پس از موفقیت در دریافت استانداردهای لازم، شرکت ویوو از تبلت Vivo Pad Air به طور رسمی در چین رونمایی کرده است. نایب رئیس این شرکت، Jia Jingdong، به تازگی طی یک پست در شبکه اجتماعی چینی ویبو پوستر رسمی تبلت Vivo Pad Air را منتشر کرده است که از طریق آن می توان یک دید کلی نسبت به طراحی ظاهری آن پیدا کرد. همچنین یک سری از مشخصات کلیدی این تبلت جدید نیز فاش شده است که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

مشخصات فنی تبلت ویوو Vivo Pad Air

مشخصات فنی تبلت Vivo Pad Air

بر اساس پست منتشر شده توسط نایب رئیس شرکت ویوو، تبلت Vivo Pad Air به یک صفحه نمایش بزرگ 11.5 اینچ با رزولوشن 2.8K مجهز است. این صفحه نمایش از نسبت تصویر 3:2 بهره می برد، محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد و توانایی دستیابی به نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز را دارد. همچنین این تبلت به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز است و در آن از 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است.

مشخصات فنی تبلت ویوو Vivo Pad Air

با توجه به اینکه در تبلت Vivo Pad Air از یک باتری بزرگ 8500 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است، نیازی به شارژ چند باره آن در فواصل زمانی کوتاه مدت پیدا نمی کنید. این تبلت با فناوری فست شارژ 44 وات نیز سازگار است و در مدت زمانی کوتاه به طور کامل شارژ می شود.

زمانی که صحبت از امکانات صوتی به میان می آید، تبلت vivo Pad Air قطعاً انتظارات شما را برآورده می کند. این تبلت با بهره بردن از چهار اسپیکر قوی و افکت صوتی جالب Super Audio Computed کاری می کند تا از گوش دادن به موزیک یا تماشای فیلم نهایت لذت را ببرید. این تبلت از قلم لمسی ویوو Pencil 2 نیز پشتیبانی می کند و برای طراحان و علاقه مندان به کارهای گرافیکی هم گزینه جذابی است! با استفاده از این قلم استایلوس می توانید سطح جدیدی از یادداشت کردن و رسم شکل بر روی یک صفحه نمایش دیجیتال را تجربه کنید!

مشخصات فنی تبلت ویوو Vivo Pad Air

سیستم عامل OriginOS 3، یک نسخه سفارشی سازی شده از اندروید 13 برای نصب بر روی تبلت، به کاربران Vivo Pad Air اجازه می دهد تا از کار کردن با تبلت خود لذت بیشتری ببرند. یکی از ویژگی های قابل توجه این سیستم عامل این است که شما می توانید به سادگی آیتم های مورد نظرتان را بین این تبلت و کامپیوتر یا گوشی خود به اشتراک بگذارید! تبلت جدید ویوو بدنه باریک و سبکی دارد و در تمام طول روز می توانید آن را با خود به همراه داشته باشید. اثر انگشت و لکه های چربی به سادگی بر روی بدنه و نمایشگر این تبلت باقی نمی مانند و در همه حال می توانید از بدنه شفاف و براق آن بهره مند باشید. لازم به ذکر است که تبلت Vivo Pad Air در رنگ های لطیف و چشم نواز صورتی، آبی روشن و نقره ای به بازار آمده و نگاه هر بیننده ای را به خود خیره می کند! قیمت تبلت Vivo Pad Air در زمان انتشار این مقاله هنوز اعلام نشده است.

منبع: gizmochina