ارتقاء قابلیت های نرم افزاری در سامسونگ Tab S7 و +Tab S7

نمی دانیم به چه دلیلی اما در طی یک سال گذشته و شیوع ویروس در همه نقاط جهان، تبلت ها نیز در بین کاربران محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرده اند. در حالیکه آیپدهای اپل با بازدهی بالا، قدرت زیاد و طراحی چشم نواز همچنان بر بازار پررونق تبلت تسلط دارند، سامسونگ به لطف آمیخته ای عالی از مدل های سطح بالا و میان رده در سال 2020 عملکردی عالی داشته است. در بین سایر برندها، غول فناوری مستقر در کره جنوبی با طراحی اولین تبلت های گران قیمت اندرویدی که می توان آنها را با آیپدهای پرو اپل هم سطح دانست، کار غیرممکنی انجام داد. سامسونگ در تبلت های گلکسی S7 و S7+ سخت افزاری قدرتمند و عملکرد روان رابط کاربری One UI و سیستم عامل را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. طبق اطلاعات بدست آمده باید منتظر یک بروزرسانی جدید در نرم افزار این تبلت ها باشیم. با اینکه هنوز تا عرضه اندروید 12 مبتنی بر One UI 4.0 زمان زیادی باقی است، اما اگر از طرفداران قلم های S-Pen هستید، این بروزرسانی برای شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

قابلیت های جدید سامسونگ Tab S7 و +Tab S7

تبدیل دست نوشته کاربر به متن تایپ شده

این قلم پرکاربرد که در حال حاضر هم قابلیت های زیادی را ارائه می دهد و استفاده از آن بسیار آسان است، به زودی خواهد توانست دستخط کاربر را به متن دیجیتال تبدیل کند. از این طریق می توانید به جای تایپ کردن آدرس وبسایت ها در مرورگر، خودتان آنها را به کمک قلم بنویسید. این ویژگی تبلت های گلکسی S7 و S7+، که سامسونگ آن را Pen to Text می نامد، به برنامه Samsung Note اضافه شده و به صورت پیشفرض به عنوان یک گزینه اختیاری بر روی دستگاه نصب می شوند. این قابلیت می تواند علائم نگارشی را مشخص کند و متن های در بیش از 80 زبان را تشخیص می دهد تا احساس رضایت بخشی را از دیدن یادداشت های دست نویس کاربران که بلافاصله دیجیتالی می شوند در اختیار آنها بگذارد. این یک پیشرفت مهم در یک بروزرسانی جزئی است که در اواخر ماه فوریه سال میلادی جاری به بازارهای منتخب سرتاسر جهان ارائه خواهد گشت.

پخش صداهای فراگیر

علاوه بر قلم S-Pen، فناوری صوتی دوگانه یا Duo نیز ارتقاء پیدا خواهد کرد؛ این فناوری در اصل برای اولین بار در هدفون بی سیم گلکسی Buds Pro معرفی شده بود. در واقع فناوری صوتی دوگانه منجر به پخش صداهای فراگیر یا 360 درجه می شود که تجربه صوتی بی نظیر و همه جانبه همزمان با حرکت سر را برای کاربر فراهم می سازد. اسپیکرهای تبلت های گلکسی S7 و +S7 صدا را به صورت متوازن و مساوی در تمام جهات پخش می کنند؛ به همین خاطر مهم نیست که تبلت در کجا قرار داشته باشد، صدای آن کاملا واضح شنیده خواهد شد.

اسکن آسان تر اسناد

در آخر، قابلیت اسکن اسناد با استفاده از دوربین اصلی که در حال حاضر هم در این تبلت ها وجود دارد، به کمک این بروزرسانی قریب الوقوع آسان تر صورت می گیرد. تمام کاری که باید انجام دهید این است که بر روی نماد پیوست (Attach) که به راحتی قابل دسترسی است ضربه بزنید، سند خود را از فهرست اسکن کرده و شروع به کار کنید. اگر دوست دارید از این قابلیت های جدید در آینده ای نزدیک بهره ببرید، می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت ایده برتر پارسیان اقدام به خرید تبلت سامسونگ گلکسی S7 نمایید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید با شماره تلفن 73027-021 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان بخش فروش این مجموعه همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان محترم هستند.

منبع: phonearena