با وجود تولید تبلت های بسیار، کمتر مدلی را می توان پیدا کرد که بتواند آیپد را شکست دهد. اما برای اینکه بتوانید بهترین تجربۀ کار کردن با آیپد را به دست آورید، باید از قلم لمسی سازگار با آن استفاده کنید. اپل دو نسخه از قلم لمسی Apple Pencil را برای مدل های مختلف آیپد عرضه کرده است، اما این قلم های استایلوس هم کمی گران اند و هم قابل تعویض نیستند. به عبارت دیگر این قلم های لمسی فقط با مدل های مشخصی از آیپد سازگارند. خوشبختانه استایلوس های ارزان قیمت تری هم در بازار موجودند که هم کارایی بالایی دارند و هم با مدل های مختلف آیپد سازگاری دارند. در این مقاله قصد داریم تا چند مدل از بهترین جایگزین های Apple Pencil را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

قلم لمسی ZAGG Pro Stylus 2 – سازگار با تمام مدل ها

معرفی جایگزین برای Apple Pencil

قلم لمسی ZAGG Pro Stylus 2 به طور آهنربایی به آیپد پرو متصل می شود و به خوبی با تمام مدل های جدید آیپد کار می کند. این مدل فوق العاده دقیق است و از قابلیت تشخیص رد کف دست و حساسیت تیلت بهره می برد. باتری این استایلوس طول عمر بالایی دارد و از طریق پورت USB-C شارژ می شود. لازم به ذکر است که در سمت دیگر قلم لمسی ZAGG Pro Stylus 2 از یک حسگر معمولی خازنی استفاده شده است که برای کار با آیفون و دستگاه های دیگر کارایی دارد. جدیدترین مدل این استایلوس از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی می کند و در پنج رنگ مختلف راهی بازار شده است.

قلم لمسی Adonit Note-M with Mouse Sensor Pencil – ارتقای بازدهی و کارایی

معرفی جایگزین برای Apple Pencil

قلم لمسی Adonit Note-M یک جایگزین منحصر به فرد برای Apple Pencil است و می تواند به عنوان یک ماوس برای آیپد نیز مورد استفاده قرار گیرد. این قلم خاصیت آهنربایی دارد و به بدنه آیپد می چسبد؛ پس برای حمل و جابجایی آن کار آسانی پیش رو دارید. ضمن اینکه نوک این استایلوس دقت بالایی دارد و از قابلیت تشخیص شیب بهره می برد. در هنگام تبدیل قلم لمسی Adonit Note-M به ماوس، می توانید از آن برای کلیک چپ و کلیک راست استفاده کنید. همچنین می توانید با لمس پنل بالایی آن عمل اسکرول را انجام دهید. سنسور ماوس چند زاویه ای به کار رفته در این قلم لمسی از فاصلۀ 5 میلی متری نسبت به سطح عمل می کند.

قلم لمسی SwitchEasy EasyPencil Pro 3 – فوق العاده مقرون به صرفه

معرفی جایگزین برای Apple Pencil

قلم استایلوس SwitchEasy EasyPencil Pro 3 شباهت زیادی به Apple Pencil 2 دارد، ولی قیمت آن فوق العاده به جیب مردم معولی نزدیک تر است! این قلم لمسی با تمام مدل های جدید آیپد سازگار است و نوک آن دقت عملکرد بالایی را ارائه می دهد. از ویژگی های این قلم لمسی می توان به قابلیت شناسایی رد کف دست، پورت تایپ سی برای شارژ و طول عمر عالی باتری اشاره کرد. قلم لمسی EasyPencil فوراً با آیپد جفت می شود، اما باید حواستان باشد تا قسمت انتهایی آن را لمس نکنید. در این صورت قلم خاموش می شود!

قلم لمسی Adonit Neo Pro – شارژ با خود آیپد

معرفی جایگزین برای Apple Pencil

این قلم لمسی با تمامی آیپدهای ارائه شده از سال 2018 به بعد سازگار است و همانند Apple Pencil می تواند از طریق خاصیت آهنربایی، شارژ خود را از آیپد تأمین کند. هیچ نیازی به بلوتوث نیست، چرا که استایلوس Adonit Neo Pro به طور اتوماتیک با آیپد جفت می شود. این قلم لمسی از قابلیت هایی مانند تشخیص شیب (tilt)، شناسایی رد کف دست و تعویض نوک برخوردار است. در حالیکه قیمت این قلم لمسی نصف Apple Pencil 2 است، اما از لحاظ قدرت عملکرد تفاوت چندانی بین این دو مدل وجود ندارد.

قلم لمسی لاجیتک Crayon USB-C – جدید و ارتقا یافته

معرفی جایگزین برای Apple Pencil

قلم لمسی Crayon USB-C در هنگام قرارگیری در دست حس خوبی را به شما القا می کند و باعث می شود تا از کار کردن با آیپد بیشتر لذت ببرید. این قلم لمسی با تمام آیپدهای مدل 2018 به بعد سازگار است و دقت بالایی دارد. تکنولوژی تشخیص رد کف دست و حساسیت بالا برای شناسایی داینامیک خطوط، امکانات این استایلوس کارآمد را تکمیل کرده اند. در حالیکه نسخه اورجینال قلم لمسی لاجیتک Crayon با پورت لایتنینگ شارژ می شود، این نسخه به پورت شارژ USB-C مجهز است.

منبع: imore