شیائومی به طور رسمی فروش ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active را در اروپا آغاز کرده است. قیمت این گجت در حدود یک سوم مدل Redmi Watch 3 است و برای افراد با بودجه محدود تر طراحی شده است. از جمله مشخصات ساعت هوشمند ردمی واچ 3 اکتیو می توان به صفحه نمایش 1.83 اینچ، باتری 289 میلی آمپر ساعت و طراحی ضد آب (با استاندارد 5 ATM) اشاره کرد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

آغاز فروش ساعت هوشمند Xiaomi Redmi Watch 3 Active در اروپا

حدود یک ماه پس از آنکه شیائومی ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active را در لیست محصولات قابل عرضه در بازارهای جهانی قرار داد، این گجت در کشورهای اروپایی برای خرید در دسترس قرار گرفته است. برای یادآوری بد نیست به این نکته اشاره کنیم که این مدل از ساعت هوشمند شیائومی در واقع نسخه تغییر نام یافتۀ مدل Redmi Watch 3 Youth Edition است که پیش از این در کشور چین عرضه شده بود. البته شیائومی تمام رنگ های مدل Youth Edition را به اروپا نیاورده و فقط رنگ های نقره ای و مشکی را در این قاره عرضه کرده است. عکس های این مدل ها را می توانید در زیر مشاهده کنید:

آغاز فروش ساعت هوشمند Xiaomi Redmi Watch 3 Active در اروپا

آغاز فروش ساعت هوشمند Xiaomi Redmi Watch 3 Active در اروپا

بر اساس اطلاعات ارائه شده از جانب شیائومی، ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active از یک باتری 289 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که شارژ کامل آن تا 12 روز دوام می آورد. این گجت پوشیدنی با بیش از 100 فعالیت ورزشی مختلف سازگار است و از 200 واچ فیس متنوع پشتیبانی می کند. به این ترتیب می توانید ظاهر ساعت را متناسب با تمرینات ورزشی ای که در حال انجام دادن آن هستید، تغییر داده و آن را شخصی سازی کنید.

متأسفانه ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Active به ماژول GPS مجهز نیست و توانایی مکان یابی و ردیابی مسیر را به صورت مستقل ندارد. به این ترتیب حتماً باید آن را به گوشی متصل کنید تا بتوانید از قابلیت جی پی اس بهره مند شوید. با این حال این اسمارت واچ از قابلیت هایی مانند ردیابی ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) و پایش وضعیت بدن در هنگام خواب بهره می برد و شما را به صورت لحظه ای از وضعیت سلامت بدنتان مطلع می کند.

صفحه نمایش اسمارت واچ ردمی واچ 3 اکتیو از پنل LCD با سایز 1.83 اینچ برخوردار است و به صورت مربعی طراحی شده است. این صفحه نمایش بر روی یک بدنه 47 میلی متری قرار گرفته است و توانایی ارائه خروجی تصویر با رزولوشن 240x280 پیکسل و روشنایی 450 نیت را دارد. هنوز در مورد نرخ تازه سازی تصویر این نمایشگر اطلاعاتی منتشر نشده است. همچنین در اطلاعات منتشر شده به مواردی مانند مدل تراشۀ به کار رفته در این ساعت هوشمند اشاره نشده است.

در حال حاضر اسمارت واچ شیائومی Redmi Watch 3 Active با قیمت 39.99 یورو در کشور آلمان برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. این محصول جدید به تدریج در سایر کشورهای اروپایی نیز عرضه خواهد شد.

منبع: notebookcheck