شیائومی در یکی از جدیدترین اقدامات خود در بازارهای کشور چین، دو تلویزیون جدیدِ Competitive Edition را از سری A معرفی کرده است. این تلویزیون های جدید که با مدل های A55 و A65 عرضه شده اند، از رزولوشن عالی 4K پشتیبانی می کنند و توانایی دستیابی به نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز را دارند. در این مقاله قصد داریم تا با مشخصات تلویزیون های 4K جدید شیائومی بیشتر آشنا شویم. پس با ما تا انتهای متن همراه باشید.

تلویزیون های جدید A55/A65 Competitive Edition شیائومی

تلویزیون شیائومی مدل A55 به پنل 55 اینچ و مدل A65 به پنل 65 اینچ مجهز شده اند. هر دوی این مدل ها از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می کنند و از این جهت می توان آنها را برای گیمینگ مناسب دانست. همچنین این تلویزیون ها برای نمایش فیلم از بهترین گزینه های موجود هستند.

تلویزیون های جدید Competitive Edition شیائومی دارای بدنه ای تمام فلزی هستند که به صورت کاملاً یکپارچه طراحی شده است. این تلویزیون ها از رزولوشن 3840x2160 پیکسل پشتیبانی می کنند و توانایی نمایش بیش از 1.07 میلیارد رنگ را دارند. همچنین درجه دلتا E این دستگاه ها در حدود 2 اعلام شده است. با توجه به این مشخصات، می توان از کیفیت و دقت رنگ عالی تلویزیون های شیائومی A55 و A65 اطمینان کامل داشت!

در تلویزیون های A55/A65 Competitive Edition شیائومی از دو اسپیکر قدرتمند 10 واتی استفاده شده است. شیائومی در این دستگاه ها از الگوریتم های افکت صوتی اختصاصی خود بهره برده است. این ویژگی باعث می شود تا حس غوطه وری در صدا و تصویر به شما دست دهد؛ انگار که درون دنیای فیلم یا بازی حضور دارید و اتفاقات آن را در مقابل خود احساس می کنید. پشتیبانی از فناوری دیکود DTS نیز باعث می شود تا در هنگام تماشای فیلم، حس بودن در سالن سینما را تجربه نمایید.

تلویزیون های جدید A55/A65 Competitive Edition شیائومی

تلویزیون های جدید شیائومی از قابلیت ارتباط هوشمند در خانه برخوردارند و در راه ایجاد یک اسمارت هوم به شما کمک می کنند. این تلویزیون ها می توانند سایر دستگاه ها را چک کنند، از آنها پیام دریافت کنند و به راحتی گجت های موجود در اسمارت هوم شما را از طریق پیام های صوتی کنترل نمایند.

از دیگر ویژگی های تلویزیون های شیائومی A55 و A65 می توان به قابلیت نمایش تصاویر به صورت وایرلس اشاره کرد. همچنین شما می توانید چند عدد از این تلویزیون ها را در کنار هم مورد استفاده قرار دهید و یک سیستم مالتی اسکرین را ایجاد نمایید. این تلویزیون ها از اتصال به گوشی های هوشمند، نوت بوک و دیگر دستگاه های دیجیتال پشتیبانی می کنند. لازم به ذکر است که امکانات ارتباطی تلویزیون های جدید شیائومی شامل پورت های USB، HDMI، AV و رابط کاربری صوتی S/PDIF می شود.

تلویزیون های جدید A55/A65 Competitive Edition شیائومی

قیمت تلویزیون شیائومی A55 Competitive Edition در حدود 260 دلار اعلام شده است. این در حالی است که قیمت مدل A65 برای عرضه در فروشگاه های خرده فروشی 362 دلار است. هر دوی این محصولات هم اکنون در بازارهای کشور چین برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته اند. هنوز جزئیات برنامه های شیائومی برای عرضه این محصولات در بازارهای جهانی مشخص نیست و باید برای اطلاع از این موضوع، چند هفته ای منتظر بمانیم.

منبع: gizmochina