ویدئو پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150 به طور اختصاصی برای مصارف سرگرمی خانگی و نمایش فیلم و سریال در سایز بزرگ طراحی شده است و امکانات متعدد و جذابی را در اختیار شما می گذارد! این پروژکتور به صورت پیش فرض از اندروید پشتیبانی می کند و امکان کنترل کردن بلوتوثی آن وجود دارد! همچنین این دستگاه به دستیار صوتی مجهز است و یک مدل هوشمند و مدرن به حساب می آید! از لحاظ کیفیت تصویر نیز ویدئو پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150 انتظارات شما را برآورده می کند و از مشخصاتی مانند رزولوشن Full HD، روشنایی 1600 لومن و کنتراست 3000:1 بهره می برد. این مشخصات کیفیت تصویر سینمایی را برای شما به ارمغان می آورد و تماشای فیلم را برایتان لذت بخش تر می کند.

اما توانایی های ویدئو پروژکتور خانگی شیائومی Mi Laser Projector 150 تنها به مسائل نرم افزاری مربوط نمی شود و این دستگاه به سخت افزار قدرتمندی هم مجهز شده است. در این مقاله نگاه دقیق تری به این پروژکتور از لحاظ ویژگی های سخت افزاری انداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150

طول عمر بی نظیر منبع نوری لیزری! 25000 ساعت نمایش فیلم!

شیائومی در ویدئو پروژکتور Mi Laser Projector 150 از فناوری لیزری Appotronics ALPD 3.0 استفاده کرده است که در بیش از 3000 سالن سینما در سرتاسر دنیا از آن بهره برده شده است! این فناوری باعث ارتقای طول عمر منبع نوری لیزری پروژکتور به بیش از 25000 ساعت شده است! این میزان طول عمر به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ مشکلی بیش از 10000 فیلم 2 ساعته را با این پروژکتور تماشا کنید! پس اگر در تمام 365 روز سال هم با این پروژکتور فیلم ببینید، تا حدود 3 سال نیازی به سرویس آن پیدا نخواهید کرد!

اسپیکرهای قدرتمند، سیستم صوتی اختصاصی Mi TV

پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150

یک تصویر با کیفیت باید با یک صدای خوب و قدرتمند همراه باشد تا دیدن فیلم برای شما لذت بیشتری داشته باشد! شیائومی برای این منظور در ویدئو پروژکتور خانگی ارزان شیائومی Mi Laser Projector 150 از سیستم صوتی به کار رفته در Mi TV با فرکانس دو برابر استفاده کرده است! همچنین این پروژکتور به اسپیکرهای دوگانه با بالاترین کیفیت مجهز است و از صدای دالبی و فناوری dts-HD پشتیبانی می کند! این سیستم صوتی صدایی با کیفیت سینمایی را ارائه می دهد و حس حضور در یک سالن سینمای مدرن را برای شما به ارمغان می آورد!

مجهز به سنسور ایمنی برای حفاظت از چشم کاربر

پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150

به طور کلی پروژکتورها بر مبنای اصل «بازتاب» عمل می کنند و اگر چشم انسان در معرض پرتوهای ساطع شده از لنز آنها قرار بگیرد، کمتر دچار آسیب می شود. با این حال لنز به کار رفته در ویدئو پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150 در هر دو سمت خود به یک سنسور «ضد دید مستقیم» مجهز شده است. این سنسور به صورت اتوماتیک حرکت بدن انسان را تشخیص می دهد و اگر در مقابل لنز آن قرار بگیرید، باعث به حداقل رسیدن روشنایی پرتوهای لیزر می شود. به این ترتیب چشم شما در این حالت هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

سیستم سخت افزاری کاملاً ماژولار و قابل شخصی سازی!

پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150

شاید برایتان جالب باشد که شما می توانید فضای داخلی ویدئو پروژکتور شیائومی مدل Mi Laser Projector 150 را بهینه سازی کرده و سایز کلی دستگاه را کاهش دهید! این پروژکتور از سیستم سخت افزاری کاملاً ماژولار و قابل شخصی سازی بهره می برد و قطعات داخلی آن به شکل هوشمندانه ای در کنار هم قرار گرفته اند. به طوری که به سادگی می توان به آنها دسترسی داشت! قطعات مهم داخلی ویدئو پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150 شامل موارد زیر می شوند: ماژول نوری ماشین، سیستم خنک سازی، اسپیکرهای استریو، ماژول اندروید، ماژول DLP، منبع برق، سنسور تشخیص بدن انسان

سیستم خنک سازی مدرن و قدرتمند

پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150

اصلاً نیازی نیست تا بابت افزایش دمای قطعات داخلی ویدئو پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150 نگران شوید! شما می توانید با خیال راحت از این پروژکتور خانگی برای نمایش فیلم های طولانی یا نمایش پشت سر هم چند قسمت سریال استفاده کنید. سیستم خنک سازی نوین به کار رفته در این دستگاه از سه فن بزرگ و ماژول هایی با کانال هوای اختصاصی تشکیل شده است و هوا را به بهترین شکل در داخل بدنه به جریان می اندازد. حتی در این پروزکتور از هیت پایپ و هیت سینک هم استفاده شده است که دمای اضافی را فوراً دفع می کنند.

در کل ارزش خرید ویدئو پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150 برای شما فوق العاده بالا خواهد بود و با خرید آن می توانید تا چند سال بدون هیچ گونه هزینه ای از کیفیت تصویر سینمایی در منزل خود بهره مند شوید! برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور شیائومی Mi Laser Projector 150 و خرید آن فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: mibox4