سرانجام شیائومی مچ بند هوشمند Xiaomi Smart Band 8 را به بازارهای جهانی معرفی کرده است. این مچ بند که می توان آن را یک ردیاب ورزشی یا فیتنس ترکر هم دانست، پیش از این در کشور چین برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته بود و اکنون به طور رسمی در سایر بازارها نیز توزیع شده است. در این میان یک فروشگاه در لهستان مشخصات کامل مچ بند هوشمند شیائومی مدل اسمارت بند 8 را منتشر کرده است که در ادامه به آنها نگاهی می اندازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات مچ بند هوشمند شیائومی Smart Band 8

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مچ بند شیائومی اسمارت بند 8 با قیمت 45 یورو (معادل با 49 دلار) عرضه شده است. البته بر روی این قیمت، مالیات کشور لهستان نیز لحاظ شده است. پس می توان گفت که مچ بند جدید شیائومی در آمریکا کمتر از 40 دلار قیمت دارد.

مشخصات فنی شیائومی اسمارت بند 8

* طراحی و صفحه نمایش: مچ بند هوشمند شیائومی Smart Band 8 طراحی ظاهری مدرن و جذابی دارد و به یک نمایشگر 1.6 اینچ AMOLED مجهز شده است. این صفحه نمایش روشنایی بالایی دارد و از قابلیت Always-ON (همیشه روشن) پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که این مچ بند هوشمند ضد آب است و در صورت قرار گرفتن در عمق 50 متری نیز آسیب نمی بیند. پس در هنگام شنا کردن هم می توانید آن را با خود به همراه داشته باشید.

* قابلیت سفارشی سازی: بر خلاف مدل های قبلی، مچ بند شیائومی Smart Band 8 از بندهای متنوعی پشتیبانی می کند و می توان بندهای چرمی، پارچه ای بافته شده، جواهر نشان و TPU را به آن متصل کرد. حتی می توانید این مچ بند را به صورت گردن بند مورد استفاده قرار دهید یا آن را به کفش ورزشی خود متصل کنید!

مشخصات مچ بند هوشمند شیائومی Smart Band 8

* امکانات پیشرفته برای ردیابی ورزشی: مچ بند هوشمند شیائومی Smart Band 8 به سنسورهای سنجش ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون SpO2، پایش وضعیت خواب و بررسی سلامت بانوان مجهز است. این گجت می تواند سطح استرس شما را کنترل کند و اطلاعات VO2 Max را جمع آوری نماید. نکته جالب در مورد این مچ بند هوشمند، پشتیبانی از یک سری فعالیت های ورزشی خاص شامل Interactive Boxing (بوکس تعاملی) و Running Beam (شعاع دوندگی) است. در مجموع شیائومی اسمارت بند 8 از 150 فعالیت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند و یک گزینه جذاب برای ورزشکاران به شمار می آید.

مشخصات مچ بند هوشمند شیائومی Smart Band 8

* امکانات سرگرمی: علاوه بر ردیابی ورزشی، مچ بند هوشمند شیائومی اسمارت بند 8 دارای بازی های داخلی مانند سودوکو و 2048 نیز هست و می تواند در مواقع استراحت، شما را سرگرم کند. همچنین این مچ بند هوشمند می تواند به دستگاه مرکزی شما برای دریافت نوتیفیکیشن از اپ های مختلف تبدیل شود.

* مصرف باتری بهینه: شیائومی خاطر نشان کرده است که طول عمر باتری مچ بند Smart Band 8 در صورت غیر فعال بودن قابلیت «صفحه نمایش همیشه روشن» برابر با 16 روز خواهد بود. باتری به کار رفته در این گجت 190 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

منبع: gizmochina