این روزها پروژکتورهای جیبی جذابیت بالایی برای افراد پیدا کرده اند و بازار آنها حسابی داغ است! این پروژکتورها به شما اجازه می دهند تا در هر زمان و مکانی که در آن هستید، بتوانید محتوای مورد نظرتان را در سایز بزرگ به نمایش بگذارید. از جمله پرطرفدارترین پروژکتورهای جیبی، باید به ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini اشاره کنیم که اندازه فوق العاده کوچکی دارد و به طور اختصاصی برای نمایش فیلم و سریال طراحی شده است. تصور کنید: یک سینمای خانگی کامل در جیب لباس شما!

ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini

طراحی فان و ساده

طراحی ظاهری ویدئو پروژکتور خانگی ویوسونیک M1 Mini در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند! بر روی قسمت بالایی این پروژکتور یک کاور قرار دارد که به رنگ آبی آسمانی است. این کاور از قابلیت تعویض هم برخوردار است و شما می توانید رنگ های نقره ای یا لیمویی آن را مورد استفاده قرار دهید و به پروژکتور خود جلوه ای جذاب و متفاوت بدهید! ضمن اینکه ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini تنها 300 گرم وزن دارد و با ابعاد 110x104x27 میلی متر عرضه شده است. پس به سادگی می توانید آن را در جیب شلوار جین خود قرار دهید و حمل نمایید. حتی می توانید یک بند به این پروژکتور متصل کنید و آن را دور مچ دستتان بیندازید!

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد ویدیو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini باید به مجهز بودن آن به یک پایه نگهدارنده اشاره کرد. این پایه به بدنه پروژکتور متصل است و از امکان باز و بسته شدن بهره می برد. از طریق این پایه می توانید زاویه قرارگیری پروژکتور بر روی سطوح را به دلخواه خود تغییر دهید.

طراحی فان و ساده ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini

مجهز به اسپیکر ساخت برند JBL

ویدئو پروژکتور خانگی ارزان ویوسونیک M1 Mini صدا و تصویر را به صورت هم زمان پخش می کند و بدون هیچ گونه تجهیزات اضافی مانند اسپیکر خارجی می توان با آن کار کرد. در این پروژکتور از اسپیکر ساخت برند معتبر JBL استفاده شده است. صدای این اسپیکر به خوبی فضای یک اتاق متوسط را پوشش می دهد و قدرت بالایی دارد.

ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini با اسپیکر ساخت برند JBL

یک سینمای سیار!

با خرید پروژکتور ویوسونیک M1 Mini در هر جایی که هستید می توانید فیلم ها و سریال های مورد علاقه تان را در سایز بزرگ (حداکثر 100 اینچ) تماشا کنید! این پروژکتور به باتری داخلی با شارژدهی 2.4 ساعت مجهز است که برای تماشای دو قسمت سریال کفایت می کند. حتی اگر باتری این پروژکتور خانگی هم تمام شد، می توانید آن را به پاوربانک متصل کنید و به تماشای سریال ادامه دهید!

ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini یک سینمای سیار

روشن شدن لحظه ای

از زل زدن به یک صفحه نمایش خالی تا زمان گرم شدن پروژکتور خسته شده اید؟! ویدئو پروژکتور ویوسونیک مدل M1 Mini بهترین انتخاب برای شما است. این پروژکتور به صورت لحظه ای روشن می شود و اصلاً به زمان گرم شدن نیازی ندارد. پس می توانید بلافاصله پس از روشن کردن آن، به تماشای برنامه تلویزیونی یا مسابقه فوتبال تیم محبوب خود بنشینید.

روشن شدن لحظه ای ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini

تصاویر بزرگ حتی در فضاهای کوچک

ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini امکان دستیابی به سایز تصویر بزرگتر از یک تلویزیون هوشمند را به شما می دهد. این پروژکتور از نسبت پرتاب 1.2 بهره می برد و از فاصله فقط 1.1 متری، می تواند سایز تصویر 40 اینچ را ارائه دهد. پس حتی در فضاهای کوچکی مانند اتاق شخصی شما در خانه نیز می توان از آن استفاده کرد.

تصاویر بزرگ ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini

اتصال و پلی به صورت آنی، بدون هیچ گونه تأخیر

فقط کافی است تا فلش مموری خود را به پورت USB ویدئو پروژکتور ViewSonic M1 Mini متصل کنید و فایل دلخواهتان را انتخاب کنید؛ پروژکتور نمایش فایل را در همان لحظه آغاز می کند! علاوه بر این، می توانید لپ تاپ خود را به وسیله یک کابل HDMI به پروژکتور متصل کنید و فیلم، عکس یا موزیک دلخواهتان را با آن پخش نمایید.

ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini بدون هیچگونه تاخیر

رنگ های واقعی و چشمگیر

شرکت ویوسونیک در ویدئو پروژکتور M1 Mini از فناوری اختصاصی خود به نام Cinema SuperColor+ استفاده کرده است. این پروژکتور با بهره بردن از این فناوری 125 درصد از محدوده رنگ Rec.709 را پوشش می دهد و طبیعی ترین رنگ های ممکن را به نمایش می گذارد؛ به طوری که مرز بین واقعیت و دنیای فیلم ها برای شما از بین خواهد رفت.

رنگ های واقعی و چشمگیر ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini

تجربه سرگرمی بی نهایت

ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini به منبع نور LED مجهز است. این تکنولوژی با محیط زیست کاملاً سازگار است، نیاز دستگاه به فیلتر را از بین برده است و هزینه های جانبی آن را عملاً به صفر رسانده است. چرا که منبع نور LED به کار رفته در این پروژکتور تا 30000 ساعت (در حالت اکو) نیازی به سرویس یا تعویض ندارد. پس اگر تمام 365 روز سال از ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini برای تماشای یک فیلم 2 ساعته استفاده کنید، این دستگاه تا 41 سال به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد.

ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور ویوسونیک M1 Mini می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    امکان شارژ باتری با پاوربانک، شارژر دیواری یا اتصال به کامپیوتر
•    نویز بسیار ناچیز، در حد 25 دسی بل
•    بهره بردن از تکنولوژی های محافظت از چشم کاربر
•    روشنایی 120 لومن، رزولوشن 854x480 پیکسل، کنتراست 500:1

منبع: viewsonic