مایکروسافت در پستی که اخیراً در Windows blog منتشر کرده، خبر از ارائه Windows Community Toolkit v7.0 داده است که به برنامه نویسان کمک می کند تا برای توسعه اپلیکیشن های UWP و .NET برای ویندوز 10 کار آسان تری پیش رو داشته باشند. این نسخه در مقایسه با نسخه قبلی (v6.1) به شکلی اساسی ارتقا پیدا کرده و ابزارهای جدید و مدرنی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. پس اگر از برنامه نویسان ویندوز هستید و قصد ارائه اپلیکیشن برای ویندوز 10 را دارید، Community Toolkit v7.0 کارایی بالایی برای شما خواهد داشت.

Windows Community Toolkit v7.0 توسط مایکروسافت معرفی شد

آپدیت جدید Community Toolkit چه قابلیت هایی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد؟

مشخصات کلی این آپدیت جدید به طور خلاصه شامل موارد زیر می شوند: اضافه شدن یک کتابخانه جدید برای معماری استاندارد MVVM در .NET، استفاده آسان تر از قابلیت های Toast Notification در .NET و UWP، تغییرات اساسی و ارتقای سیستم Animation برای C# و XAML و اضافه شدن بسیاری ابزارهای کاربردی دیگر. شما می توانید برای آشنایی کامل با امکانات این آپدیت، پست کامل ارائه شده در بلاگ مایکروسافت را در آدرس زیر مطالعه کنید:

 

برای شروع استفاده از Community Toolkit چه وب سایت هایی مفید هستند؟

به طور کلی این مجموعه ابزار روند توسعه اپلیکیشن برای ویندوز را بسیار آسان می کند و ارتقای آن خبر خوشحال کننده ای برای توسعه دهندگان است. به این ترتیب می توان منتظر ارائه اپلیکیشن های جذاب تر و مدرن تر برای ویندوز 10 بود. همچنین احتمالاً اپلیکیشن های کاربردی تری نیز برای ویندوز 10 با استفاده از این toolkit عرضه خواهند شد. اگر شما هم قصد استفاده از Community Toolkit را دارید، می توانید برای شروع از آموزش های رسمی مایکروسافت استفاده کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به صفحه Windows Community Toolkit Sample App بر روی سایت مایکروسافت، اپلیکیشن های نمونه طراحی شده با این ابزار را بررسی کرده و از آنها برای توسعه اپلیکیشن خود بهره ببرید.

از دیگر وب سایت هایی که به شما برای استفاده از آپدیت جدید Community Toolkit کمک می کند، باید به فروم این ابزار در GitHub اشاره کرد. در این تالار گفتگو توسعه دهندگان از سرتاسر جهان گردهم آمده و مشکلات خود در راه توسعه نرم افزار با استفاده از این ابزار را مطرح می کنند. شما هم می توانید به عنوان عضوی از این جامعه مجازی درآمده و مشکلات خود را در آن مطرح کنید. همچنین می توانید از تجربیات سایر توسعه دهندگان در این فروم استفاده کرده و اپلیکیشن های خود را راحت تر توسعه دهید.

برای تست اپلیکیشن های طراحی شده با Community Toolkit چه دستگاهی مناسب تر است؟

اگر به دنبال دستگاهی برای تست اپلیکیشن های توسعه یافته با Community Toolkit هستید، ما به شما استفاده از لپ تاپ Surface Pro X را پیشنهاد می کنیم. این لپ تاپ از ضخامت بسیار کمی برخوردار است و به صورت 2 در 1 و قابل تبدیل طراحی شده است. به این ترتیب شما می توانید از آن هم به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان تبلت استفاده کرده و اپلیکیشن های خود را تست نمایید.

منبع: windowscentral