طیف وسیعی از لپ تاپ های موجود در بازار به رم 32 گیگابایت مجهز هستند؛ از اولترا بوک های سبک و باریک گرفته تا لپ تاپ های با دوام کاری و حتی مدل های گیمینگ با سخت افزار رده بالا! البته هر نوع کاربری به 32 گیگابایت رم در کارهای روزمره خود نیاز پیدا نمی کند! اما اگر به اجرای اپلیکیشن های طراحی و ادیت نیاز دارید، بدون شک رم 32 گیگابایتی برای شما ضروری خواهد بود. همچنین این میزان حافظه رم می تواند به کسانی که با فایل های حجیم سروکار دارند، کمک زیادی بکند. در زمینه گیمینگ نیز حتماً می دانید که بازی های روز بر روی سیستم های دارای رم پایین اجرا نمی شوند! به هر حال، اگر بنا به هر دلیلی به لپ تاپی با رم 32 گیگابایت نیاز دارید، ما در این مقاله و بخش اول مقاله بهترین لپ تاپ ها با رم 32 گیگابایت چند مدل از بهترین این دستگاه ها را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

لپ تاپ لنوو تینک پد X1 Carbon (Gen 10) – بهترین مدل بیزینس

لپ تاپ لنوو تینک پد X1 Carbon (Gen 10) – بهترین مدل بیزینس

لپ تاپ تینک پد X1 Carbon (نسل 10) در صدر لپ تاپ های سری تینک پد لنوو قرار می گیرد و یکی از بهترین مدل های بیزینس موجود در بازار است. این لپتاپ 14 اینچی صفحه نمایش با کیفیتی دارد و طول عمر باتری آن بسیار بالاست. همچنین در آن از سخت افزار رده بالا و انبوهی از ویژگی های امنیتی و حفظ حریم شخصی استفاده شده است. طراحی باریک بدنه و کیبورد حرفه ای و با کیفیت از دیگر ویژگی های لپ تاپ لنوو تینگ پد X1 Carbon (نسل 10) به حساب می آیند. چنانچه قصد دارید با این لپ تاپ بیشتر آشنا شوید و مقایسه Lenovo ThinkPad X1 Carbon (Gen 10) با X1 Yoga (Gen 7) را مشاهده کنید به بخش مقالات ما مراجعه کنید.

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس لپ تاپ استودیو – تعریف جدیدی از یک لپتاپ!

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس لپ تاپ استودیو – تعریف جدیدی از یک لپتاپ!

سرفیس لپ تاپ استودیو یک مدل انعطاف پذیر و کاربردی است که علیرغم ظاهر ظریفی که دارد، می توان از آن به عنوان یک لپ تاپ قدرتمند ورک استیشن هم استفاده کرد! صفحه نمایش لمسی با رزولوشن و دقت رنگ عالی این لپتاپ می تواند به سمت جلو یا عقب تا شود یا به طور کامل بچرخد و دستگاه را به یک تبلت تبدیل کند! سرفیس لپ تاپ استودیو با قلم لمسی Slim Pen 2 نیز سازگاری دارد و به تاچ پد و کیبورد حرفه ای مجهز است. مجهز بودن به پردازنده نسل 11 اینتل و کارت گرافیک مجزای RTX انویدیا پرفورمنس ایده آل این لپ تاپ را نیز تضمین می کند. شایان ذکر است که اخیرا لپ تاپ Surface Laptop Studio مجهز به قابلیت نرخ نوسازی داینامیک شده است.

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک پرو 360 – باریک، سبک، قابل تبدیل

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک پرو 360 – باریک، سبک، قابل تبدیل

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک 2 پرو 360 با طراحی باریک و وزن سبک خود یکی از با کیفیت ترین لپ تاپ های قابل تبدیل 15 اینچی به حساب می آید. صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع AMOLED است و از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند. همچنین این لپتاپ طول عمر باتری بالایی دارد و به وب کم فول اچ دی، اسپیکرهای سازگار با فناوری دالبی اتموس و سخت افزار رده بالا مجهز است. سخت افزار این لپتاپ علاوه بر 32 گیگابایت رم LPDDR5، شامل پردازنده نسل دوازدهمی Core i7-1260P هم می شود.

لپ تاپ ایسوس ZenBook Pro 14 Duo OLED – زمانی که یک صفحه نمایش برایتان کافی نیست!

لپ تاپ ایسوس ZenBook Pro 14 Duo OLED – زمانی که یک صفحه نمایش برایتان کافی نیست!

لپ تاپ ایسوس ZenBook Pro 14 Duo OLED یک مورد خاص و منحصر به فرد است و علاوه بر صفحه نمایش اصلی 15.6 اینچی، به یک صفحه نمایش 12.7 اینچی دیگر نیز در بالای کیبورد مجهز است! این لپ تاپ یک مدل ایده آل برای طراحان و تولید کنندگان محتوا است و عملاً به عنوان یک کامپیوتر چند مانیتوره قابل استفاده است! مشخصات سخت افزار داخلی این لپ تاپ به این صورت است: پردازنده نسل 12 اینتل سری Core-H، کارت گرافیک مجزای انویدیا RTX 3050 Ti و 32 گیگابایت حافظه رم LPDDR5-4800.

منبع: windowscentral