ویدئو پروژکتور ویوسونیک WK3000 4K به تازگی به بازارهای کشور چین معرفی شده است. این محصول جدید برند ViewSonic به طور پیش فرض و طبیعی از رزولوشن 1440p پشتیبانی می کند و توانایی ارائه خروجی با وضوح 4K را دارد. همچنین این ویدئو پروژکتور از نرخ نوسازی تصویر بی نظیر 240 هرتز و زمان پاسخ دهی 4.2 میلی ثانیه پشتیبانی می کند. با توجه به این مشخصات می توان پروژکتور WK3000 4K را برای گیمینگ، استریم محتوا و مصارف خانگی کاملاً ایده آل دانست.

رونمایی از ویدئو پروژکتور ViewSonic WK3000 4K

در ویدئو پروژکتور ویوسونیک WK3000 از نسل سوم فناوری LED استفاده شده است. در همین راستا این گجت به یک منبع نوری LED چهار کاناله مجهز شده و حداکثر روشنایی 3100 لومن را به ارمغان می آورد. همچنین این ویدئو پروژکتور 125 درصد از محدوده رنگ REC.709 را پوشش می دهد و رنگ هایی طبیعی، زنده و شاداب را ارائه می دهد.

منبع نوری به کار رفته در پروژکتور ویوسونیک WK3000 از طول عمر 30000 ساعته برخوردار است و تا چندین سال به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد. بد نیست بدانید که این میزان طول عمر تقریباً 4 برابر طول عمر لامپ های جیوه ای به کار رفته در پروژکتورهای معمولی است! این موضوع سبب شده تا خرید این پروژکتور صرفه اقتصادی بالایی برای کاربران داشته باشد.

ویدئو پروژکتور ویوسونیک WK3000 به دو اسپیکر داخلی 6 وات از برند JBL مجهز شده است و صدایی شفاف و قدرتمند را ارائه می دهد. به این ترتیب حتی بدون خرید اسپیکرهای اکسترنال نیز می توانید در هنگام انجام بازی یا تماشای فیلم به صدایی باورپذیر و با کیفیت دست پیدا کنید.

رونمایی از ویدئو پروژکتور ViewSonic WK3000 4K

ویدئو پروژکتور ویوسونیک به سیستم تولید تصویر 0.65 اینچ مجهز است و رزولوشن 4K UHD (معادل با 3840x2160 پیکسل) را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که شما می توانید با استفاده از این پروژکتور به صورت پیش فرض از رزولوشن 1440p با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز بهره مند شوید. این گجت از نمایش محتوای HDR10 و HLG پشتیبانی می کند و بالاترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد.

نکته قابل توجه در رابطه با ویدئو پروژکتور ویوسونیک WK3000 این است که این دستگاه به صورت اتوماتیک سیگنال های ورودی از کنسول بازی Xbox را تشخیص می دهد و تنظیمات مناسب برای دستیابی به بهترین تجربه گیمینگ را به شکل خودکار اعمال می کند. این تنظیمات متناسب با ژانر بازی اعمال می شود و باعث می شود تا در هنگام انجام دادن بازی های مختلف ایکس باکس، از بهینه ترین کیفیت تصویر بهره مند شوید.

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور ویوسونیک WK3000 می توان به زوم اپتیکال 1.3 برابر و زوم دیجیتال 0.8 تا 2 برابر اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می توانید با نصب این پروژکتور در فاصله 3.3 متری از دیوار یا پرده نمایش، به سایز تصویر 100 اینچ دست پیدا کنید.

رونمایی از ویدئو پروژکتور ViewSonic WK3000 4K

ویدئو پروژکتور ویوسونیک WK3000 4K برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. این محصول جدید با برچسب قیمت حدود 347 دلاری در بازارهای این کشور توزیع شده است و کاربران می توانند از طریق وب سایت JD.com آن را تهیه کنند. شرکت ویوسونیک هنوز در مورد برنامه های خود برای عرضه جهانی این گجت اطلاعاتی منتشر نکرده است.

منبع: gizmochina