شیائومی به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد یک تلویزیون جدید را با نام کامل Xiaomi Master 86 inch Mini LED TV به بازار عرضه کند. در این تلویزیون از یک فناوری مدرن استفاده شده است که بنا به گفته شیائومی «باعث ارتقای کیفیت تصویر با دقت زیاد» می شود. از آنجایی که شیائومی در رونمایی از فناوری های خلاقانه سابقه درخشانی دارد، پیش بینی می شود که این تلویزیون جدید بتواند خیلی زود نگاه ها را به خود خیره کند!

تلویزیون 86 اینچی شیائومی Mini-LED

محصول جدید شیائومی به عنوان عضو جدید سری “Master” به بازار می آید و همان طور که از نحوه نام گذاری اش مشخص است، 86 اینچ سایز دارد. این تلویزیون از پنل مدرن Mini-LED بهره می برد که در مقایسه با پنل های معمولی با نور پس زمینه LED عملکرد به مراتب بهتر و پیشرفته تری را ارائه می دهد. به طور کلی پنل های Mini-LED محدوده رنگ وسیع تری را پوشش می دهند و توانایی دستیابی به کنتراست بالاتری را دارند. همچنین پارتیشن بندی نوری آنها به صورت داینامیک انجام می شود.

علاوه بر پنل Mini-LED، شیائومی از یک موتور تولید تصویر کاملاً جدید و اختصاصی در تلویزیون جدید سری Master استفاده کرده است که الگوریتم ارتقای کیفیت تصویر را به طور کامل بازسازی کرده و دقت رنگ حرفه ای را ارائه می دهد. این ویژگی باعث شده است تا تلویزیون Master 86 inch Mini LED TV به رده بالاترین مدل شیائومی از لحاظ دقت رنگ و کیفیت تصویر تبدیل شود.

تلویزیون 86 اینچی شیائومی Mini-LED

به عنوان بخشی از اکوسیستم شیائومی، این تلویزیون جدید به خوبی با سایر دستگاه های این برند همخوانی دارد. در همین راستا در این تلویزیون از تکنولوژی «پایداری رنگ در سیستم های مبتنی بر چند نمایشگر» استفاده شود. این تکنولوژی باعث می شود تا کیفیت رنگ ها بر روی صفحه نمایش تلویزیون، گوشی و تبلت شیائومی کاملاً پایدار و یکنواخت باقی بماند و تصاویر بر روی این گجت ها با کیفیت یکسان نشان داده شوند.

بر اساس اطلاعاتی که در حال حاضر در دسترس قرار گرفته اند، تلویزیون شیائومی Master 86 inch Mini LED TV به عنوان رده بالاترین مدل سری مستر، هم در بخش سخت افزاری و هم در بخش نرم افزاری نسبت به مدل های دیگر این سری ارتقاهای چشمگیری پیدا کرده است. البته هنوز اطلاعاتی در رابطه با سیستم صوتی این تلویزیون منتشر نشده است و نمی توان در رابطه با کیفیت صدای آن اظهار نظر کرد. با این حال بعید است که شیائومی از این قضیه غافل شده باشد و این تلویزیون قطعاً کیفیت صدای بالایی نیز خواهد داشت.

تلویزیون 86 اینچی شیائومی Mini-LED

تلویزیون شیائومی Master 86 inch Mini LED TV طی یک مراسم در اواسط ماه آوریل 2023 معرفی شده و برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. در این مراسم شیائومی از دیگر محصولات جدید خود نیز رونمایی کرده است که در میان آنها نام گوشی شیائومی 13 اولترا و مچ بند هوشمند شیائومی می بند 8 نیز دیده می شود. پیش بینی می شود این تلویزیون هوشمند با توجه به کیفیت تصویر عالی و دقت رنگ بالای خود، با استقبال قابل توجهی در بازار مواجه شود و به عنوان یکی از بهترین مدل های سال انتخاب شود.

منبع: gizmochina