هر لحظه اتفاقات مختلفی در دنیا در حال رخ دادن است و جهان با سرعتی فزاینده در حال حرکت به سمت جلو است! اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارید از اخبار روز جهان عقب بمانید، می توانید از تکنولوژی برای این منظور کمک بگیرید. اپلیکیشن های اندرویدی متعددی در این زمینه وجود دارد که علاوه بر انتشار اخبار، به شما این اجازه را می دهد تا اخبار ضروری را از غیر ضروری در آنها متمایز کنید. همچنین برخی از این اپلیکیشن ها به شما این امکان را می دهند تا موضوعات مورد علاقه خود را در آنها مشخص کنید تا فقط اخبار آن دسته ها به شما نمایش داده شود. البته بهتر است تا از اپلیکیشن های معتبر استفاده کنید تا از صحت منابع خبری آنها اطمینان داشته باشید. در ادامه می توانید چهار مورد از اپلیکیشن های اندرویدی خبری مطمئن را مشاهده کنید:

اپلیکیشن Google News – مشاهده سریع خلاصه اخبار

اپلیکیشن Google News – مشاهده سریع خلاصه اخبار

داشتن یک اپلیکیشن خبری کاربردی که مجموعه ای از اخبار مهم را در اختیار شما قرار دهد، برای بسیاری از افراد امری ضروری است. اپلیکیشن Google News یکی از همین اپلیکیشن ها است که امکان دسترسی سریع به سرتیتر پنج خبر روزانه مهم را فراهم می آید. در این اپلیکیشن یک تب با عنوان "For You" موجود است که در آن می توانید اخباری را که به حوزه های مورد علاقه شما مربوط است، مشاهده کنید. همچنین گوگل از ویژگی "Full Coverage" برخوردار است که لیستی جامع از منابع و اخبار اصلی را ارائه می دهد.

اپلیکیشن Feedly- Smarter News Reader – یک مسیر راحت به آنچه که نیاز دارید!

اپلیکیشن Feedly- Smarter News Reader – یک مسیر راحت به آنچه که نیاز دارید!

اپلیکیشن Feedly برای آن دسته از افرادی عرضه شده که به یک اپلیکیشن خبری کاربردی نیاز دارند تا اخبار مورد علاقه شان در حوزه های مختلف را به سادگی به آنها نمایش دهد. این اپلیکیشن مدیریت منابع خبری دلخواهتان را برای شما بسیار آسان می کند و با RSS سایر اپلیکیشن ها مانند IFTTT و Zapier تجمیع شده است. در بخش Discover این اپلیکیشن می توانید بین دسته بندی های مختلف خبری جستجو کنید و موضوعات جذابی را پیدا کنید که در حالت عادی امکان خواندن خبر درباره آنها شاید حتی غیرممکن باشد!

اپلیکیشن SmartNews: Local Breaking News- در اطراف شما چه خبر است؟

اپلیکیشن SmartNews: Local Breaking News- در اطراف شما چه خبر است؟

اگر به دنبال راهی برای دنبال کردن اخبار محل زندگی خود هستید و به اخبار کلی جهان چندان علاقه ای ندارید، می توانید از اپلیکیشن SmartNews استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای بخشی است که در آن اخبار محلی را نمایش می دهد. همچنین این اپلیکیشن به محض اعلام یک خبر جدید، شما را از طریق نوتیفیکیشن از آن مطلع می کند. شما می توانید به منظور دسترسی سریع تر به اپلیکیشن SmartNews، ویجت آن را بر روی هوم اسکرین گوشی موبایل خود قرار دهید. این اپلیکیشن منابع خبری معتبری را در اختیار شما قرار می دهد و یکی از بهترین ها برای اعلان اخبار محلی محسوب می شود.

اپلیکیشن Inoreader – فقط برای شما

اپلیکیشن Inoreader – فقط برای شما

اگر به خبرهای جذاب علاقه دارید، شاید جمع آوری سرتیترها آنها از منابع خبری مختلف و متعدد برایتان خسته کننده باشد. پس چرا از اپلیکیشن Inoreader استفاده نمی کنید که فقط اخبارِ ارائه شده در منابع مورد اعتماد شما را پوشش می دهد؟! شما می توانید RSS این اپلیکیشن را به گونه ای تنظیم کنید که فقط از منابع خاصی خبر دریافت کند و به نوعی آن را شخصی سازی کنید.

منبع: androidcentral