برند Teclast در اوایل سال 2023 از تبلت P25T با صفحه نمایش 10 اینچ رونمایی کرد. این تبلت یک مدل اقتصادی است و کمتر از 100 دلار قیمت دارد. اکنون این شرکت یک تبلت جدید را با نام Teclast T40S به بازار معرفی کرده است. صفحه نمایش این تبلت جدید از پنل IPS قدرت می گیرد و رزولوشن ایده آل 2K را ارائه می دهد. قیمت تبلت تکلست T40S کمتر از 200 دلار اعلام شده است که با توجه به نمایشگر 2K مناسب به نظر می رسد. بیایید به مشخصات این محصول جدید نگاه دقیق تری بیندازیم.

رونمایی از تبلت تکلست Teclast T40S

مشخصات فنی و قیمت تبلت تکلست T40S

همان طور که اشاره شد، صفحه نمایش تبلت Teclast T40S به پنل IPS مجهز است و 10.4 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش از رزولوشن 2000x1200 پیکسل پشتیبانی می کند و نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز را ارائه می دهد. با این حال به نظر می رسد که تبلت تکلست T40S موفق به دریافت استاندارد Widevine L1 نشده است و در نتیجه از استریمینگ HD از سرویس هایی مانند نتفلیکس پشتیبانی نمی کند.

همانند دیگر تبلت های ارائه شده از جانب برند تکلست، در مدل T40S نیز شاهد تلفیق یک صفحه نمایش با کیفیت با یک چیپست پایین رده هستیم. تکلست در این تبلت از تراشه مدیاتک MT8183 استفاده کرده است. این تراشه بر اساس فرآیند 12 نانومتری طراحی شده و به 8 هسته مجهز است. همچنین این تبلت دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. این مشخصات برای کاربری عمومی و مصارف روزمره مناسب است.

رونمایی از تبلت تکلست Teclast T40S

در تبلت تکلست T40S از یک باتری حجیم 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. علی رغم این باتری پر ظرفیت، وزن این تبلت چندان زیاد نیست و برای حمل و جابجایی آن مشکلی نخواهید داشت. به طور دقیق تر باید گفت که تبلت جدید تکلست 475 گرم وزن دارد که برای یک تبلت میان رده منطقی و قابل توجه است.

در بخش دوربین باید گفت که دوربین جلوی تبلت Teclast T40S از رزولوشن 5 مگاپیکسل بهره می برد و برای ثبت سلفی و برقراری تماس تصویری کارایی بالایی دارد. همچنین دوربین پشت این تبلت 13 مگاپیکسل رزولوشن دارد و به شما در ثبت عکس و ویدئوهای روزمره کمک زیادی می کند. این در حالی است که بیشتر تبلت های مقرون به صرفۀ موجود در بازار، از دوربین پشت 5 یا 8 مگاپیکسل برخوردارند.

رونمایی از تبلت تکلست Teclast T40S

در حال حاضر قیمت تبلت تکلست T40S در فروشگاه آنلاین AliExpress در حدود 172.29 دلار است. البته قیمت لوازم جانبی این تبلت مانند کابل شارژر، یک کابل USB و ابزار SIM جدا است و برای تهیه آنها باید به صورت جداگانه اقدام نماید. لازم به ذکر است که تبلت جدید تکلست به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 12 مجهز است و از طریق وب سایت آمازون برای خرید کاربران اروپایی در دسترس قرار گرفته است. با توجه به مجهز بودن تبلت T40S به صفحه نمایش 2K با پنل IPS و البته قیمت رقابتی، پیش بینی می شود استقبال مناسبی از آن در بازار تبلت های میان رده و اقتصادی به عمل آید.

منبع: gizmochina