هر ساله شاهد عرضه چندین و چند مدل مختلف از گوشی و لپ تاپ های جدید به بازار هستیم که در آنها از مدرن ترین تکنولوژی ها استفاده شده است. اما آیا این آپدیت ها و به روز رسانی ها برای همه افراد کاربرد دارد؟ به عبارت دیگر، اگر دستگاه فعلی شما مشکلی ندارد و کارهای روزمره شما را به خوبی پیش می برد، آیا لزومی دارد تا آن را ارتقا دهید و یک دستگاه جدید بخرید؟ مسلماً نه! شما می توانید همین دستگاه فعلی را با یک سری تجهیزات جانبی قدرتمندتر کنید!

به عنوان مثال اگر می خواهید تا سرعت وای فای بهتری را در هنگام کار کردن با لپ تاپ یا کامپیوتر تجربه می کنید، می توانید به سراغ خرید دانگل Netgear AXE3000 بروید. استفاده از این دانگل فوق العاده آسان است و باعث می شود تا حتی لپ تاپ های قدیمی نیز از تکنولوژی های جدید وای فای بهره مند شوند.

دانگل USB نت گیر AXE3000

دانگل USB جدید نت گیر فناوری وای فای 6E را به لپ تاپ شما می آورد

محصول جدید نت گیر که با نام کامل Netgear AXE3000 USB Wi-Fi عرضه شده است، اولین دانگل USB 3.0 با تکنولوژی وای فای 6E است. برای استفاده از این دانگل تنها کافی است تا آن را به پورت USB سیستم خود متصل کنید و سپس از مزایای آخرین نسل از تکنولوژی های وای فای بهره مند شوید. بزرگترین مزیتی که استفاده از این دانگل با خود به همراه دارد، پشتیبانی از باند فرکانسی جدیدِ 6 گیگاهرتز است. این باند فرکانسی به طور اختصاصی برای دستگاه های سازگار با وای فای 6E طراحی شده است و اکنون به لطف دانگل جدید نت گیر برای تمامی لپ تاپ ها قابل دسترسی شده است!

دانگل Netgear AXE3000 توانایی دستیابی به سرعت حیرت انگیز 1.2 گیگابیت در ثانیه را دارد! البته برای دستیابی به این سرعت، باید بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر شما ویندوز 11 نصب باشد و در کنار آن از روترهای وایرلس مدرن استفاده کنید. حتی اگر چنین شرایطی نداشته باشید، استفاده از این دانگل سرعت وای فای لپ تاپ شما را متحول خواهد کرد و شما می توانید این افزایش سرعت را به وضوح حس کنید.

دانگل USB نت گیر AXE3000

به طور کلی دانگل وای فای نت گیر AXE3000 با باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز سازگاری دارد و از بالاترین میزان انعطاف پذیری بهره می برد. این دانگل به منظور ارائه بهینه ترین عملکرد، باند فرکانسی مناسب با دستگاه را به صورت اتوماتیک انتخاب می کند.

شرکت نت گیر ادعا کرده است که سرعت دانگل AXE3000 بر روی باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز برابر با 600 مگابیت در ثانیه است. همچنین سرعت این دانگل بر روی باندهای 5 و 6 گیگاهرتز، 1.2 گیگابیت در ثانیه اعلام شده است. علاوه بر سرعت عالی، دانگل وای فای جدید نت گیر از جدیدترین پروتکل امنیتی WPA3 پشتیبانی می کند و یک اتصال وایرلس امن و مطمئن را برای کاربران به ارمغان می آورد.

دانگل USB نت گیر AXE3000

دانگل نت گیر AXE3000 با استانداردهای قدیمی وای فای هم سازگاری دارد. به این ترتیب کاربران می توانند آن را حتی از طریق روترهای قدیمی (شامل مدل های خانگی، اداری و...) به شبکه متصل کنند.

در حال حاضر قیمت دانگل وای فای Netgear AXE3000 با قیمت 112 دلار در دسترس قرار گرفته است.

منبع: gizmochina