شرکت تکنو خیلی آرام و بی سروصدا گوشی Tecno Pova Neo 3 را در لیست محصولات قابل خرید وب سایت رسمی خود قرار داده است. این گوشی موبایل به عنوان مدل جایگزین Pova Neo 2 عرضه شده که سال گذشته به بازار آمده بود. در مقایسه با مدل قبلی، گوشی تکنو Pova Neo 3 از طراحی جدیدی در پنل پشتی خود بهره می برد، رم بالاتری دارد و از یک سیستم عامل جدید پشتیبانی می کند. سایر مشخصات این گوشی با مدل نسل قبلی خود مشابه است. بیایید به مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی تکنو Pova Neo 3 نگاه دقیق تری بیندازیم.

مشخصات فنی گوشی تکنو Pova Neo 3

قابلیت ها و مشخصات فنی گوشی تکنو Pova Neo 3

گوشی تکنو Pova Neo 3 از طراحی جدید Turbo Mecha بهره می برد و رنگ بندی آن شامل سه رنگ مشکی، طلایی و آبی می شود. این دستگاه به یک صفحه نمایش 6.82 اینچ IPS LCD مجهز است که رزولوشن +HD (معادل با 1640x720 پیکسل) را به ارمغان می آورد. سایر مشخصات صفحه نمایش این گوشی شامل نسبت تصویر 20.5:9 و نرخ تازه سازی 90 هرتز می شود. این گوشی به طور پیش فرض به سیستم عامل HiOS 13 مجهز است که بر مبنای اندروید 13 توسعه یافته است.

تراشه مدیاتک Helio G85 قلب تپندۀ گوشی تکنو Pova Neo 3 را تشکیل می دهد. در کنار این تراشه از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در این گوشی اضافه شده است. یک اسلات اختصاصی کارت حافظه microSD نیز برای این گجت در نظر گرفته شده که از طریق آن می توانید ظرفیت حافظه داخلی دستگاه را افزایش دهید.

مشخصات فنی گوشی تکنو Pova Neo 3

باتری به کار رفته در گوشی تکنو Pova Neo 3 از ظرفیت فوق العادۀ 7000 میلی آمپر ساعت برخوردار است که حتی از ظرفیت بسیاری از پاوربانک های رایج 5000 میلی آمپر ساعتی نیز بیشتر است! به این ترتیب دغدغۀ تمام شدن سریع شارژ گوشی خود را نخواهید داشت و می توانید اول صبح شارژر این گوشی را بگذارید در خانه بماند! لازم به ذکر است که تکنو Pova Neo 3 از فست شارژ 18 وات هم پشتیبانی می کند و دکمه پاور آن به عنوان سنسور اثر انگشت نیز کارایی دارد.

بر روی پنل جلویی گوشی تکنو Pova Neo 3 یک دوربین 8 مگاپیکسل به همراه یک فلش LED تعبیه شده است. بر روی پنل پشتی این گوشی نیز شاهد قرارگیری دو دوربین 16 مگاپیکسل به همراه دو فلش LED هستیم.

مشخصات فنی گوشی تکنو Pova Neo 3

سایر مشخصات گوشی تکنو Pova Neo 3 شامل پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم زمان، سازگاری با شبکه ارتباطی 4G VoLTE و مجهز بودن به وای فای و بلوتوث می شود. همچنین این گوشی به GPS، یک پورت USB-C و یک جک صدای 3.5 میلی متری مجهز است.

قیمت گوشی تکنو Tecno Pova Neo 3

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه گوشی Pova Neo 3 منتشر نشده است. انتظار می رود این اطلاعات ظرف چند هفته آتی از طریق وب سایت رسمی این شرکت اعلام شود.

منبع: gizmochina