شیائومی در حدود سپتامبر سال گذشته از دوربین مدار بسته جدید خود با نام کامل Xiaomi Outdoor Camera AW300 در چین رونمایی کرد. اکنون این شرکت تصمیم گرفته است تا این دوربین امنیتی را در بازار کشورهای اروپایی نیز توزیع کند. در همین راستا دوربین مدار بسته شیائومی AW300 هم اکنون با قیمت 69.99 یورو در کشورهای فرانسه و آلمان برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با مشخصات این گجت بیشتر آشنا خواهیم شد.

پشتیبانی دوربین مدار بسته AW300 شیائومی از قابلیت دید در شب

دوربین مدار بسته AW300 از قابلیت های متعدد و رده بالایی برخوردار است و برای استفاده در فضاهای بیرونی طراحی شده است. این مدل از دوربین مدار بسته شیائومی به دو لامپ قدرتمند با نور سفید و دو لامپ مادون قرمز مجهز است و از قابلیت دید در شب کاملاً رنگی و هوشمند بهره می برد. به محض اینکه این دوربین تحرکی را تشخیص دهد، لامپ های سفید به طور اتوماتیک فعال می شوند تا محیط روشن شود و تصاویر همراه با جزئیات کامل ثبت شوند.

یکی از ویژگی های کلیدی دوربین مدار بسته شیائومی AW300 قابلیت ارسال لحظه ای نوتیفیکیشن به گوشی موبایل کاربر در صورت تشخیص تغییر در تصاویر ثبت شده یا رخ دادن حرکت در محدوده تحت پوشش آن است. این دوربین حتی از توانایی تشخیص حرکت وسایل نقلیه و ماشین ها نیز برخوردار است. شما می توانید دوربین شیائومی AW300 را به گونه ای تنظیم کنید تا زمانی که کسی یا چیزی در محدوده دید آن قرار گرفت، یک آلارم صوتی توسط آن به صدا درآید و چراغ های آن به صورت چشمک زن روشن شوند.

پشتیبانی دوربین مدار بسته AW300 شیائومی از قابلیت دید در شب

دوربین مدار بسته شیائومی AW300 به اسپیکرهای داخلی فوق العاده قدرتمند و میکروفون های با کیفیت مجهز است و به شما این امکان را می دهد تا از قابلیت مکالمه دو سویه با افراد حاضر در فضای بیرونی برخوردار شوید. در این حالت می توانید با افرادی که در شعاع 7 متری این دوربین قرار دارند، ارتباط صوتی برقرار نمایید.

سازگاری با اپلیکیشن MIJIA یکی دیگر از امکانات دوربین مدار بسته شیائومی AW300 است. از طریق این اپلیکیشن می توانند ورودی حداکثر چهار دوربین را به صورت هم زمان بر روی گوشی خود مشاهده کنید و تنظیمات دلخواهتان را بر روی آنها اعمال نمایید.

دوربین مدار بسته شیائومی AW300 حتی در سخت ترین شرایط محیطی هم دوام می آورد و موفق به دریافت استاندارد IP66 (مقاومت کامل در برابر نفوذ و گرد و غبار) شده است. این دوربین در محدوده دمایی وسیع 30- تا 60+ درجه سانتی گراد به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد و می توانید آن را در هرگونه آب و هوایی مورد استفاده قرار دهید.

پشتیبانی دوربین مدار بسته AW300 شیائومی از قابلیت دید در شب

از دیگر امکانات دوربین مدار بسته شیائومی AW300 می توان به مجهز بودن آن به آنتن خارجی وای فای اشاره کرد که اتصال وایرلس آن را تقویت می کنند. این دوربین به چیپ امنیتی MIJIA و فناوری رمزنگاری AES 128-bit نیز مجهز است و در هنگام اتصال وایرلس، اطلاعات مهم و حساس شما را به شکلی ایمن و مطمئن انتقال می دهد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که دوربین مدار بسته شیائومی AW300 از تکنولوژی انکود ویدئوی H.265 پشتیبانی می کند و تصاویر را با بالاترین کیفیت و بهینه ترین حجم ممکن ذخیره می نماید. شما می توانید این دوربین را به گونه ای تنظیم کنید که تصاویر ضبط شده را بر روی حافظه لوکال داخلی ذخیره کند یا آنها را در سرویس های ذخیره سازی ابری آپلود نماید. با توجه به این مشخصات، دوربین نظارتی شیائومی AW300 را می توان یکی از کامل ترین مدل های موجود در بازار دانست.

منبع: gizmochina