به دنبال یک ایرباد وایرلس حرفه ای و با کیفیت برای گوشی سامسونگ گلکسی S21 خود هستید؟ لیست زیر برای شما است! ایرباد Galaxy Buds Pro همزمان با گوشی های سری S21 عرضه شد و به خوبی با این گوشی ها سازگار است. علاوه بر این ایرباد، شما می توانید محصولات متنوع دیگری با قیمت های متفاوت را از سایر برندها نیز پیدا کنید. در این لیست برخی از بهترین ایربادهای وایرلس سازگار با گوشی گلکسی S21 را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این ایربادها را در مقاله «با این ایربادها از بالاترین کیفیت صدا بر روی گوشی گلکسی S21 لذت ببرید! (بخش دوم)» بر روی سایت ایده برتر مشاهده کنید.

ایرباد سامسونگ Galaxy Buds Pro – یک استاندارد جدید

ایرباد سامسونگ Galaxy Buds Pro – یک استاندارد جدید

سامسونگ با تولید Galaxy Buds Pro استانداردهای موجود در زمینه ایربادهای وایرلس را به مرحله جدیدی برده است. این ایرباد از تکنولوژی حذف نویز (active noise cancelation) بهره می برد و از لحاظ قدرت عملکرد در این زمینه، می توان آن را هم ردیف بهترین محصولات برندهای Sony و Bose دانست! از دیگر ویژگی های ایرباد گلکسی Buds Pro می توان به کیفیت صدای عالی، قابلیت شارژ وایرلس و طراحی به صورت ضد آب (سطح IPX7) اشاره کرد. این ایرباد با یک بار شارژ کامل، تا هشت ساعت قابل استفاده خواهد بود.

ایرباد سامسونگ Galaxy Buds Live – انتخاب فوق العاده دیگر از برند سامسونگ

ایرباد سامسونگ Galaxy Buds Live – انتخاب فوق العاده دیگر از برند سامسونگ

ایرباد Galaxy Buds Live همراه با گوشی های سری Note 20 عرضه شد و همچنان در بازار فروش بالایی دارد. به طوری که می توان آن را جانشین شایسته ای برای Galaxy Buds Pro دانست. این ایرباد از قابلیت حذف نویزهای محیطی برخوردار است و از طراحی ظاهری خاص و منحصر به فردی بهره می برد. از لحاظ کیفیت صدا نیز این ایرباد انتظارات شما را به بهترین شکل برآورده خواهد کرد. شما می توانید ایرباد گلکسی Buds Live را به صورت وایرلس شارژ کنید و از شارژ کامل آن برای 8 ساعت بهره ببرید.

ایرباد سامسونگ Galaxy Buds+ - همچنان کارآمد

ایرباد سامسونگ Galaxy Buds+ - همچنان کارآمد

ایرباد Galaxy Buds+ فاقد قابلیت حذف نویز است اما کیفیت صدایی عالی را برای شما به ارمغان می آورد. باتری این ایرباد از شارژدهی بسیار مناسبی نیز بهره می برد و یک بار شارژ کامل آن، پاسخگوی 10 ساعت استفاده از ایرباد خواهد بود. از جمله ویژگی های ایرباد گلکسی Buds+ می توان به اتصال آسان و سازگاری کامل با گوشی های سامسونگ، قابلیت شارژ وایرلس و پشتیبانی از فست شارژ از طریق کابل و پورت USB-C اشاره کرد.

ایرباد TaoTronics Soundliberty 97 – یک انتخاب مقرون به صرفه

ایرباد TaoTronics Soundliberty 97 – یک انتخاب مقرون به صرفه

اگر به دنبال یک ایرباد وایرلس با قیمت مناسب هستید، ایرباد TaoTronics Soundliberty 97 یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این ایرباد از کدک AptX کوالکوم در راستای ارائه صدا با بالاترین کیفیت در هنگام اتصال بلوتوثی پشتیبانی می کند و به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار (سطح IPX8) طراحی شده است. بر روی هر دو بخش این ایرباد دکمه های کنترلی تعبیه شده که استفاده از آن را برای شما آسان تر می کند. لازم به ذکر است که شارژدهی باتری این ایرباد به میزان 9 ساعت است.

ایرباد Creative Outlier Air V2 – مجهز به بلوتوث نسخه 5.0

ایرباد Creative Outlier Air V2 – مجهز به بلوتوث نسخه 5.0

ایرباد Creative Outlier Air V2 از همان طراحی ظاهری نسل های قبلی بهره می برد اما به دکمه های کنترلی خلاقانه تری مجهز شده است. این ایرباد با یک بار شارژ تا 12 ساعت قابل استفاده خواهد بود. همچنین این ایرباد با تکنولوژی AptX سازگار است و بالاترین کیفیت صدا در هنگام اتصال بلوتوثی را به ارمغان می آورد. پشتیبانی از قابلیت فست شارژ از طریق پورت USB-C، سازگاری با صدای فراگیر مجازی و قیمت مناسب سایر ویژگی هایی هستند که کاربران را به خرید ایرباد Creative Outlier Air V2 ترغیب می کند.

شما می توانید جدیدترین ایربادهای موجود در بازار را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و نحوه خرید این محصولات، از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر در ارتباط باشید.

منبع: androidcentral