سایت های هوش مصنوعی فقط به هوش مصنوعی ChatGPT و Midjourney محدود نمی شوند. اگر فقط کمی در اینترنت بگردید، چندین و چند سایت مختلف پیدا می کنید که از هوش مصنوعی پشتیبانی می کنند و منتظرند تا بروید و از قدرت های جادویی آنها استفاده کنید. برخی از این سایت ها نه تنها کاملاً رایگان هستند، بلکه برای کار کردن با آنها حتی نیازی به عضویت هم ندارید! در این مقاله قصد داریم تا 4 مورد از این سایت ها را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی وب سایت های هوش مصنوعی برای تولید عکس و موزیک

سایت هوش مصنوعی شماره 1: Wallpapers by AI

«والپیپر جدید هر یک ساعت یکبار به طور اتوماتیک تولید می شود»

در واقع هر ساعت یک عکس جدید در وب سایت https://www.wallpapers.fyi ظاهر می شود. ذخیره کردن این پس زمینه ها بر روی دستگاه کار بسیار آسانی است. ابتدا باید بر روی عکس مورد نظر خود کلیک کنید تا نسخه بزرگ آن را ببینید، سپس بر روی یکی از دکمه های Download Desktop یا Download Mobile کلیک کنید. در اینجا نسخه فول رزولوشن عکس را مشاهده خواهید کرد که می توانید با کلیک راست بر روی آن و انتخاب Save image as، عکس را ذخیره نمایید.

سایت هوش مصنوعی Wallpapers by AI

بیشتر والپیپرهای تولید شده با هوش مصنوعی در این وب سایت از تم منظره، جنگل، دریاچه و کوهستان برخوردارند. این والپیپرها ظاهری مینیمالیستی دارند و برای استفاده در دستگاه هایی مانند اپل مک بوک یا مایکروسافت سرفیس کاملاً مناسب اند.

سایت هوش مصنوعی شماره 2: SOUNDRAW AI Music Generator

«تولید کننده موزیک با هوش مصنوعی برای تولید کنندگان محتوا و هنرمندان»

سایت https://soundraw.io تنها با چند کلیک سادۀ ماوس برای شما موزیک تولید می کند. شما می توانید ژانر موسیقی (راک، DnB، لاتین، تکنو، ترنس و...)، طول ترک (از 10 ثانیه تا 5 دقیقه)، ابزار آلات مورد استفاده (پیانو، گیتار آکوستیک، طبل و...)، تمپو (آهسته، نرمال یا سریع)، تم و حال و هوای موزیک را به دلخواه خود انتخاب نمایید.

سایت هوش مصنوعی SOUNDRAW AI Music Generator

فایل صوتی نهایی در عرض چند ثانیه تولید می شود و کیفیت صدای آن از آنچه که انتظار دارید بهتر است. با این حال اگر می خواهید تا از این ترک ها در یک ویدئوی یوتیوب یا پادکست استفاده کنید، باید اکانت پولی این وب سایت را تهیه نمایید. در حال حاضر هزینه اشتراک ماهیانه این وب سایت بین 17 تا 30 دلار است.

سایت هوش مصنوعی شماره 3: Fusion Brain

«یک پرتال تعاملی که در آن محققان مؤسسه AIRI از مدل های هوش مصنوعی منبع باز میزبانی می کنند»

کار کردن با سایت https://editor.fusionbrain.ai آسان است. یک عبارت در آن وارد کنید (مثلاً «یک جوجه تیغی با عینک آفتابی»)، سپس بر روی دکمه Create کلیک نمایید و چند ثانیه منتظر بمانید. وب سایت یک عکس را به شما تحویل می دهد که می توانید آن را با نسبت تصویر دلخواه خود برش دهید (تنظیمات مناسبی برای این کار در بالای صفحه موجود است) و سپس عکس را دانلود کنید.

سایت هوش مصنوعی Fusion Brain

در حال حاضر این وب سایت کمی باگ دارد. مثلاً ممکن است برای تولید یک عکس جدید مجبور شوید صفحه را کاملاً رفرش کنید. با این حال کیفیت عکس های تولید شده با این سایت به اندازه ای خوب است که می توان این باگ ها را نادیده گرفت.

سایت هوش مصنوعی شماره 4: PicFinder.AI

سایت https://picfinder.ai در مقایسه با Fusion Brain حداقل از یک جنبه برتر است: این سایت چند عکس مختلف را به ازای هر درخواست تولید می کند و به کاربر حق انتخاب از میان آنها را می دهد. سایر موارد بین این دو سایت یکسان است. اینجا هم باید چند کلمه تایپ کنید، اینتر را بزنید و هوش مصنوعی در عرض چند ثانیه برای شما عکس تولید می کند.

سایت هوش مصنوعی PicFinder.AI

همانند دیگر وب سایت های قدرت گرفته از هوش مصنوعی، صفحه About Us در این سایت هم اطلاعات دقیقی را ارائه نمی دهد و نمی توانید از آن بفهمید چه کسانی پشت PicFinder هستند!

منبع: notebookcheck