1. ترازوی دیجیتال جیبی مدل SWS600 Elite 

ترازوهای جیبی مدل SWS600، به دلیل دقت، سایز کوچک، قابل حمل بودن و قیمت ارزان بسیار محبوب هستند. این ترازو مقادیر کوچک تا 0.1 گرم را اندازه‌گیری می کند. در این ترازو دکمه‌ای به نام tare وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان از محاسبه وزن ظرف چشم پوشی کرد. این بدان معناست که شما می‌توانید یک ظرف را روی ترازو قرار دهید، دکمه عملکرد tare را بزنید با این کار ترازو به صفر برمی‌گردد. سپس می توانید داخل ظرف چیزی را که می خواهید بریزید و وزن کنید.

ترازوی دیجیتال جیبی مدل SWS600 Elite

در ادامه باید بگوییم که این ترازو با باتری‌های سایز AAA کار می‌کند؛ که حتی اگر هر روز از آن استفاده کنید برای مدت طولانی نیازی به تعویض آن نخواهید داشت. جالب است بدانید درب پوششی ترازو به عنوان یک سینی توزین عمل کرده و تا مقیاس 600 گرم یا 1.32 پوند را می تواند اندازه‌گیری کند.

2. ترازوی دیجیتال Ponii i-2000

ترازوی Ponii i-2000، که در آشپزخانه یا جواهر فروشی‌ها استفاده می شود، برای اندازه‌گیری‌های بسیار کوچک تا 0.01 گرم مفید است. با این وجود می‌تواند تا 500 گرم را نیز تحمل کند.

برای وزن کردن جواهرت با این ترازو، می‌توانید تنظیمات را تغییر دهید تا وزن یک کالا در اونس، اونس تروی و قیراط نشان داده شود. این ترازو نیز با دو باتری سایز AAA کار می کند.

ترازوی دیجیتال Ponii i-2000

3. ترازوی دیجیتال جیبی مدل AWS-1KG-SIL

ترازو دیجیتال جیبی AWS-1KG-SIL، می تواند بین 0.1 گرم تا یک کیلوگرم را اندازه‌گیری کند. درب استیل این ترازو نیز به عنوان سینی توزین عمل می کند. همچنین دارای یک نمایشگر LCD با نور پس زمینه است که از دو باتری سایز AAA تغذیه می‌کند.

این ترازو از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است؛ زیرا توسط یک تولید کننده معتبر ساخته شده است.

ترازوی دیجیتال جیبی مدل AWS-1KG-SIL

4. مینی ترازوی دیجیتال Dapai

اندازه این ترازو فقط به اندازه یک گوشی هوشمند است؛ اما می توان از آن برای توزین اقلام نسبتاً بزرگ نیز استفاده کرد. این ترازو بین 0.1 گرم تا 3 کیلوگرم را اندازه‌گیری می کند. همچنین به کمک این وسیله می توان مقیاس‌هایی مانند اونس، قیراط و ... را نیز اندازه گرفت. اگر جسمی بیش از حد سنگین را در سینی قرار دهید، ترازو به شما هشدار می دهد که آن را بردارید. همچنین زمان کم شدن باتری را به شما خواهد گفت. عملکرد خاموش کردن خودکار این ترازو باعث می‌شود که طول عمر باتری آن افزایش یابد.

مینی ترازوی دیجیتال Dapai

در ادامه باید بگوییم که این ترازو، یک سطح فولادی دارد که به راحتی تمیز می‌شود و همچنین دارای دو سینی دیگر است. 

5. ترازوی دیجیتال جیبی مدل GEMINI-20

مقیاس این ترازو در حد میلی گرم است یعنی می تواند تا یک هزارم گرم را اندازه‌گیری کند. نقاط ضعف ترازوی GEMINI-20 این است که فقط 20 گرم وزن را تحمل می کند و سطح آن بسیار کوچک است. اما یک ترازوی کاربردی در اندازه‌گیری دانه‌های کوچک به شمار می‌آید. با این وجود می توان از درب بالایی آن به عنوان سینی توزین نیز استفاده کرد. 

ترازوی دیجیتال جیبی مدل GEMINI-20

6. ترازوی دیجیتال آشپزخانه Etekcity

مقیاس اندازه‌گیری این ترازو بین یک گرم تا پنج کیلوگرم است. از آنجا که سطح این ترازو شیشه‌ای بوده و در برابر لک مقاوم است، بنابراین ترازوی مناسبی برای کارهای رزینی به شمار می آید؛ زیرا برداشتن رزین از روی آن سخت نیست.

به این نکته توجه داشته باشید که این ترازو، با دو باتری دکمه ای CR2032 کار می‌کند، نه سایز AAA. اما یافتن این منبع تغذیه سخت نیست.

ترازوی دیجیتال آشپزخانه Etekcity

7. ترازوی آشپزخانه Weighmax

ترازوی آشپزخانه Weighmax، تا یک گرم یا یک دهم اونس دقیق است اما تا 2 کیلوگرم را می تواند تحمل کند. این ترازو  قابل حمل نیست، اما کاسه شیشه‌ای آن قابل جابجایی است. دارای دکمه tare می باشد که وزن یک ظرف را صفر می‌کند و با دو باتری سایز AA کار می‌کند.

ترازوی آشپزخانه Weighmax

8. ترازوی آشپزخانه قابل حمل Boldall

دقت اندازه گیری ترازوی Boldall، بین یک صدم گرم تا نیم کیلوگرم است. این ترازو دوام و طول عمر بالایی دارد، زیرا از فولاد ضد زنگ ساخته شده و دارای پوششی است که از سطح آن محافظت می‌کند.

نشانگر ترازو، ضعیف بودن باتری را اعلام می کند و به شما هشدار می دهد که چه موقع باید باتری‌ها را تعویض کنید. اگر وزنی بیش از 1.1 پوند بر روی آن اعمال شود هشدار وزن بیش از حد نمایان می‌شود.

ترازوی آشپزخانه قابل حمل Boldall

9. ترازوی AMW-MB100

ترازوی  AMW-MB100 پادشاه ترازوهای جیبی است! این ترازو که شبیه جعبه کبریت است حداقل 0.01 گرم و حداکثر 100 گرم را می تواند پشتیبانی کند. در نگاه اول هیچ کس نمی فهمد که این یک وسیله اندازه‌گیری است و جنبه‌ی فانتزی دارد! بنابراین می توانید آن را با خیال راحت به هر مکانی حمل کنید!

ترازوی AMW-MB100

10. ترازوی Horizon PCC-100

اگر تجارت و معامله می کنید، ترازوی Horizon PCC-100 ابزاری است که ارزش داشتن آن را دارد. زیرا هم مقیاس دیجیتال دارد و هم ماشین حساب است. دقت اندازه‌گیری این ترازو بین 100 گرم و یک صدم گرم است. همچنین، ماشین حساب به کار رفته در آن از انرژی خورشیدی استفاده می‌کند و می‌تواند به شما کمک کند قیمت مناسبی را برای محصول خود تعیین کنید.

ترازوی Horizon PCC-100

نکته: با وزنه کروم دکولر ترازو دیجیتال خود را کالیبره کنید

همیشه این سوال وجود دارد که از کجا می‌دانید ترازوی شما دقیق است؟ پاسخ این است که خودتان با یک وزنه مشخص آن را کالیبره یا آزمایش کنید. وزنه‌های کروم دکولر برای این کار طراحی شده‌اند و مقادیر متفاوتی مانند 1 گرم تا 20 گرم دارند. پس به عنوان یک وسیله کارامد و روشی ارزان برای اطمینان از این است که ترازوی شما دقیق است یا خیر.

با توجه توضیحات موارد بالا میتوانید بهترین ترازوی دیجیتال را متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

منبع: MasterClass