برند Wings Lifestyle از جدیدترین ساعت هوشمند خود با مدل Urbana رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش بزرگ مربعی شکل با سایز 2.01 اینچ مجهز است که به صورت خمیده (2.5D) طراحی شده است. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند وینگز Urbana از چندین بند سیلیکونی مختلف با رنگ های متنوع سازگار است و به شما این امکان را می دهد تا بند مورد علاقه تان را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید. دوست دارید با این گجت پوشیدنی جدید بیشتر آشنا شوید؟! پس ادامۀ متن را از دست ندهید!

ساعت هوشمند Wings مدل Urbana با نمایشگر 2.5 اینچی

چیزی که بیش از صفحه نمایش فوق العاده بزرگ 2.01 اینچی در ساعت هوشمند Wings Urbana جلب توجه می کند، پشتیبانی آن از بیش از 100 واچ فیس مختلف است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا ظاهر ساعت خود را شخصی سازی کنید و هر روز یک حس و حال تازه به آن ببخشید! این ساعت هوشمند دارای میکروفون و اسپیکر داخلی نیز هست و از قابلیت مکالمه بلوتوثی پشتیبانی می کند. حتی یک صفحه کلید اعداد نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده تا در هنگام شماره گیری کار آسان تری داشته باشید! به این ترتیب شما می توانید با استفاده از ساعت هوشمند وینگز Urbana از روی مچ دست خود به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید یا تماس جدید برقرار سازید. البته برای این منظور ابتدا باید ساعت خود را به صورت بلوتوثی با گوشی جفت نمایید.

ساعت هوشمند Wings مدل Urbana با نمایشگر 2.5 اینچی

برای علاقه مندان به فیتنس و کسانی که نگران سلامتی خود هستند، ساعت هوشمند Urbana به یک سری امکانات کاربردی مجهز شده است. این گجت پوشیدنی توانایی اندازه گیری تمام معیارهای سلامتی رایج را دارد که از میان آنها می توان به ردیابی ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) و بررسی وضعیت سلامت بانوان اشاره کرد. این ساعت هوشمند از 130 فعالیت ورزشی مختلف نیز پشتیبانی می کند و دیتای ارزشمندی را برای بهبود تمرینات به شما ارائه می دهد.

مجهز بودن به درجه حفاظتی IP68 یکی دیگر از ویژگی های مهم ساعت هوشمند Wings Urbana است. این ساعت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و با خیال راحت می توانید آن را در تمام طول روز در فضاهای باز و بسته با خود به همراه داشته باشید. شرکت Wings اعلام کرده که نگران تمام شدن شارژ باتری ساعت Urbana نباشید؛ چرا که این ساعت با یک بار شارژ شدن تا 7 روز قابل استفاده خواهد بود. البته اگر قابلیت مکالمه بلوتوثی این گجت را فعال کنید، شارژدهی باتری آن به 3 روز می رسد.

ساعت هوشمند Wings مدل Urbana با نمایشگر 2.5 اینچی

قیمت ساعت هوشمند وینگز Wings Urbana

رنگ بندی ساعت هوشمند Wings Urbana شامل رنگ های مشکی، آبی و برنزی می شود. قیمت این گجت برای عرضه در بازارهای کشور هند فقط 20.4 دلار اعلام شده است. این قیمت گذاری رقابتی می تواند یک برگ برندۀ بزرگ برای این ساعت هوشمند و برند Wings Lifestyle به حساب آید. باید منتظر بمانیم و ببینیم میزان استقبال از ساعت Urbana به چه میزان خواهد بود.

منبع: gizmochina