مایکروسافت در هنگام طراحی نسل جدید کنسول های Xbox Series X|S تمام تمرکز خود را بر روی این موضوع گذاشته که مرز بین دنیای تخیلی بازی و واقعیت را از بین ببرد! به همین دلیل در طراحی این کنسول ها به کیفیت صدا اهمیت زیادی داده شده است و در آنها از تکنولوژی هایی مانند صدای فضای (Spatial sound) و سخت افزارهای قدرتمند استفاده شده است. این تکنولوژی ها باعث می شوند تا پردازش صدا از CPU سریع تر شده و کیفیت آن به طرز چشمگیری ارتقا پیدا کند. با این وجود اگر می خواهید تا اوج هیجان و لذت را در هنگام بازی با این کنسول ها تجربه کنید، باید از یک هدست قدرتمند نیز در کنار آنها بهره ببرید. یک هدست پیشرفته به شما این امکان را می دهد تا در محیط بازی غرق شوید، سریع ترین عکس العمل را نسبت به اتفاقات در حال وقوع در بازی از خود نشان دهید و با دنیای بازی بهتر ارتباط برقرار کنید.

اوج هیجان و لذت را با هدست وایرلس ایکس باکس تجربه کنید

خوشبختانه مایکروسافت با ارائه نسل جدید کنسول محبوب ایکس باکس، لوازم جانبی آن را نیز ارتقا داده و اکنون یک دستگاه جدید را به این مجموعه اضافه کرده است: هدست جدید وایرلس ایکس باکس.

هدست وایرلس ایکس باکس بهترین کیفیت را هم در هنگام پخش صدا و هم در هنگام چت ارائه می دهد، کیفیت ساخت عالی و طراحی فوق العاده راحتی دارد و یک تجربه خاص از انجام بازی را برای گیمر به ارمغان می آورد. همچنین مایکروسافت ادعا کرده که با ساخت این هدست، خلاقیت های جدیدی را به بازار هدست آورده که می تواند باعث تحول این دستگاه در آینده شود. در ادامه بخشی از سخنان تیم طراحی مایکروسافت درباره این هدست وایرلس جدید را با هم مرور می کنیم.

بهترین عملکرد در پخش صدا و چت

تیم طراحی مایکروسافت تحقیقات زیادی را در زمینه ارتقای تجربه صوتی کاربر انجام داده و از آنجا که این تیم با تکنولوژی پروتکل وایرلس ایکس باکس آشنایی کامل داشته، توانسته تا به بهترین کیفیت صدا در ساخت این هدست دست پیدا کند. به طوری که می توان هدست وایرلس جدید ایکس باکس را از لحاظ کیفیت صدا نسبت به مدل های قبلی چندین پله جلوتر دانست. با استفاده از هدست وایرلس ایکس باکس شما به صدایی قوی و شفاف با کمترین میزان تأخیر دست خواهید یافت.

بهترین عملکرد در پخش صدا و چت

این هدست از تکنولوژی های به روز در زمینه صدای فضایی (Spatial) مانند Windows Sonic، Dolby Atmos و DTS:X بهره می برد. این تکنولوژی ها نقش بسزایی در ارائه طبیعی تر و واقعی تر شدن صدا دارند و یک صدای فراگیر را ارائه می دهند. به طوری که حس می کنید شخصاً در دنیای بازی حضور دارید و اتفاقات آن در اطراف شما در حال رخ دادن است! این ویژگی به شما کمک می کند تا حرفه ای تر بازی کنید! به عنوان مثال صدای قدم های دشمن را از پشت سرتان حس می کنید و می توانید به سرعت به سمت آن برگشته و به او شلیک کنید!

در هنگام ساخت این هدست آزمایش های متعددی بر روی نحوه عملکرد آن در محیط های مختلف انجام شده است. به عنوان مثال عملکرد این هدست در اتاق نشیمن، اتاق گیم و اتاق خواب مورد آزمایش قرار گرفته است و به همین دلیل کیفیت صدای آن در هر مکانی تضمین شده است. ضمن اینکه این هدست در هنگام چت نیز عملکردی ایده آل دارد و به یک میکروفون حساس دوگانه با قابلیت حذف صدای پس زمینه مجهز شده است. این میکروفون هوشمند بوده و به طور کامل بر روی صدای کاربر اصلی متمرکز می شود. هنگامی که شما صحبت نمی کنید، این میکروفون به صورت خودکار خاموش می شود و کانال های صوتی را بدون دلیل اشغال نمی کند. البته شما امکان روشن و خاموش کردن دستی میکروفون هدست وایرلس جدید ایکس باکس را نیز خواهید داشت و می توانید حریم شخصی خود در هنگام انجام بازی به صورت آنلاین را حفظ کنید! این هدست جزئیات کاربردی زیادی دارد که از جمله آن می توان به نشانگر نوری میکروفون اشاره کرد. این نشانگر نوری در هنگام فعال بودن میکروفون روشن می شود و کاربر را از این موضوع مطلع می کند.

طراحی درخشان و فوق العاده راحت

مورد قابل توجه دیگر در رابطه با هدست وایرلس جدید ایکس باکس رعایت کامل اصول ارگونومی در طراحی آن است. این هدست دارای وزن سبکی است و از چرم پلی اورتان نرم در ساخت آن استفاده شده است. به این ترتیب وزن کلی هدست بر روی هر دو گوش و سر کاربر تقسیم می شود و هیچ گونه فشاری به سر کاربر وارد نمی شود. این ویژگی برای گیمرهای حرفه ای که زمان زیادی از طول روز خود را به انجام بازی سپری می کنند، اهمیت زیادی دارد و می توانند بدون احساس خستگی و عرق کردن، به انجام بازی های مورد علاقه شان بپردازند.

طراحی درخشان و فوق العاده راحت

تجربه منحصر به فرد، سازگار با دستگاه های مختلف

هدست وایرلس جدید ایکس باکس با کنسول های Xbox One و Xbox Series X|S سازگاری دارد و می توان آن را به لپ تاپ های ویندوز 10 هم متصل کرد. همچنین این هدست از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به موبایل و تبلت را دارد و می توانید با آن به موسیقی های دلخواهتان گوش دهید یا به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید. از آنجا که این هدست برای اتصال وایرلس به هیچ گونه دانگلی نیاز ندارد، شما می توانید آن را به صورت هم زمان به کنسول بازی و تلفن همراهتان متصل کنید. پس شما می توانید در هنگام انجام بازی از تماس های ضروری خود هم با خبر شوید و به آنها پاسخ دهید! 

تجربه منحصر به فرد، سازگار با دستگاه های مختلف

دستگاهی متعلق به نسل آینده صنعت گیمینگ

هدست وایرلس جدید ایکس باکس صدایی با دامنه وسیع را به ارمغان می آورد، از قابلیت استفاده آسان در ارتباط با طیف زیادی از دستگاه ها برخوردار است، فوق العاده نرم و راحت است و صدایی شخصی سازی شده از طریق اپلیکیشن Xbox Accessories را ارائه می دهد. استفاده از این هدست تجربه انجام بازی را برای شما لذت بخش تر کرده و اوج هیجان و لذت را به شما هدیه می کند! پیش بینی می شود که تکنولوژی های به کار رفته در این هدست به منظور ارائه صدای فراگیر و صدای واقعی، در آینده ای نزدیک توسط سایر شرکت های تولید کننده هدست های گیمینگ مورد استفاده قرار گیرد. به این دلیل هدست وایرلس ایکس باکس را می توان متعلق به نسل آینده تجهیزات گیمینگ دانست.

منبع: News.Xbox