شیائومی در یکی از تازه ترین اقدامات خود یک پاور استیشن جدید را با نام کامل Mijia Outdoor Power Supply 1000 وارد بازارهای کشور چین کرده است. این پاور استیشن به 13 پورت مجهز است و می تواند حداکثر توان خروجی 1600 وات را ارائه دهد. همان طور که از نام گذاری این پاور استیشن مشخص است، شیائومی آن را برای استفاده های بیرونی طراحی کرده است. از این جهت مشکلی برای استفاده از آن در هنگام مسافرت یا کمپینگ نخواهید داشت. در ادامه با مشخصات این پاور استیشن قابل حمل جدید بیشتر آشنا می شویم.

پاور استیشن شیائومی Xiaomi Mijia Outdoor Power Supply 1000

پاور استیشن شیائومی Mijia Outdoor Power Supply 1000 هم اکنون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. این گجت یک نسخه ارزان تر و رده پایین تر از مدل پرو است که پیش از این در اوایل سال جاری معرفی شده بود. همانند مدل پرو، این دستگاه به یک باتری با ظرفیت 1 کیلو وات ساعت مجهز شده است. این میزان ظرفیت برای روشن نگه داشتن یک پروژکتور 65 وات برای 13.4 ساعت یا یک سرخ کن 1500 واتی به مدت 36 دقیقه کافی خواهد بود. این پاور استیشن به یک نمایشگر نیز مجهز است و اطلاعات کاربردی جهت مدیریت استفاده از آن را در اختیار شما قرار می دهد.

پاور استیشن شیائومی Xiaomi Mijia Outdoor Power Supply 1000

شما می توانید پاور استیشن جدید شیائومی را در عرض 1.5 ساعت به میزان 80 درصد شارژ کنید. همچنین تکمیل شدن شارژ این دستگاه به میزان 2.5 ساعت طول می کشد. این گجت توانایی تأمین برق مورد نیاز حداکثر 13 دستگاه را به صورت هم زمان دارد و به مجموعه ای از پورت های متنوع مجهز شده است. از جمله این پورت ها می توان به یک پورت USB-A با توان 22.5 وات، یک پورت USB-C با توان 100 وات و یک خروجی برق AC با توان 1600 وات اشاره کرد. از دیگر ویژگی های پاور استیشن شیائومی Mijia Outdoor Power Supply 1000 مجهز بودن آن به یک سیستم مدیریت باتری و 21 سنسور حرارتی است. این سنسورها از آسیب دیدن این گجت در اثر اختلالاتی مانند افزایش بیش از اندازه دما جلوگیری می کنند. در عکس زیر می توانید مشخصات کامل پورت های این پاور استیشن را مشاهده کنید:

پاور استیشن شیائومی Xiaomi Mijia Outdoor Power Supply 1000

شما می توانید از طریق اپلیکیشن Mijia این پاور استیشن را کنترل کرده و اطلاعات مربوط به توان خروجی پورت های آن را به صورت لحظه ای مشاهده کنید. این گجت طراحی ظاهری مشابهی به مدل پرو دارد اما در مواردی مانند حداکثر توان خروجی با آن متفاوت است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاور استیشن جدید شیائومی با ابعاد 220x315x290 میلی متر عرضه شده و 15.3 کیلوگرم وزن دارد. در حال حاضر قیمت این گجت در بازارهای کشور چین 613 دلار است اما پیش بینی می شود که قیمت آن برای توزیع در بازارهای جهانی 688 دلار باشد. هنوز تاریخ در دسترس گرفتن این گجت در بازارهای خارج از کشور چین مشخص نشده است. اخبار تکمیلی در این رابطه متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: notebookcheck