اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهند یک مانیتور یا تلویزیون هوشمند بخرند و در لحظۀ آخر به این فکر می افتند که «چرا به جای آن یک ویدئو پروژکتور نخرم؟»، ما پیشنهاد جذابی برایتان داریم! اگر این فکر به ذهنتان خطور کرد و در نهایت تصمیم گرفتید یک ویدئو پروژکتور بخرید، می توانید به سراغ ویدئو پروژکتور ایکس گیمی Xgimi Horizon Ultra بروید! این گجت در واقع یک تلویزیون لیزری اندرویدی است که امکانات متنوع و جذابی را در اختیار شما می گذارد. بیایید با این محصول جدید بیشتر آشنا شویم.

معرفی ویدئو پروژکتور ایکس گیمی Horizon Ultra

ویدئو پروژکتور XGIMI Horizon Ultra، یک انتخاب ایده آل برای گیمرها و طرفداران فیلم های سینمایی

ویدئو پروژکتور ایکس گیمی Horizon Ultra از رزولوشن طبیعی 4K پشتیبانی می کند و یک تجربه سینمایی ناب را برای شما به ارمغان می آورد. این ویدئو پروژکتور از منبع نور لیزری بهره می برد و توانایی دستیابی به شدت روشنایی 2300 لومن را دارد. به این ترتیب تصاویر بازتولید شده توسط این دستگاه به اندازه ای شفاف و واضح هستند که بتوانید از آن در محیط هایی با میزان نور استاندارد (مثل محیط های خانگی) استفاده کنید. ویدئو پروژکتور ایکس گیمی Horizon Ultra محدودۀ رنگ وسیعی را نیز پوشش می دهد و از فناوری دالبی ویژن هم پشتیبانی می کند. این ویژگی ها دقت و کیفیت این دستگاه در ارائۀ رنگ هایی طبیعی و باورپذیر را تضمین می کند.

معرفی ویدئو پروژکتور ایکس گیمی Horizon Ultra

از کیفیت تصویر ایده آل پروژکتور XGIMI Horizon Ultra که بگذریم، باید به مجموعه ای از امکانات کاربردی و جذاب آن اشاره کنیم. این امکانات باعث شده اند تا این گجت به شما کمک کند تا جشنواره ای از سرگرمی را در خانۀ خود به پا کرده و اوج هیجان را تجربه نمایید! به عنوان مثال این ویدئو پروژکتور به سیستم صوتی هارمن کاردن مجهز است و توانایی پخش صدای محیطی را هم زمان با تصویر دارد. این ویژگی شما را به قلب فیلم یا بازی پرتاب می کند و احساسی وصف ناشدنی را به شما هدیه می دهد!

ویدئو پروژکتور ایکس گیمی Horizon Ultra به طور پیش فرض به اندروید تی وی مجهز است و به شما این امکان را می دهد تا از طریق انواع اپلیکیشن های استریم معروف، به هزاران فیلم و ویدئو دسترسی پیدا کنید. این پروژکتور که با قیمت حدود 1700 دلار در بازارهای کشور آمریکا عرضه شده، می تواند به یکی از مدل های محبوب در میان گیمرها و طرفداران فیلم های سینمایی تبدیل شود.

معرفی ویدئو پروژکتور ایکس گیمی Horizon Ultra

در مجموع مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور ایکس گیمی Horizon Ultra را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

•    رزولوشن 4K و پشتیبانی از فناوری های دالبی ویژن و HDR10
•    شدت روشنایی 2300 لومن، مناسب برای استفاده در محیط های خانگی
•    تکنولوژی منبع نور دو گانه (لیزر + ال ای دی)
•    قابلیت تطبیق هوشمند صفحه نمایش (Intelligent Screen Adaption 3.0)
•    سیستم صوتی هارمن کاردن و توانایی پخش صدای باور پذیر محیطی
•    اندروید تی وی نسخه 11
•    8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی
•    3 گیگابایت حافظه رم
•    پشتیبانی از اتصال وایرلس از طریق وای فای یا بلوتوث

منبع: gizmochina