به دنبال یک ایرباد وایرلس حرفه ای و با کیفیت برای گوشی سامسونگ گلکسی S21 خود هستید؟ لیست زیر برای شما است! ایرباد Galaxy Buds Pro همزمان با گوشی های سری S21 عرضه شد و به خوبی با این گوشی های سامسونگ سازگار است. علاوه بر این ایرباد، شما می توانید محصولات متنوع دیگری با قیمت های متفاوت را از سایر برندها نیز پیدا کنید. در این لیست برخی از بهترین ایربادهای وایرلس سازگار با گوشی گلکسی S21 را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این ایربادها را در مقاله «با این ایربادها از بالاترین کیفیت صدا بر روی گوشی گلکسی S21 لذت ببرید! (بخش اول)» بر روی سایت ایده برتر مشاهده کنید.

ایرباد Aukey True Wireless Earbuds – ارزش خرید بالا

ایرباد Aukey True Wireless Earbuds – ارزش خرید بالا

برند آکی به عنوان یکی از بهترین برندها در زمینه ساخت تجهیزات شارژینگ شناخته می شود. این شرکت در زمینه تولید ایرباد وایرلس هم فعالیت دارد و محصولات آن با استقبال خوبی در بازار مواجه شده اند. ایرباد وایرلس Aukey صدایی طبیعی و با کیفیت را به ارمغان می آورد و از ویژگی هایی مانند شارژ وایرلس، طراحی به صورت ضد آب (سطح IPX5) و شارژدهی مناسب باتری (حدود 5 ساعت) بهره می برد. همچنین این ایرباد برای گیمینگ هم بهینه سازی شده و کمترین میزان تأخیر را ارائه می دهد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که اگر در هنگام پخش موسیقی ایرباد آکی را از گوش خود خارج کنید، ایرباد به صورت اتوماتیک پخش موسیقی را pause می کند.

ایرباد Soundcore Liberty Air 2 Pro – صدای چند وجهی واقعی

ایرباد Soundcore Liberty Air 2 Pro – صدای چند وجهی واقعی

اگر به دنبال ایربادی هستید که از لحاظ ظاهری به AirPods شباهت داشته باشد، ایرباد Liberty Air 2 Pro را مد نظر داشته باشید. این ایرباد وایرلس کیفیت صدایی عالی را ارائه می دهد و امکان تنظیم حالت پخش صدا را نیز به شما می دهد. مجهز بودن به قابلیت حذف نویزهای محیطی، طراحی به صورت ضد آب (سطح IPX5) و قابلیت شارژ وایرلس از دیگر ویژگی های این ایرباد است. توجه داشته باشید که با یک بار شارژ کردن کامل ایرباد Liberty Air 2 Pro، می توانید از آن برای 7 ساعت پخش موسیقی به صورت متوالی استفاده کنید.

ایرباد جبرا Elite 85t – یک ایرباد رده بالا و خوش ساخت

ایرباد جبرا Elite 85t – یک ایرباد رده بالا و خوش ساخت

ایرباد جبرا Elite 85t همچنان به عنوان یکی از بهترین ایربادهای موجود در بازار شناخته می شود و برای کاربرانی که به دنبال یک ایرباد وایرلس رده بالا هستند، انتخابی عالی به شمار می آید. این ایرباد از قابلیت حذف کامل نویزهای محیطی بهره می برد و بالاترین کیفیت صدا را به شما ارائه می دهد. همچنین ایرباد جبرا Elite 85t به صورت نیمه باز (semi-open) طراحی شده که باعث می شود تا بدون هیچ مشکلی در تمام طول روز در گوش باقی بمانند. طراحی به صورت ضد آب (سطح IPX4) و شارژدهی باتری به میزان 5.5 ساعت پخش موسیقی سایر مشخصات این ایرباد را تشکیل می دهند.

ایرباد سونی WF-SP800N – مناسب برای تمرین و ورزش 

ایرباد سونی WF-SP800N – مناسب برای تمرین و ورزش 

ایرباد سونی WF-SP800N دارای برآمدگی هایی است که باعث می شوند تا ایرباد به شکلی محکم و ثابت در گوش قرار بگیرند. از این جهت می توان این ایرباد را برای استفاده در هنگام ورزش های روزانه و دویدن انتخابی ایده آل دانست. به علاوه اینکه این ایرباد از شارژدهی 13 ساعته بهره می برد و نیازی به شارژ چندباره آن در فواصل زمانی کوتاه مدت نخواهید داشت. کیفیت صدای عالی، طراحی به صورت ضد آب (سطح IP55) و قابلیت فست شارژ از طریق پورت USB-C برخی دیگر از ویژگی های ایرباد سونی WF-SP800N به حساب می آیند.

ایرباد Bose QuietComfort – بالاترین کیفیت صدا

ایرباد Bose QuietComfort – بالاترین کیفیت صدا

برند Bose در زمینه تکنولوژی های حذف نویز به عنوان یکی از برندهای پیش رو شناخته می شود و ایرباد QuietComfort آن در این زمینه حرف اول را می زند! همچنین این ایرباد به گونه ای طراحی شده که به خوبی فضای گوش را پوشش دهد. اگر به دنبال باس قوی و بالاترین کیفیت صدا هستید، ایرباد Bose QuietComfort انتظارات شما را به بهترین شکل برآورده می کند. از دیگر ویژگی های این ایرباد با کیفیت می توان به امکان تنظیم حالت پخش صدا، اتصال به گوشی از طریق بلوتوث نسخه 5.1، طراحی به صورت ضد آب (سطح IPX4) و قابلیت شارژ وایرلس اشاره کرد.

شما می توانید جدیدترین ایربادهای موجود در بازار را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و نحوه خرید این محصولات، از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر در ارتباط باشید.

منبع: androidcentral