همانطور که در بخش قبلی گفته شد همه کاربران موبایل برای محافظت از بدنه ی گوشی های خود نیاز به یک قاب مناسب دارند. گوش های آیفون 11 و 11 پرو از این قائله مستثنی نبوده و باید برای محافظت از بدنه ی این گوشی مناسب ترین قاب را انتخاب کنید. بخاطر وجود قاب های متنوع هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و شما باید بر اساس مدل گوشی و بودجه ای که دارید قاب مناسب را انتخاب کنید. در ادامه به چند مدل دیگر از قاب های مخصوص آیفون 11 و 11 پرو خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید!

قاب ریزر Arctech Slim

قاب ریزر Arctech Slim

شرکت ریزر بخاطر رویکرد گیمینگی که دارد این مدل از قاب را مخصوص گیمرها طراحی کرده است. از ویژگی هایی که این قاب را تبدیل به قاب مخصوص گیمرها کرده می توان به ویژگی خنک نگه داشتن گوشی آیفون 11 پرو اشاره کرد. از آنجایی که گوشی آیفون 11 پرو از پردازنده محاسباتی و پردازنده گرافیکی قدرتمند و از قابلیت شارژ سریع برخوردار بوده، در هنگام اجرای بازی های سنگین منجر به گرم شدن دستگاه می شود. به همین خاطر در ساخت این قاب از لایه خاصی استفاده شده که باعث جذب گرمای گوشی شده و با حفره هایی که در این قاب تعبیه شده، گرمای به وجود آمده را به بیرون از قاب هدایت می کند.

قاب Ted Baker Book

قاب Ted Baker Book

اگر به دنبال قاب محافظی هستید که شکل و شمایل گوشی موبایل شما را خاص کند می توانید با انتخاب این قاب به خواسته ی خود برسید. یکی از ویژگی های این قاب محافظت از بدنه گوشی شما در برابر سقوط از ارتفاع می باشد. در ساخت بدنه این قاب از پوست روباه استفاده شده است. با انتخاب قاب Ted Baker Book و با توجه به طراحی خاص، علاوه بر محافظت از بدنه این امکان را به شما می دهد تا از نمایشگر خود نیز محافظت کنید. در پوشش این قاب از یک آینه استفاده شده که جذابیت و کاربرد این قاب را افزایش داده است. این قاب مخصوص گوشی های آیفون 11 پرو طراحی و تولید شده است.

قاب Spigen Touch Armor

قاب Spigen Touch Armor

این قاب جزو اقتصادی ترین محافظ های گوشی موبایل 11 پرو محسوب می شود. این محافظ از جنس پلی کربنات ساخته شده که از بدنه ی مناسبی برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های این قاب محافظت از گوشی های آیفون 11 پرو در برابر سقوط از ارتفاعات و همچنین آب می باشد که به همین علت از طرفداران زیادی بهره می برد. یکی دیگر از ویژگی های قاب Spigen Touch Armor بهره بردن از طراحی با ظرافت بالا و قطر نازک آن می باشد که می توانید با کمک این قاب از شارژر بی سیم نیز بهره مند شوید. به دلیل خوش دست بودن این قاب کاربر در هنگام تماشای فیلم یا بازی هیچ مشکلی نخواهد داشت. 

Area Leather Wallet Case

Area Leather Wallet Case

این مدل مخصوص کسانی هست که ترجیح می دهند به جای قاب، کیف گوشی داشته باشند. خوشبختانه برای کسانی که به دنبال این مدل از محافظ های گوشی هستند باید بگوییم که تنوع زیادی وجود داشته و می توان سلیقه همه کاربران را پوشش دهد. از میان انبوهی از کیف های گوشی ما به شما کیف محافظ گوشی Area Leather Wallet Case را پیشنهاد می کنیم. جنس این کیف از چرم اصل نبوده ولی در ساخت آن از چرم PU استفاده شده است که می توان جزو بهتری و با کیفیت ترین کیف های موجود حساب کرد. از ویژگی های این محافظ می توان به ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر رطوبت اشاره کرد. این کیف علاوه بر این ویژگی ها می تواند 4 کارت در خود جای دهد که شما را از خرید کیف پول بی نیاز می کند. در طراحی این محافظ از یک بند استفاده شده که به شما این امکان را می دهد هنگام جا به جایی، بند را دور موچ انداخته تا سنگینی گوشی را متوجه نشوید. از ویژگی های مخصوص این کیف می توان به پشتیبانی از شارژر بی سیم اشاره کرد که شما را قادر می سازد تا بدون جدا کردن محافظ گوشی خود را به صورت وایرلس شارژ کنید. با توجه به کیفیت و ویژگی های این محافظ از قیمت مناسبی نیز برخوردار بوده و شما می توانید با انتخاب محافظ Area Leather Wallet Case از ویژگی های این مدل بهره مند شوید.

این مدل از محافظ برای گوشی های آیفون 11 و 11 پرو طراحی و ساخته شده است.

منبع: techradar