چه مدتی از آخرین باری که پس از مهاجرت خانواده تان را دیده اید می گذرد؟ به خصوص در دوران همه گیری کرونا، سفرهای بین المللی با محدودیت های زیادی مواجه شده اند و قیمت بلیط هواپیما نیز به شدت افزایش یافته است. همین دلایل باعث می شوند تا بسیاری از افراد قید سفر را بزنند و از اپلیکیشن های چت ویدئویی برای دیدار با خانواده و دوستانشان استفاده کنند. خوشبختانه برای این منظور اپلیکیشن های متعددی موجود است. برخی از این اپلیکیشن ها امکانات بیشتری از برقراری یک تماس ساده را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند و کارایی های متفاوتی دارند. در ادامه چهار اپلیکیشن پرکاربرد برای برقراری تماس ویدئویی را به شما معرفی می کنیم. این اپلیکیشن ها بر روی دستگاه های اندرویدی قابل نصب هستند.

اپلیکیشن Google Duo – کیفیت تصویر عالی

اپلیکیشن Google Duo – کیفیت تصویر عالی

شاید برایتان پیش آمده باشد که در هنگام یک چت ویدئویی ناگهان با افت کیفیت تصویر مواجه شده باشید و عملاً ادامه تماس برایتان غیرممکن بوده باشد. اپلیکیشن Google Duo تضمین می کند که بهترین کیفیت ممکن را در هنگام برقراری تماس ویدئویی برایتان فراهم آورد. همچنین این اپلیکیشن از امکانات دیگری مانند حالت Low Light، ویژگی Knock Knock (مشاهده پیش نمایش از تماس ها) و قابلیت رمزگذاری نقطه به نقطه بهره می برد. اگر تمایلی به برقراری یک تماس ویدئویی ندارید، می توانید آن را حتی در حین مکالمه تصویری به یک تماس صوتی تبدیل کنید.

اپلیکیشن Facebook Messenger – آشنا و کاربردی

اپلیکیشن Facebook Messenger – آشنا و کاربردی

اپلیکیشن Facebook Messenger احتمالاً برای بسیاری از کاربران انتخاب اول به عنوان یک پلتفرم پیام رسان است. بدون در نظر گرفتن اینکه این انتخاب صحیح یا اشتباه است، به هر حال این اپلیکیشن کاربران زیادی دارد و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد! علاوه بر ایفای نقش به عنوان یک پلتفرم پیام رسان، فیسبوک مسنجر قابلیت مدیریت SMS و حتی برقراری تماس ویدئویی را نیز دارد. شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی از این اپلیکیشن برای برقراری تماس ویدئویی با دوستان فیسبوکی خود استفاده کنید.

اپلیکیشن Skype – هوشمند و کارآمد

اپلیکیشن Skype – هوشمند و کارآمد

اسکایپ طی سال هایی که از زمان عرضه آن می گذرد، بارها و بارها آپدیت شده و اکنون به عنوان یک اپلیکیشن کاربردی و پرطرفدار شناخته می شود. به طوری که تعداد دانلودهای آن از وب سایت های معتبر به بیش از 11 میلیون دانلود رسیده است! اسکایپ امکاناتی مانند تماس صوتی، چت ویدئویی، پیام دادن هوشمند و حتی ارسال SMS را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. علاوه بر این، اسکایپ به صورت cross-platform طراحی شده و نسخه های اندرویدی و دسکتاپ آن با یکدیگر سینک است. به این ترتیب شما به تمام اطلاعات مربوط به تماس های برگزار شده در نسخه اندرویدی اسکایپ بر روی کامپیوتر رومیزی خود نیز دسترسی خواهید داشت.

اپلیکیشن Google Meet – همه چیز را به گوگل بسپارید!

اپلیکیشن Google Meet – همه چیز را به گوگل بسپارید!

با وجود اینکه Google Allo تقریباً دیگر از رده خارج شده، اما اپلیکیشن Google Meet همچنان طرفداران زیادی دارد و یک روش جذاب برای برقراری تماس های ویدئوییِ کاری یا شخصی به شمار می آید. شما می توانید در اپلیکیشن Google Meet گروه های 250 نفره تشکیل دهید و از آن برای برگزاری کنفرانس ویدئویی استفاده کنید. همچنین این اپلیکیشن امکان ضبط جلسات و ذخیره مستقیم آنها در سرویس ابری Google Drive را فراهم می آورد. این ویژگی به خصوص برای شرکت ها و سازمان ها کاربرد بالایی دارد و امکان تهیه آرشیو از جلسات را ایجاد می کند. پس شاید بهتر باشد تا همه چیز را به گوگل بسپارید و خیال خودتان را به طور کامل راحت کنید!

منبع: androidcentral