سرفیس پن و سرفیس اسلیم پن جزء قدرتمندترین قلم های لمسی دنیا هستند و عملکردی دقیق، سریع و روان را بر روی دستگاه های سرفیس مایکروسافت به ارمغان می آورند. اما اگر از این دو قلم لمسی در کنار یک سری اپلیکیشن های خاص استفاده شود، توانمندی های آنها بیش از قبل امکان بروز پیدا می کند! در این مقاله و بخش دوم آن چند مورد از این اپلیکیشن ها را به شما معرفی کرده ایم که در میان آنها از اپ های یادداشت برداری گرفته تا اپلیکیشن های رنگ آمیزی دیده می شود. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Bamboo Paper – حس طراحی بر روی یک کاغذ واقعی

اپلیکیشن Bamboo Paper – حس طراحی بر روی یک کاغذ واقعی

در همان بار اولی که قلم لمسی خود را به دست می گیرید و آن را بر روی پنجره اپلیکیشن Bamboo Paper قرار می دهید، از حسی که تجربه می کنید شگفت زده خواهید شد! شما در این حالت احساس می کنید که در حال طراحی و یادداشت بر روی یک صفحه کاغذ واقعی هستید، نه یک صفحه نمایش دیجیتال! این اپلیکیشن شش ابزار برای یادداشت در اختیار شما می گذارد و امکان اضافه کردن عکس به صفحات و یادداشت بر روی آنها را به شما می دهد. همچنین از طریق اجرای Bamboo Paper بر روی پلتفرم های دیگر می توانید ایده های خود را با سایرین به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Leonardo – یک بوم نقاشی تا بی نهایت

اپلیکیشن Leonardo – یک بوم نقاشی تا بی نهایت

در حال حاضر اپلیکیشن Leonardo در فاز بتا قرار دارد و نسخه نهایی آن عرضه نشده است. اما در همین نسخه بتا هم می توانید به یک سری ابزار کامل برای طراحی های مبتدی یا حرفه ای دست پیدا کنید. این ابزارها شامل بوم نقاشی در ابعاد بی نهایت (بدون محدودیت)، چندین قلم مو، جدول و خطوط پرسپکتیو و یک رابط کاربری آسان و جذاب می شود. این اپلیکیشن برای طراحی، رسم شکل و نقاشی کاربرد دارد و تمام نیازهای شما در این زمینه ها به بهترین شکل برطرف می کند. توجه داشته باشید که Leonardo رایگان نیست و باید آن را بخرید.

اپلیکیشن Autodesk SketchBook – ابزارهای رسم شکل حرفه ای

اپلیکیشن Autodesk SketchBook – ابزارهای رسم شکل حرفه ای

اگر تا به حال به خاطر قیمت نسبتاً بالای اپلیکیشن Autodesk SketchBook به سراغ آن نرفته اید، باید این مژده را به شما می دهیم که نسخه کامل این اپلیکیشن به همراه برخی ابزارهای حرفه ای آن به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. این اپلیکیشن یکی از بهترین ها در زمینه رسم شکل است و چندین قلم مو، بک گراند و ابزارهای دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

اپلیکیشن Drawboard PDF – بر فایل های PDF احاطه کامل داشته باشید

اپلیکیشن Drawboard PDF – بر فایل های PDF احاطه کامل داشته باشید

Drawboard PDF به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های PDF شناخته می شود و تمام امکانات لازم برای کنترل این فایل های پرکاربرد را به شما می دهد. در واقع این اپلیکیشن یک «سازنده اسناد» (داکیومنت بیلدر) است که امکان ادغام چندین فایل PDF و حاشیه نویسی در آنها را فراهم می آورد. همچنین این اپ به چندین تمپلیت برای ایجاد یک فایل پی دی اف مجهز است. پس اگر شرایط کاری یا تحصیلی تان به گونه ای است که با فایل های PDF زیاد سروکار دارید، Drawboard PDF از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

اپلیکیشن StaffPad – به سادگی یک موزیک بنویسید

اپلیکیشن StaffPad – به سادگی یک موزیک بنویسید

موزیسین ها به این بخش توجه داشته باشند! اپلیکیشن StaffPad که بر روی دستگاه های سرفیس قابل اجرا است، نوشتن موزیک را برای شما بسیار آسان می کند. شما می توانید نت های موسیقی مورد نظرتان را با دستخط خودتان در این اپلیکیشن یادداشت کنید و سپس این اپ آنها را به صورت اتوماتیک به آهنگ تبدیل می کند! زمانی که کارتان تمام شد، StaffPad آهنگ کلی را برای شما پلی بک می کند!

منبع: windowscentral