شرکت آلتیمیت ایرز (Ultimate Ears - UE) که بیشتر به دلیل ساخت هدفون های تو گوشی با قابلیت شخصی سازی معروف است، یک سری اسپیکر محبوب را نیز با پسوند “Boom” راهی بازار کرده است. اولین مدل از این مجموعۀ مشهور در سال 2013 به بازار آمد و پس از آن در نام تمام اسپیکرهای تولید شده توسط این برند از پسوند Boom استفاده شده است. از جمله این مدل ها می توان به MegaBoom، HyperBoom، myBoom و WonderBoom اشاره کرد. اکنون شرکت آلتیمیت ایرز یک اسپیکر بلوتوثی جدید دیگر را نیز با نام EpicBoom به این خانواده اضافه کرده است که در ادامه می توانید با آن آشنا شوید.

مشخصات اسپیکر پرتابل آلتیمیت ایرز EpicBoom

مشخصات فنی اسپیکر پرتابل Ultimate Ears EpicBoom

اسپیکر EpicBoom ابعاد چندان کوچکی ندارد و در طراحی آن به ویژگی های «قابل حمل بودن» و «استحکام و دوام بالا» به یک اندازه توجه شده است. سطح بیرونه بدنه این اسپیکر از پلی استر بازیافتی ساخته شده و به صورت توری مانند طراحی شده است. این اسپیکر دارای درجه حفاظتی IP67 است و به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. یک بند نیز به منظور حمل و جابجایی آسان تر به بدنه این اسپیکر متصل شده است.

اسپیکر آلتیمیت ایرز EpicBoom به یک ووفر 4.6 اینچ و دو ترانسفورماتور 1.5 اینچ با فرکانس متوسطِ رو به بالا مجهز است. شرکت UE تضمین کرده است که این اسپیکر صدا را همانند یک بمب پر قدرت در تمام 360 درجۀ محیط اطراف خود منفجر می کند و اوج هیجان را برای شما به ارمغان می آورد! با توجه به این ویژگی، می توان اسپیکر EpicBoom را برای استفاده در فضاهای باز نیز گزینه ای ایده آل دانست.
با توجه به اینکه اسپیکر EpicBoom از برد وایرلس 55 متر پشتیبانی می کند، می توانید آن را بدون نگرانی بابت قطع شدن سیگنال های دریافتی، با خود به لب ساحل یا استخر ببرید. شرکت UE در تبلیغات این اسپیکر بر روی طول عمر باتری 17 ساعتۀ آن مانور زیادی داده است. به این ترتیب شما می توانید در تمام طول روز از آن برای پخش موزیک های مورد علاقه تان استفاده کنید و نگران تمام شدن شارژ باتری آن هم نباشید.

مشخصات اسپیکر پرتابل آلتیمیت ایرز EpicBoom

یک دکمۀ اختصاصی به نام Outdoor Boost بر روی بدنه اسپیکر آلتیمیت ایرز EpicBoom تعبیه شده است که میزان بلندی و شدت صدا را در هنگام پخش موزیک در فضاهای باز چند برابر می کند. همچنین عملکرد اکولایزر این اسپیکر کاملاً تطبیق پذیر است و می توانید آن را متناسب با شرایط محیط تنظیم کنید. این امکان برای شما وجود دارد تا اسپیکر EpicBoom را به سادگی از طریق NFC به گوشی یا تبلت خود متصل نمایید. این اسپیکر به راحتی از اسپاتیفای، آمازون موزیک و دیگر سرویس های استریم موزیک پشتیبانی می کند.

البته اسپیکر Ultimate Ears EpicBoom خالی از ایراد هم نیست! مهم ترین ایراد آن، عدم مجهز بودن به هیچ گونه امکانات هوشمند است! این اسپیکر دارای میکروفون داخلی نیز نیست و نمی توانید از آن برای پاسخگوی به تماس های دریافتی یا فعال کردن دستیارهای صوتی استفاده کنید. همچنین این اسپیکر از قابلیت اتصال به وای فای برخوردار نیست.

مشخصات اسپیکر پرتابل آلتیمیت ایرز EpicBoom

قیمت اسپیکر پرتابل آلتیمیت ایرز EpicBoom

اسپیکر قابل حمل EpicBoom در رنگ های مشکی و سفید به بازار آمده و 349.99 دلار قیمت دارد. با توجه به این واقعیت که این گجت چیزی جز یک اسپیکر بلوتوثی ساده نیست، قیمت آن در بازار امروز کمی زیاد به نظر می رسد! با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم میزان استقبال از این دستگاه به چه میزان خواهد بود.

منبع: gizmochina