برند ویوسونیک یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید ویدئو پروژکتور است که توانسته در حضور برندهای شناخته شده ای مانند پاناسونیک و اپسون، جایگاه خوبی برای خود در این بازار دست و پا کند. از جمله محصولات با کیفیت این برند، باید به ویدئو پروژکتور ویوسونیک PG706HD اشاره کنیم که در اتاق جلسات ادارات، شرکت ها و سازمان ها کارایی بالایی دارد. این پروژکتور توانایی نمایش محتوا با رزولوشن Full HD 1080p را دارد و از شدت روشنایی حداکثر 4000 لومن بهره می برد. ضمن اینکه در آن از فناوری اختصاصی SuperColor استفاده شده است که کیفیت و دقت نمایش رنگ ها را ارتقا می دهد. از دیگر امکانات این پروژکتور می توان از قابلیت کنترل تحت شبکه، طول عمر عالی لامپ و پورت های کاربردی نام برد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شوید.

تصاویر درخشان در هر محیطی

ارائه محتوا با کیفیت Full HD در جلسات کاری با پروژکتور ویوسونیک PG706HD

ویدئو پروژکتور ViewSonic PG706HD با بهره بردن از شدت روشنایی 4000 لومن و نسبت کنتراست 12000:1 (در حالت اکو)، در هر شرایطی تصاویری شفاف و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد. به عبارت دیگر، حتی اگر تمام چراغ های اتاق شما روشن باشند یا فضای اتاق با نور خورشید پر شده باشد، باز هم از وضوح تصاویر این پروژکتور کاسته نخواهد شد. پس با خیال راحت می توانید از آن در تمام طول ساعات شبانه روز استفاده کنید.

قابل استفاده برای سال های سال

ارائه محتوا با کیفیت Full HD در جلسات کاری با پروژکتور ویوسونیک PG706HD

این امکان برای شما وجود دارد تا با قرار دادن ویدئو پروژکتور ویوسونیک مدل PG706HD در حالت SuperEco، طول عمر لامپ آن را به 20000 ساعت برسانید! در این حالت مصرف برق دستگاه به حداقل می رسد و طول عمر لامپ آن افزایش می یابد. به این ترتیب اگر روزی 4 ساعت از این پروژکتور در حالت سوپر اکو استفاده کنید، لامپ آن تا 13 سال نیازی به تعویض پیدا نخواهد کرد. توجه داشته باشید که طول عمر لامپ ویدیو پروژکتور ویوسونیک PG706HD در حالت نرمال 4000 ساعت اعلام شده است.

امکان مانیتورینگ و کنترل تحت شبکه

ارائه محتوا با کیفیت Full HD در جلسات کاری با پروژکتور ویوسونیک PG706HD

ویدئو پروژکتور ViewSonic PG706HD برای ادمین های IT گزینه جذابی است! چرا که امکان مانیتور، زمان بندی و مدیریت آن از طریق یک دستگاه مرکزی به صورت از راه دور وجود دارد. برای این منظور باید پروژکتور خود را از طریق پورت RJ-45 به شبکه LAN متصل نمایید. این پروژکتور با سیستم های مدیریتی Crestron e-Control و RoomView Express سازگاری دارد و موفق به دریافت تأییدیه AMX شده است. پس ادمین های IT به سادکی می توانند آن را در قالب شبکه کنترل کنند. این ویژگی به خصوص در سازمان ها یا مراکز آموزشی بزرگ که در آنها از چند ویدئو پروژکتور ویوسونیک PG706HD استفاده شده است، کارایی بالایی دارد.

فناوری SuperColor: دقت رنگ شگفت انگیز

ارائه محتوا با کیفیت Full HD در جلسات کاری با پروژکتور ویوسونیک PG706HD

تکنولوژی اختصاصی SuperColor ویوسونیک باعث شده تا رنگ های به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور ویوسونیک PG706HD جلوه ای طبیعی و باور پذیر داشته باشند. این فناوری با بهره گیری از چرخ رنگ 6 بخشی و کنترل داینامیک عملکرد لامپ، کیفیت تصویر را متناسب با شرایط محیط بهینه می کند و طیف وسیعی از رنگ ها را در یک قاب بزرگ 300 اینچی به نمایش می گذارد.

دو پورت HDMI با قابلیت اتصال به بلوری پلیرهای 3D

ارائه محتوا با کیفیت Full HD در جلسات کاری با پروژکتور ویوسونیک PG706HD

ویدئو پروژکتور ویوسونیک PG706HD دارای 2 پورت HDMI است و از اتصال به تمامی دستگاه های مجهز به درگاه HDMI پشتیبانی می کند. حتی شما می توانید این پروژکتور را از طریق این پورت ها به بلوری پلیرهای 3D متصل کنید و با آن تصاویر واقعی سه بعدی را به نمایش بگذارید. برای این منظور باید نسبت به خرید عینک سه بعدی ویوسونیک PGD-350 Shutter Glasses یا عینک دلخواه خودتان به صورت جداگانه اقدام نمایید.

زمان تأخیر بسیار پایین

ارائه محتوا با کیفیت Full HD در جلسات کاری با پروژکتور ویوسونیک PG706HD

شرکت ویوسونیک اعلام کرده است که ویدئو پروژکتور مدل PG706HD از زمان تأخیر بسیار پایین 16 میلی ثانیه ای برخوردار است. این ویژگی سبب می شود تا فاصله زمانی پخش تصویر در دستگاه منبع پخش با نمایش آن توسط پروژکتور بر روی پرده بسیار کوتاه باشد. به این ترتیب می توانید سریع ترین واکنش را نسبت به تک تک فریم های پخش شده توسط پروژکتور از خود نشان دهید.

منبع: viewsonic