تا همین یکی دو سال پیش اکثر جلسات کاری در ادارات و شرکت ها به صورت حضوری برگزار می شد و شاید بسیاری از شما تجربه حضور در چنین جلساتی را داشته اید. برای این منظور مدیران شرکت ها و ادارات باید هزینه های زیادی را برای آماده کردن یک اتاق جلسه بزرگ متحمل شوند! همچنین خرید تجهیزاتی مانند ویدئو پروژکتور و پرده نمایش هزینه های زیادی به همراه دارد. از مشکلات نصب، کابل کشی و راه اندازی این تجهیزات هم که احتمالاً آگاه هستید! به خصوص اگر اتاق جلسه شما چندان بزرگ نباشد، ممکن است برای نصب ویدئو پروژکتور به دردسر بیفتید.

ویدئو کنفرانس با پنل هوشمند لمسی؛ جلسات کاری خود را مدرن و کم هزینه برگزار کنید!

از طرف دیگر، مواجهه حضوری با مهمانان و افراد حاضر در جلسه آداب و رسوم خاصی را نیز می طلبد! صندلی های راحت، دکوراسیون شیک، پذیرایی مناسب، تجهیزات مدرن، ارائه مطالب با بهترین کیفیت و... مسائلی هستند که حاضرین در جلسه از شما انتظار دارند! پس چقدر برگزاری جلسات کاری به شکل فیزیکی و حضوری کار سخت و پر هزینه ای به نظر می رسد!

در اینجا است که یک بار دیگر تکنولوژی به کمک ما می آید! چرا به جای متحمل شدن این همه سختی و مشکلات برای برگزاری حضوری جلسات و ارائه مطالب با ویدئو پروژکتور، از ویدئو کنفرانس با پنل هوشمند لمسی استفاده نمی کنید؟! بله، این روش هم آسان تر است، هم هزینه کمتری دارد و هم امکانات فنی متعددتری را در اختیار شما قرار می دهد!

پنل هوشمند لمسی یک جایگزین ایده آل برای ویدئو پروژکتور و پرده نمایش است و شما را به طور کامل از مشکلات نصب و راه اندازی این تجهیزات نجات می دهد! اما یکی از اصلی ترین ویژگی های این دستگاه، هوشمند بودن و مجهز بودن آن به سیستم عامل داخلی است. پس شما می توانید اپلیکیشن هایی مانند Skype یا Zoom را بر روی آن نصب کنید و جلسات کاری خود را به شکل ویدئو کنفرانس برگزار کنید.

ویدئو کنفرانس با پنل هوشمند لمسی؛ جلسات کاری خود را مدرن و کم هزینه برگزار کنید!

سیستم ویدئو کنفرانس در طیف وسیعی از کسب و کارها کارایی دارد. به عنوان مثال این سیستم می تواند به شرکت ها و ادارات کمک کند تا از راه دور و بدون نیاز به صرف زمان و هزینه برای طی کردن مسیرهای بعضاً طولانی در ترافیک، با یکدیگر جلسه برگزار کنند. همچنین ویدئو کنفرانس امکان برگزاری جلسات با شرکت های خارجی را به ساده ترین شکل ممکن ایجاد می کند. بانک ها و مؤسسات مالی، دانشگاه و مراکز علمی و حتی بیمارستان ها و مراکز درمانی به برگزاری جلسات متعدد نیاز دارند که اگر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود، در هزینه و زمان آنها به شکل چشمگیری صرفه جویی می شود!

اینجا است که ترکیب ویدئو کنفرانس + پنل هوشمند لمسی اهمیت خود را نشان می دهد! مسلماً برگزاری ویدئو کنفرانس با تجهیزات قدیمی نمی تواند نتایج مطلوبی داشته باشد! به عنوان مثال اگر در جلسه خود به نمایش نمودار و چارت نیاز داشته باشید و کیفیت تصویر پایین باشد، افراد حاضر در جلسه در خواندن اعداد و ارقام دچار اشتباه می شوند و حتی ممکن است باعث اعتراض آنها شود! یک پنل هوشمند لمسی با کیفیت 4K این مشکل را به طور کامل حل می کند و بالاترین وضوح و خوانایی را برای شما به ارمغان می آورد! همچنین پنل هوشمند لمسی میزان روشنایی (Brightness) بالایی دارد و بر روی صفحه نمایش آن از روکش ضد بازتاب استفاده می شود. پس می توانید بدون نیاز به خاموش کردن چراغ های اتاق، ویدئو کنفرانس خود را با بالاترین کیفیت برگزار کنید!

ویدئو کنفرانس با پنل هوشمند لمسی؛ جلسات کاری خود را مدرن و کم هزینه برگزار کنید!

استفاده از پنل هوشمند لمسی در هنگام ویدئو کنفرانس مزایای دیگری هم دارد. شما می توانید به آسانی هر چه تمام تر محتوای مورد نظرتان را از طریق پنل هوشمند لمسی به اشتراک بگذارید و فرمت های مختلف ویدئویی و صوتی را نمایش دهید. همچنین می توانید پنل خود را از طریق وای فای به اینترنت متصل کنید و مطالب را در همان لحظه جستجو و به شکل آنلاین به مخاطب ارائه دهید. برخی از مدل های پنل های هوشمند لمسی از اپلیکیشن های ضبط جلسه ویدئو کنفرانس پشتیبانی می کنند و این امکان را می دهند تا فایل تصویری ویدئو کنفرانس برگزار شده را برای استفاده های بعدی آرشیو کنید! تصور کنید که فیلم برداری از جلسات به صورت فیزیکی چه اندازه پر هزینه است و این قابلیت پنل هوشمند لمسی چقدر می تواند برای شما مفید باشد!

در مجموع اگر می خواهید تا کسب و کارتان را توسعه دهید و در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی کنید، باید به سمت استفاده از تکنولوژی بیایید! پس با خرید مانیتور لمسی و برگزاری جلسات کاری به شکل ویدئو کنفرانس، سطح کاری خود را ارتقا دهید و لذت کار کردن حرفه ای و مدرن را تجربه کنید! اگر قصد خرید پنل هوشمند لمسی با بهترین قیمت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید. ما در شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما هستیم و شما می توانید از مشاوره کارشناسان مجموعه ما بهره مند شوید.