مدیریت زمان جلسه یکی از هنرهای فرد برگزار کننده است. شما باید این توانایی را داشته باشید که محتوای مورد نظرتان را در تایم جلسه جمع بندی کنید و بتوانید برنامه ریزی های قبلی خود را در تک تک دقایق جلسه به مرحله اجرا در آورید. این موضوع برای خیلی از افراد کار دشواری است. چرا که نگاه کردن مداوم به ساعت مچی یا ساعت کامپیوتر باعث می شود تا رشته مطلب از دست شما خارج شود و تمرکز خود را از دست بدهید! اما اگر از ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503W استفاده کنید، این دغدغه ها را نخواهید داشت! این پروژکتور به امکانات کاربردی در زمینه مدیریت زمان جلسه مجهز است و همچون یک دستیار دقیق به شما در ارائه مطالب کمک می کند.

پروژکتور ویوسونیک PA503W، دستیار شما در مدیریت زمان جلسه

دستیار مدیریت زمان

یکی از قابلیت های کاربردی ویدیو پروژکتور ویوسونیک PA503W، مجهز بودن به Presentation Timer یا «تایمر مدت زمان ارائه» است. زمانی که این گزینه را فعال کنید، یک تایمر توسط ویدئو پروژکتور بر روی پرده نمایش دیده می شود که به شما کمک می کند تا زمان جلسه را مدیریت کنید. به این ترتیب در هر لحظه از طول ارائه مطالب، زمان باقی مانده از جلسه را بر روی پرده پروژکتور مشاهده می کنید و دیگر استرس به پایان رسیدن زمان را نخواهید داشت!

زمانی که وقت جلسه به پایان برسد و تایمر به زمان تعیین شده توسط شما برسد، ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503W با صدای یک بوق (beep) شما و حاضرین را مطلع می کند. این ویژگی به خصوص در کلاس های آموزشی کارایی بالایی دارد و مانند زنگ مدرسه عمل می کند! پس با خرید پروژکتور ویوسونیک PA503W می توانید جلسات و کلاس های مورد نظر خود را به شکلی کاملاً دقیق و سر موقع به پایان برسانید!

پروژکتور ویوسونیک PA503W، دستیار شما در مدیریت زمان جلسه

هر وقت دوست داشتید توجه حاضرین را از تصاویر به خودتان برگردانید!

گاهی ممکن است در طول ارائه مطالب، حس کنید که نیاز است توجه حاضران در جلسه از تصاویر بزرگ پرده نمایش به شما برگردد. مثلاً ممکن است مطلبی نیاز به توضیح بیشتری داشته باشد و شما بخواهید تا تمرکز تمام افراد متوجه صحبت های شما باشد نه تصویر. در این شرایط می توانید از قابلیت Blank Timer در ویدئو پروژکتور Viewsonic PA503W بهره ببرید. با فعال کردن این قابلیت، پروژکتور نمایش تصاویر را متوقف می کند و در عوض یک صفحه کاملاً سیاه را بر روی پرده به نمایش می گذارد. همچنین یک تایمر برای این وضعیت فعال می شود. پس از به حد نصاب رسیدن زمان تایمر، ویدئو پروژکتور مجدداً به حالت عادی بر می گردد و می توانید ارائه مطالب خود را ادامه دهید.

قابلیت Blank Timer برای ایجاد وقفه در جلسات جهت استراحت نیز کاربرد دارد و مانند یک ریمایندر (یادآور) عمل می کند. به این ترتیب ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503W حتی در مدیریت تایم استراحت جلسات نیز به شما کمک می کند!

همچنین می توان از این ویژگی در مدارس و مراکز آموزشی در تایم زنگ تفریح استفاده کرد و از کارکرد بدون هدف پروژکتور جلوگیری به عمل آورد! به این ترتیب Blank Timer در افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از مستهلک شدن بی دلیل آن هم مؤثر است!

پروژکتور ویوسونیک PA503W، دستیار شما در مدیریت زمان جلسه

اتصال آسان و سریع به دستگاه های دیگر

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در آغاز جلسه تأخیر ایجاد کند، اتصال دستگاه منبع پخش به پروژکتور است. در این زمینه هم ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503W به امکانات و پورت های مناسبی مجهز است. بر روی پنل پشتی این پروژکتور دو پورت VGA برای اتصال به کامپیوتر، یک پورت HDMI برای اتصال به لپ تاپ و سایر دستگاه های دیجیتال و ورودی و خروجی صدا تعبیه شده است. همچنین این پروژکتور دارای یک خروجی VGA برای اتصال به مانیتور، ورودی ویدئو، پورت مینی USB و درگاه سریال است. پس محدودیتی برای اتصال دستگاه مورد نظرتان به ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503W نخواهید داشت. در عکس زیر می توانید موقعیت قرارگیری پورت های این پروژکتور را مشاهده کنید:

شما می توانید به سادگی قیمت ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503W را دریافت و نسبت به خرید آن اقدام کنید! فقط کافی است تا با شماره 73027-021 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در شرکت ایده برتر پارسیان در ارتباط باشید.

منبع: viewsonic