ویوسونیک یک مانیتور 32 اینچ جدید را برای مصارف کاری و مالتی مدیا راهی بازار کرده است. این مانیتور به پنل IPS مجهز است و وضوح تصویر 4K را به کاربر ارائه می دهد. همچنین یک پورت USB-C بر روی بدنه آن تعبیه شده که از توان شارژدهی 65 وات برخوردار است. مانیتور جدید ویوسونیک با مدل VX3267U به بازار عرضه شده است و ما قصد داریم تا در این مقاله نگاه دقیق تری به مشخصات فنی بیاندازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات مانیتور ویوسونیک VX3267U

مشخصات فنی مانیتور ویوسونیک VX3267U

پنل این مانیتور جدید از نوع In-Plane Switching یا همان IPS است و دقت رنگ ایده آل و زاویه دید گسترده ای را ارائه می دهد. مانیتور ویوسونیک VX3267U از رزولوشن 3840x2160 پیکسل پشتیبانی می کند و همان طور که اشاره شد، وضوح تصویر 4K را به ارمغان می آورد. با توجه به سایز 31.5 اینچی و به لطف تراکم پیکسلی 163ppi، می توانید از میزان شارپ بودن و کیفیت مناسب تصاویر این مانیتور مطمئن باشید.

مانیتور ویوسونیک VX3267U از عمق رنگ 8 بیت به همراه تکنولوژی کنترل فریم ریت (FRC) بهره می برد و در نهایت عمق رنگ 10 بیت را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که نرخ تازه سازی این مانیتور 60 هرتز است که برای مصارف روزمره و مالتی مدیا مناسب به نظر می رسد؛ اما میزان نرخ تازه سازی برای گیمینگ مناسب نیست.

مشخصات مانیتور ویوسونیک VX3267U

روشنایی مانیتور ویوسونیک VX3267U برابر با 350cd/m2 اعلام شده است که برای استفاده در اتاق هایی با میزان نور استاندارد کافی است. همچنین این مانیتور از زمان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه (GtG) بهره می برد که میزان تار شدن تصاویر در هنگام جابجایی های سریع را کاهش می دهد. نسبت کنتراست مانیتور جدید ویوسونیک نیز 1000:1 است که باعث نمایش سایه روشن ها با کیفیتی مطلوب می شود.
مجهز بودن به پورت های مدرن و پر سرعت یکی از مزایای خرید مانیتور ویوسونیک VX3267U است. پورت های ارتباطی این مانیتور شامل HDMI 2.0 ( دو عدد)، DisplayPort 1.4 (یک عدد)، USB-C (یک عدد) و جک خروجی هدفون می شود. پورت تایپ سی این مانیتور از توان شارژدهی 65 وات نیز برخوردار است و می توانید لپ تاپتان را با آن شارژ کنید!

از دیگر امکانات مانیتور ویوسونیک VX3267U می توان به اسپیکرهای داخلی 2.5 وات اشاره کرد که برای پخش صدا با کیفیتی معمولی مناسب اند. از لحاظ امکانات ارگونومی باید گفت که این مانیتور از قابلیت های تنظیم شیب عمودی (تیلت)، فیلتر نور آبی و نصب بر روی دیوار (VESA) با پایه های 100x100 میلی متری برخوردار است. نور پس زمینه این مانیتور با فناوری flicker-free (ضد چشمک) بهینه سازی شده و چشم کاربر را اذیت نمی کند.

مانیتور ویوسونیک VX3267U از تکنولوژی HDR10 پشتیبانی می کند و با توانایی نمایش محتوای HDR، رنگ هایی شفاف تر و کنتراست بهتری را به شما ارائه می دهد. با این حال در مشخصات این مانیتور به سازگاری آن با فناوری های اختصاصی سینک تصویر (مانند AMD FreeSync یا NVIDIA G-Sync) اشاره ای نشده است.

مشخصات مانیتور ویوسونیک VX3267U

قیمت مانیتور ویوسونیک VX3267U

مانیتور ویوسونیک VX3267U با قیمت 350 دلار در بازارهای کشور آمریکا توزیع شده است. در مورد زمان عرضه این محصول جدید در اروپا و آسیا اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: gizmochina