ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503SB به قصد ارتقای کیفیت جلسه های کاری و کلاس های درسی طراحی شده است و به خصوص در کسب و کارهای کوچک کارایی بالایی دارد. این پروژکتور از رزولوشن SVGA، روشنایی 3800 لومن و نسبت کنتراست 30000:1 بهره می برد و کیفیت تصویر استانداردی را ارائه می دهد. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا تنظیمات رنگ این پروژکتور را در 5 حالت مختلف تنظیم و از آن در سناریوهای متفاوتی استفاده کنید. اما ویدئو پروژکتور ViewSonic PA503SB به یک سری ویژگی های کاربردی دیگر هم مجهز است که باعث شده تا این دستگاه همانند یک دستیار به شما در مدیریت جلسه ها کمک کند. بیایید با این ویژگی ها بیشتر آشنا شویم!

مجهز به تایمر مدیریت زمان جلسه

پروژکتور ویوسونیک PA503SB

یکی از امکانات کاربردی ویدیو پروژکتور ویوسونیک PA503SB، توانایی آن در مدیریت زمان جلسه است. برای این منظور شما باید تایمر دستگاه را فعال کنید و پس از آن مدت زمان سپری شده از جلسه در گوشه بالای تصویر نمایش داده می شود. این ویژگی به فرد ارائه دهنده محتوا اجازه می دهد تا برنامه خود را زمان بندی کند و به اصطلاح «زمان از دستش در نرود»! همچنین سایر افراد حاضر نیز می توانند از زمان باقی مانده جلسه مطلع شوند و تایم مناسب برای طرح سؤالات و مطالب خود را انتخاب نمایند. جالب اینجاست که در زمان صفر شدن تایمر، ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503SB با یک صدای بوق (BEEP) شما را از این موضوع مطلع می کند و به نوعی پایان جلسه را اعلام می نماید.

امکان جلب توجه افراد از تصاویر به شخص ارائه دهنده

پروژکتور ویوسونیک PA503SB

خیلی کم پیش می آید که در تمام طول برگزاری یک جلسه، به نمایش تصاویر نیاز باشد. معمولاً فرد ارائه دهنده اطلاعات کلی را در قالب تصویر نمایش می دهد و پس از آن به توضیح مطالب می پردازد. در این شرایط پخش شدن تصویر توسط پروژکتور عملاً ضرورتی ندارد و با روشن بودن دستگاه، فقط طول عمر لامپ آن کاهش می یابد. ویوسونیک برای مدیریت کردن این شرایط، ویدئو پروژکتور PA503SB را به Blank Timer مجهز کرده است. این قابلیت باعث می شود تا پخش تصویر توسط پروژکتور برای مدت زمانی که شما تعیین کرده اید متوقف شود و به جای آن یک قاب مشکی رنگ نمایش داده شود. در این حالت توجه افراد حاضر جلسه به طور کامل به فرد ارائه دهنده معطوف می شود. حتی می توانید از این قابلیت برای ایجاد وقفه (Break) در جلسه استفاده کنید.

طول عمر عالی لامپ

پروژکتور ویوسونیک PA503SB

ویدئو پروژکتور ViewSonic PA503SB با بهره بردن از قابلیت های Blank Timer، تایمر اتوماتیک اسلیپ و خاموش شدن خودکار توانسته به طول عمر لامپ بالایی دست پیدا کند و شما را تا مدتی طولانی از صرف هزینه برای تعویض لامپ بی نیاز نماید. لامپ این دستگاه در حالت سوپر اکو، تا 15000 ساعت دوام می آورد که برای چندین سال استفاده از پروژکتور کفایت می کند. در این حالت روشنایی تصویر تا 70 درصد کمتر از حالت عادی می شود. توجه داشته باشید که اگر ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503SB برای 20 دقیقه هیچ گونه سیگنال ورودی را تشخیص ندهد، به صورت اتوماتیک در حالت سوپر اکو قرار می گیرد.

امکانات بالا باعث شده اند تا ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503SB کارایی بالایی در جلسات کاری داشته باشد و شرایط مساعدی را هم برای فرد ارائه دهنده و هم برای سایر افراد حاضر در جلسه ایجاد کند. اما این دستگاه از لحاظ کیفیت تصویر هم انتظارات شما را برآورده می کند و می توان آن را یکی از مدل های مقرون به صرفه و خوش قیمت بازار دانست. ویوسونیک در این پروژکتور از تکنولوژی اختصاصی خود به نام SuperColor استفاده کرده است که به طبیعی تر شدن رنگ ها کمک می کند. ضمن اینکه شما می توانید تنظیمات رنگ ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503SB را بر روی یکی از حالت های Brightest، Presentation، Standard، Photo و Movie قرار دهید و کیفیت تصویر آن را متناسب با نوع محتوای در حال پخش تنظیم کنید. در پایان بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503SB سایز تصویر حداکثر 300 اینچ را ارائه می دهد و از نسبت پرتاب 1.96-2.15 بهره می برد. پس بهتر است از آن در اتاق هایی با ابعاد متوسط استفاده شود. اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور ویوسونیک PA503SB و دریافت قیمت آن را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: viewsonic