در چند سال اخیر ویدئو پروژکتورهای قابل حمل طرفداران زیادی به خصوص در میان کاربران خانگی پیدا کرده اند. این پروژکتورها علی رغم ابعاد کوچک و وزن سبکی که دارند، از توانایی نمایش تصویر در سایز بزرگ برخوردارند و به راحتی می توان آنها را با خود به مکان های مختلف حمل کرد. شیائومی یکی از شرکت هایی است که در زمینه ساخت پروژکتورهای قابل حمل فعالیت زیادی داشته و چند مدل خلاقانه و جذاب را در این زمینه راهی بازار کرده است. ویدئو پروژکتور شیائومی Wanbo T2 Max یکی از همین مدل ها است که با وزن فقط 900 گرمی و ابعاد بسیار کوچک خود، قادر به نمایش تصاویر Full HD در سایز حداکثر 120 اینچ است. این پروژکتور دارای امکانات هوشمند نیز هست که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

ویدئو پروژکتور شیائومی Wanbo T2 Max

ویدئو پروژکتور خانگی شیائومی Wanbo T2 Max را می توان یک مدل همه کاره و چند منظوره نامید که در سناریوهای مختلفی کاربرد دارد. با توجه به اینکه این پروژکتور قابل حمل است، شما می توانید آن را در تمام طول روز (در محل کار، خانه دوستان، کلاس آموزشی، کافه یا هر محیط دیگری) با خود به همراه داشته باشید و در هر جایی که نیاز شد، محتوای دلخواهتان را با آن به نمایش بگذارید. ویدئو پروژکتور Xiaomi Wanbo T2 Max مراحل نصب و راه اندازی پیچیده ای ندارد و فقط کافی است تا آن را بر روی یک میز کوچک در مقابل دیوار قرار دهید. لازم به ذکر است که این پروژکتور سایز تصویر بین 40 تا 120 اینچ را ارائه می دهد و برای این منظور باید در فاصله بین 1.5 تا 3 متر از سطح نمایش قرار گیرد.

مجهز به وای فای و اندروید داخلی

یکی از امکانات کاربردی ویدئو پروژکتور خانگی ارزان شیائومی Wanbo T2 Max، مجهز بودن به وای فای داخلی است. با بهره بردن از این قابلیت می توانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را به صورت وایرلس به این پروژکتور متصل کنید و محتوای دلخواهتان را با آنها به اشتراک بگذارید. به این ترتیب برای کار کردن با این پروژکتور نیازی به اتصال آن به کامپیوترها یا لپ تاپ های گران قیمت وجود ندارد! ویدیو پروژکتور شیائومی Wanbo T2 Max دارای سیستم عامل اندروید تی وی 9.0 نیز هست و امکان نصب اپ های استریم ویدئو را به شما می دهد. در این حالت می توانید فیلم و ویدئوی دلخواه خود را به صورت آنلاین (بدون نیاز به هیچ گونه دستگاهی) با این پروژکتور استریم کنید.

ویدئو پروژکتور شیائومی Wanbo T2 Max

در صورتی که به هر دلیلی امکان استفاده از قابلیت اتصال وایرلس برایتان فراهم نبود، می توانید دستگاه منبع پخش را با کابل به ویدئو پروژکتور شیائومی Wanbo T2 Max متصل کنید. برای این منظور پورت های HDMI و USB بر روی پنل پشتی این پروژکتور خانگی تعبیه شده اند. این مدل به یک جک 3.5 میلی متری هم مجهز است که برای اتصال به هدفون یا اسپیکر خارجی کاربرد دارد.

پس دست شما برای استفاده از ویدئو پروژکتور شیائومی Wanbo T2 Max به هر دو صورت بی سیم یا با سیم کاملاً باز است.

از وضوح تصویر Full HD 1080p لذت ببرید

درست است که ویدئو پروژکتور شیائومی Wanbo T2 Max یک مدل قابل حمل و کوچک است، اما کیفیت تصویر ایده آلی را ارائه می دهد. این پروژکتور از مشخصاتی مانند رزولوشن Full HD، نسبت کنتراست 2000:1 و روشنایی 250 لومن بهره می برد و کیفیت تصویر 1080p را به ارمغان می آورد. البته شدت روشنایی این پروژکتور به اندازه ای است که بهتر است تا برای جلوگیری از افت وضوح تصویر، از آن در محیط های تاریک و کم نور استفاده کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که منبع نوری ویدئو پروژکتور شیائومی مدل Wanbo T2 Max از نوع LED است و از طول عمر 20000 ساعت برخوردار است.

ویدئو پروژکتور شیائومی Wanbo T2 Max

پس برای مدتی طولانی می توانید بر روی استفاده از این پروژکتور حساب باز کنید. مجهز بودن به دو اسپیکر داخلی 3 وات، تصحیح حالت ذوزنقه ای (40 درجه عمودی)، بلوتوث و حافظه داخلی 16 گیگابایت سایر امکانات این پروژکتور خانگی پرطرفدار را تشکیل می دهند. اگر شما هم قصد خرید پروژکتور شیائومی Wanbo T2 Max یا دریافت قیمت آن را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: wanbo