شیائومی روز به روز دامنه فعالیت های خود را گسترده تر می کند و از تجربه بازارهای جدید (به خصوص در کشور چین) هیچ ترسی ندارد! در همین راستا در چند سال اخیر شاهد عرضه طیف وسیعی از محصولات جدید توسط این شرکت به بازار چین بوده ایم. در میان این محصولات حتی دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی، هواپز، هود آشپزخانه، جاروبرقی و... هم به چشم می خورد. اکنون شیائومی در جدیدترین اقدام غیر منتظره خود، یک بی سیم واکی تاکی را معرفی کرده است! این دستگاه که با نام کامل Xiaomi Walkie Talkie 2S و به صورت رسمی معرفی شده، از ویژگی های جالبی بهره می برد. به عنوان مثال این بی سیم می تواند تا 120 ساعت بدون نیاز به شارژ در حالت استند بای (آماده به کار) باقی بماند.

بی سیم واکی تاکی شیائومی 2S با قابلیت 120 ساعت روشن ماندن در حالت استند بای معرفی شد

بدنه بی سیم واکی تاکی شیائومی 2S ضخامت کمی دارد و بر روی سطح آن از خطوط برجسته استفاده شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا بی سیم نلغزد و محکم تر در دست قرار گیرد. شیائومی اعلام کرده است که این دستگاه از توان انتقالی 4 وات برخوردار است و به یک نمایشگر رنگی 1.7 اینچی برای نمایش اطلاعات ضروری مجهز شده است. این نمایشگر خروجی تصویر واضح و با کیفیتی را ارائه می دهد.

واکی تاکی شیائومی 2S دارای یک پورت USB-C است که برای شارژ کردن باتری دستگاه کاربرد دارد. لازم به ذکر است که این گجت از درجه حفاظتی IP54 برخوردار است و به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار طراحی شده است. البته این بی سیم نباید به طور کامل داخل آب قرار بگیرد و فقط در برابر پاشیده شدن قطرات آب مقاومت دارد. بی سیم شیائومی 2S به رادیو FM هم مجهز است و بدون هیچ مشکلی شبکه های رادیویی را دریافت می کند.

بی سیم واکی تاکی شیائومی 2S با قابلیت 120 ساعت روشن ماندن در حالت استند بای معرفی شد

شیائومی در بی سیم واکی تاکی 2S از واحد اسپیکر بزرگ 36 میلی متری استفاده کرده تا قدرت صدا را ارتقا دهید. با این حال این گجت تنها 15 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن از 130 گرم فراتر نرفته است. مجهز بودن به یک جک هدفون 3.5 میلی متری به شما اجازه می دهد تا هندزفری خود را به این بی سیم متصل کنید.

همان طور که اشاره شد، بی سیم واکی تاکی شیائومی 2S از توان انتقالی 4 وات بهره می برد. این معیار به معنای این است که برد این بی سیم در فضای شهری حدود 5 کیلومتر خواهد بود. طبعاً اگر از این بی سیم در فضاهای کاملاً باز و بدون مانع استفاده شود، برد آن از این مقدار بیشتر خواهد شد. این واکی تاکی با اپلیکیشن موبایل شیائومی نیز سازگاری دارد و کاربران می توانند به سادگی تنظیمات مورد نظرشان را بر روی آن اعمال کنند.

بی سیم واکی تاکی شیائومی 2S با قابلیت 120 ساعت روشن ماندن در حالت استند بای معرفی شد

لازم به ذکر است که قیمت بی سیم واکی تاکی شیائومی 2S حدود 44 دلار اعلام شده است. این گجت هم اکنون در بازارهای کشور چین برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است.

منبع: gizmochina