ماشین لباسشویی شیائومی MIJIA با ظرفیت 12 کیلوگرم، موتور دایرکت درایو و طراحی درب از جلو وارد بازارهای کشور چین شده است. این دستگاه بدنۀ فوق العاده باریکی دارد و ضخامت آن تنها 540 میلی متر اعلام شده است. به طور دقیق تر باید گفت که ماشین لباسشویی دایرکت درایو شیائومی MIJIA از یک مدل 12 کیلویی معمولی، حدود 52 میلی متر باریک تر است. یک نمایشگر لمسی تمام لمسی و بزرگ نیز بر روی بدنه سفید این لباسشویی تعبیه شده است. بیایید با این محصول جدید بیشتر آشنا شویم.

بررسی ماشین لباسشویی 12 کیلویی شیائومی MIJIA

قطر بیرونی مخزن ماشین لباسشویی درب از جلوی شیائومی MIJIA برابر با 530 میلی متر است. شیائومی در ساخت بخش داخلی مخزن این دستگاه از تکنولوژی جوشکاری لیزری استفاده کرده است. طراحی داخلی این مخزن به صورت یکپارچه انجام شده و پرچ ها از آن حذف شده است. این نوع طراحی علاوه بر ارتقای نرخ شستشوی این لباسشویی به 1.1، ایمنی لباس ها را نیز در حین شستشو ارتقا می دهد و از آسیب دیدن احتمالی آنها جلوگیری به عمل می آورد.

لباسشویی 12 کیلویی جدید شیائومی از موتور دایرکت درایو قدرت می گیرد و به چهار جذب کنندۀ شوک به منظور ارتقای بازدهی مجهز شده است. همچنین ماشین لباسشویی MIJIA از چیپ ها و الگوریتم های هوشمند بهره می برد تا بهترین کارایی ممکن را به کاربر ارائه دهد. لازم به ذکر است که سیلندر داخلی این لباسشویی از نوسان 90 درجه ای پشتیبانی می کند و امکان نصب دستگاه در موقعیت های مختلف را به شما می دهد.

بررسی ماشین لباسشویی 12 کیلویی شیائومی MIJIA

ماشین لباسشویی شیائومی MIJIA با بهره بردن از قاعدۀ شناوری مغناطیسی موتور دایرکت درایو، عملکردی خیره کننده را ارائه می دهد. این ویژگی به سیلندر داخلی اجازه می دهد تا به شکلی کاملاً روان و سریع بچرخد و در عین حال کمترین صدای ممکن را از خود تولید کند. این لباسشویی از ویژگی های کاربردی دیگری نیز برخوردار است که از میان آنها می توان به استرلیزه کردن با بخار، تمیز کردن سیلندر با دمای بالا و درب عایق شدۀ نانو اشاره کرد. منظور از مورد آخر این است که درب لباسشویی شیائومی MIJIA با استفاده از فناوری نانو، از ورود باکتری، میکروب و آلودگی های محیطی به فضای داخل مخزن به طور کامل جلوگیری به عمل می آورد.

شما می توانید از طریق اپلیکیشن معروف شیائومی MIJIA به صورت ریموت به این لباسشویی دسترسی داشته باشید و تنظیمات دلخواهتان را بر روی آن اعمال کنید. مثلاً این اپلیکیشن امکاناتی مانند تغییر زمان شستشو، تنظیم زمان آبکشی، تعیین دمای شستشو و تنظیم سرعت را در اختیار شما قرار می دهد. این گجت از آپگریدهای OTA نیز پشتیبانی می کند.

بررسی ماشین لباسشویی 12 کیلویی شیائومی MIJIA

ماشین لباسشویی 12 کیلویی شیائومی MIJIA با موتور دایرکت درایو هم اکنون برای خرید عمومی در فروشگاه های کشور چین در دسترس قرار گرفته است. قیمت لباسشویی شیائومی MIJIA در حدود 233 دلار است که با توجه به ظرفیت و امکانات این دستگاه مناسب به نظر می رسد. شیائومی در مورد برنامه های خود برای توزیع این لباسشویی به بازارهای جهانی اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

منبع: gizmochina