یکی از دغدغه های کاربران موبایل، محافظت در برابر آسیب دیدگی آنهاست. هر چه ارزش و نسخه موبایل بالاتر باشد مساله جدی تر خواهد بود. گوشی موبایل آیفون 11 و آیفون 11 پرو جزو گران ترین گوشی های موجود در دنیا موبایل محسوب می شوند. در محافظت از این گوشی موبایل باید حساسیت بالایی داشته باشیم. بدنه این 2 گوشی از جنس شیشه ی براق بوده و و از دوربینی با دو و سه لنز بهره می برند. با این تفاسیر حتما به یک قاب و محافظ مناسب نیاز خواهید داشت. قاب های آیفون 11 و 11 پرو از تنوع بالایی برخوردار بوده و شما می توانید بر اساس بودجه ای که دارید قاب خود را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب سعی داریم چند نمونه از قاب های موجود را بررسی کنیم. با ما همراه باشید!

قاب Strada Series

قاب Strada Series

از مهمترین وظیفه های قاب محافظ برای آیفون 11 و 11 پرو محافظت از بدنه ی ظریفی هست که دارد. به همین منظور شرکت OtterBox با تولید و عرضه این قاب خیال ما را تا حدودی راحت کرد. این قاب محافظت 360 درجه ای از گوشی موبایل را به ارمغان می آورد. این قاب از جنس پلی کربنات هست که از رویه ای با جنس چرم پوشیده شده است. از ویژگی های این قاب می توان به داشتن فضایی مناسب برای قرار دادن 2 عدد کارت اعتباری اشاره کرد. این مدل از قاب برای گوشی موبایل آیفون 11 پرو طراحی شده است.

قاب Case  Leather

قاب Case  Leather

 قابCase  Leather توسط شرکت اپل ساخته شده که مناسب گوشی موبایل آیفون 11 پرو می باشد. در تولید این قاب از رنگ متنوعی استفاده شده که می تواند تمامی سلیقه ها را پوشش دهد. از ویژگی های این قاب می توان به محافظت از دکمه ها و مقاومت بالا در برابر خش اشاره کرد.

قاب Gear4 Crystal Palace Case

قاب Gear4 Crystal Palace Case

یکی از پرطرفدارترین مدل های قاب برای گوشی موبایل قاب های شفاف هستند. این نوع قاب ها بخاطر سادگی خاصی که دارند همه سلیقه ها را پوشش داده است. قاب Gear4 Crystal Palace Case نیز جزوی از همین مدل قاب ها است که در میان افراد ساده پسند محبوبیت زیادی دارد. جنس این قاب از یک ماده پلی کربنات هست که از این ماده در ساخت شیشه های ضد گلوله نیز استفاده می شود. طبق آزمایشاتی که روی این قاب انجام گرفته می توان گفت که این محصول در مقابل ضربه تا ارتفاع 4 متر مقاومت زیادی از خود نشان داده است. یکی از ویژگی های مهم این قاب به جا نماندن اثر انگشت روی بدنه اش می باشد. از دیگر ویژگی های این قاب می توان به حاشیه بسیار مناسب برای دوربین اشاره کرد که برای حفاظت از دوربین طراحی شده است. با این تفاسیر به جرعت می توان گفت که این مدل قاب یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین قاب های حال حاضر می باشد. قاب Gear4 Crystal Palace Case برای گوشی های آیفون 11 طراحی شده است.

قاب Nillkin Rubber Wrapped

قاب Nillkin Rubber Wrapped

این مدل یکی از مقاوم ترین قاب های موجود می باشد که بخاطر مقاوم بودن در مقابل اثر انگشت، چربی و عرق کردن است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. قاب Nillkin Rubber Wrapped محبوبیت خاصی در بین کاربران سامسونگ و آیفون دارد. دلیل محبوبیت این مدل از قاب در بین محصولات تولید شده توسط شرکت نیلکین را می توان به مواد تشکیل دهنده اش اشاره کرد که تماما از مواد سازگار با محیط زیست و غیر سمی TPU ساخته شده است. برای جلو گیری از خط و خش افتادن روی بدنه گوشی داخل قاب با پوشش میکروفیبری پوشش داده شده است، این پوشش تا حد زیادی می تواند از آسیب های مانند خط و خش جلوگیری کند. قاب Gear4 Crystal Palace Case مخصوص گوشی های آیفون 11 طراحی شده است.

قاب Presidio Stay Clear

قاب Presidio Stay Clear

این قاب از طراحی شفاف بهره مند است که قابلیت محافظت در برابر قطرات آب یکی از ویژگی های این قاب محسوب می شود.  این قاب همچنین در رنگ های متنوعی نیز تولید شده و قادر است در برابر اشعه های آسیب و اشعه های مضر محافظت های لازم را به عمل آورد. طبق آزمایشات انجام گرفته، این قاب می تواند تا عمق 3.5 متری آب از گوشی شما در مقابل آب محافظت کند. قاب Prosidio Stay Clear مخصوص گوشی های آیفون 11 پرو ساخته و تولید شده است.

منبع: techradar