد. اکنون گزارش دیگری توسط وب سایت MySmartPrice انتشار یافته و اطلاعاتی را در مورد یکی دیگر از ساعت های هوشمند شیائومی با مدل Watch 2 Pro در اختیار علاقه مندان قرار داده است. در این گزارش چند عکس از این گجت پوشیدنی جدید نیز منتشر شده که در ادامه می توانید آنها را مشاهده کنید.

مشخصات کلیدی ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو

مشخصات کلیدی ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو

بر اساس عکس های منتشر شده، شیائومی در طراحی ساعت هوشمند واچ 2 پرو از ساختار دایره ای استفاده کرده است که با طراحی ای که پیش از این در مدل شیائومی واچ 2 دیده بودیم، تفاوت دارد. ساعت هوشمند جدید شیائومی حداقل در دو رنگ طراحی شده و ظاهری مدرن و جذاب دارد.

در نسخه اول شاهد تلفیق بدنه نقره ای با یک بند چرمی قهوه ای رنگ هستیم، اما نسخه دوم به صورت تمام مشکی طراحی شده است. در کنارۀ بدنه ساعت، شما می توانید دو دکمه فیزیکی را مشاهده کنید که یکی از آنها از نوع چرخان است و برای جابجایی سریع بین تنظیمات کاربرد دارد. بدنه ساعت هوشمند شیائومی Watch 2 Pro (در نسخه بند چرمی) از استیل ضد زنگ ساخته شده و سطح آن برس خورده است. نسخه مشکی رنگ نیز از فلز فوق العاده سخت ساخته شده است. فلز به کار رفته در این مدل بیشتر در صنایع نظامی و ارتشی مورد استفاده قرار می گیرد!

مشخصات کلیدی ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو

بر اساس گزارش های منتشر شده، ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو به احتمال زیاد به یک صفحه نمایش با کیفیت AMOLED با سایز 1.43 اینچ مجهز خواهد بود. این صفحه نمایش از ویژگی همیشه روشن (Always-on) برخوردار است و تعدادی واچ فیس انحصاری برای آن طراحی شده است.

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو در نسخه های بلوتوث و 4G LTE ارائه خواهد شد. در زمینه ویژگی های مربوط به سلامتی باید گفت که این ساعت هوشمند از قابلیت آنالیز ترکیب بدن، پایش وضعیت خواب و سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) برخوردار است. همچنین این گجت از فعالیت های ورزشی رایج پشتیبانی می کند و یک پکیج فیتنس کامل را در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات کلیدی ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو

پیش از این ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو در پایگاه داده IMEI با مدل نامبر M2233W1 رؤیت شده بود. بر اساس اطلاعات درج شده در این سایت، این ساعت هوشمند از سیم کارت الکترونیک (eSIM) پشتیبانی می کند و به احتمال زیاد سیستم عامل Wear OS 3 بر روی آن نصب خواهد بود. جالب اینجا است که نسل قبلی ساعت های شیائومی، Mi Watch، که در سال 2019 به بازار آمده بودند نیز از سیستم عامل Wear OS قدرت می گرفتند و شیائومی به سیستم عامل گوگل وفادار باقی مانده است!

منبع: gizmochina