تجهیزات جانبی زیادی هست که می توانید از آنها در هنگام بازی با کنسول پلی استیشن استفاده کنید. هارد اکسترنال، کابل شارژ، فلش مموری، کنترلرهای PlayStation Move و هدست های PSVR همگی کاربرد بالایی در هنگام اتصال به پلی استیشن دارند و ویژگی های جدیدی را به آن اضافه می کنند. اما تعداد پورت های USB پلی استیشن محدود است و امکان استفاده هم زمان از این تجهیزات جانبی بر روی آن وجود ندارد. در این شرایط شما می توانید از هاب USB استفاده کرده و تعداد پورت های دستگاه خود را افزایش دهید. در لیستی که در ادامه ارائه می شود، تعدادی از بهترین هاب های USB سازگار با PS4 و PS5 را به شما معرفی می کنیم.

هاب Anker 4-Port USB 3.0 – پیشنهاد اول!

هاب Anker 4-Port USB 3.0 – پیشنهاد اول!

طراحی باریک، بدنه آلومینیومی و کیفیت ساخت عالیِ هاب چهار پورت انکر، آن را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در کنار PS4 شما تبدیل کرده است! با استفاده از این هاب می توانید به چهار پورت USB 3.0 اضافی بر روی کنسول بازی خود دسترسی پیدا کنید و بالاترین سرعت در اتصال به تجهیزات جانبی را تجربه کنید. این هاب انتخاب اول بسیاری از کاربران کنسول بازی PS4 است و ما هم به شما آن را به عنوان پیشنهاد اول معرفی کرده ایم!

هاب Anker 7-Port USB 3.0 – پورت بیشتر؛ تا جایی که امکان دارد!

هاب Anker 7-Port USB 3.0 – پورت بیشتر؛ تا جایی که امکان دارد!

چهار پورت اضافی برایتان کافی نیست؟ از هاب هفت پورت انکر استفاده کنید! این هاب امکان اتصال انواع تجهیزات جانبی به کنسول بازی را به صورت هم زمان برای شما فراهم می آورد و به دو پورت با قابلیت شارژدهی هم مجهز است. به این ترتیب شما می توانید در هنگام بازی، گوشی هوشمند و تبلت خود را نیز با این هاب شارژ کنید! به همین دلیل است که هاب هفت پورت انکر به یکی از محبوب ترین هاب های USB 3.0 در میان کاربران PS4 و PS5 تبدیل شده است!

هاب Linkstyle 5 Port – ترکیبی از پورت های USB 2.0 و USB 3.0

هاب Linkstyle 5 Port – ترکیبی از پورت های USB 2.0 و USB 3.0

برخلاف اغلب هاب های USB، هاب Linkstyle 5 Port به طور مستقیم بر روی بدنه پلی استیشن نصب می شود و تعداد پورت های USB آن را به میزان پنج پورت افزایش می دهد. این هاب به یک پورت USB 3.0 با سرعت انتقال دیتای بالا و چهار پورت USB 2.0 برای اتصال به انواع لوازم جانبی مجهز است. همچنین شما می توانید از این هاب برای شارژ حداکثر پنج دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. پس اگر به هاب های بدون کابل علاقه دارید، هاب Linkstyle 5 Port یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

هاب Vertical Data Hub – زیبا، خاص و جذاب!

هاب Vertical Data Hub – زیبا، خاص و جذاب!

هاب Vertical Data Hub در واقع هیچ تفاوتی از لحاظ عملکرد با دیگر هاب های معرفی شده در این لیست ندارد اما ویژگی های ظاهری آن مسلماً توجه کاربران را به خود جلب می کند! طراحی ظاهری خاص و جذابِ مثلثی شکل به همراه قابلیت نورپردازی ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت این هاب در میان گیمرها شده است. با استفاده از هاب Vertical Data Hub می توانید تعداد پورت های کنسول بازی خود را به میزان چهار عدد افزایش دهید. پس اگر به استفاده از تجهیزات خاص با طراحی مدرن در کنار PS4 و PS5 خود علاقه دارید، این هاب USB را مد نظر داشته باشید.

پایه Skywin all-in-one – یک پایه همه کاره!

پایه Skywin all-in-one – یک پایه همه کاره!

این محصول یک پایه چند منظوره است که علاوه بر مجهز بودن به چهار پورت USB، امکان شارژ تجهیزات جانبی کنسول بازی شما را فراهم می آورد! همچنین شما می توانید لوازم جانبی خود را در مواقعی که از کنسول برای بازی استفاده نمی کنید، بر روی پایه Skywin قرار داده و آنها را راحت تر نگهداری کنید. این پایه all-in-one با کنسول های PS5 و PS4 سازگار است و امکان استفاده از انواع لوازم جانبی را به شما می دهد. 

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع هاب USB موجود در بازار، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید.

منبع: androidcentral