مطابق با لیست جدید منتشر شده در وب سایت Bluetooth SIG، تبلت بعدی شیائومی با نام رسمی Xiaomi Pad 6 Max به بازار عرضه خواهد شد. در ابتدا تصور می شد که این تبلت در واقع نسخه تغییر نام یافتۀ مدل Pad 6 Pro است که برای عرضه به بازارهای بین المللی آماده شده است، اما با توجه به اطلاعات جدید مدل های Max و Pro احتمالاً با یکدیگر تفاوت دارند. بر اساس اطلاعات جدید در پایگاه داده 3C، تبلت شیائومی پد 6 مکس به احتمال بسیار زیاد یک دستگاه کاملاً مستقل و جدید است.

عرضه شدن تبلت جدید شیائومی با عنوان Xiaomi Pad 6 Max

نکته: عکس بالا متعلق به تبلت Xiaomi Pad 6 Pro است.

مشخصات تبلت شیائومی Pad 6 Max در پایگاه داده 3C با مدل نامبر 2307BPDCC درج شده است. بر اساس این مشخصات، این تبلت جدید از فناوری فست شارژ 67 وات پشتیبانی می کند که با ظرفیت های شارژ مدل Pad 6 Pro همخوانی دارد. اطلاعات دیگری در مورد مشخصات این تبلت در این لیست مشاهده نمی شود؛ فقط با توجه به استفاده از کلمه ‘Max’ در نام آن می توان انتظار داشت که این مدل در مقایسه با دیگر مدل های موجود در سری شیائومی پد 6 مشخصات رده بالاتری داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است این تبلت به پردازنده قوی تر یا صفحه نمایش بزرگتری مجهز باشد. برای اینکه دید بهتری نسبت به مشخصات مدل Max داشته باشیم، بد نیست تا با تبلت Xiaomi Pad 6 Pro کمی بیشتر آشنا شویم.

عرضه شدن تبلت جدید شیائومی با عنوان Xiaomi Pad 6 Max

مشخصات فنی تبلت شیائومی Pad 6 Pro

شیائومی پد 6 پرو به صفحه نمایش 11 اینچ LCD مجهز است که از مشخصاتی مانند رزولوشن 2880x1800 پیکسل و نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز بهره می برد. صفحه نمایش این تبلت محدوده رنگ P3 را پوشش می دهد و از فناوری های HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می کند. همچنین میزان روشنایی و دمای رنگ این صفحه نمایش متناسب با نور محیط به صورت اتوماتیک تنظیم می شود. لازم به ذکر است که نمایشگر تبلت Xiaomi Pad 6 Pro موفق به دریافت استاندارد TUV Rheinland شده است و نور آبی مضرِ ساطع شده از آن چشم کاربر را اذیت نمی کند.

داخل بدنه این مدل تبلت شیائومی از تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 8+ استفاده شده است. این گجت به ماژول دوربین پشت دو گانه نیز مجهز است که از دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسل تشکیل شده است. دوربین جلوی این تبلت نیز از رزولوشن 20 مگاپیکسل بهره می برد که برای ثبت سلفی و برقراری تماس تصویری عالی است!

عرضه شدن تبلت جدید شیائومی با عنوان Xiaomi Pad 6 Max

انرژی مورد نیاز تبلت شیائومی پد 6 پرو از باتری داخلی آن با ظرفیت 8600 میلی آمپر ساعت تأمین می شود. این مدل تبلت شرکت شیائومی از فست شارژ 67 وات پشتیبانی می کند و در عرض 62 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. سایر مشخصات کلیدی شیائومی پد 6 پرو شامل حسگر اثر انگشت، قابلیت آنلاک با تشخیص چهره، وای فای 6 و سیستم عامل MIUI Pad 14 (توسعه یافته بر مبنای اندروید 13) می شود. لازم به ذکر است که این گجت از قابلیت ویژگی های ذخیره سازی باتری (مانند حالت اسلیپ) هم بهره می برد و طول عمر باتری آن در حالت استند بای تا 47.9 روز هم می رسد.

چنانچه پیش بینی ها در مورد تبلت شیائومی پد 6 مکس صحیح باشد، مشخصات این تبلت از موارد ذکر شده در بالا (یا حداقل از بخشی از آنها) بهتر خواهد بود.

منبع: gizmochina