هنوز زمان زیادی از عرضه تبلت Teclast T50 Pro با تراشه مدیاتک هلیو G99 به بازارهای جهانی نمی گذرد که این شرکت از یک تبلت دیگر نیز رونمایی کرده است. این تبلت جدید با مدل T40 Air به بازار معرفی شده و به یک صفحه نمایش 10.4 اینچ مجهز است. صفحه نمایش تبلت تکلست T40 Air از پنل IPS قدرت می گیرد و رزولوشن 2K را به کاربر ارائه می دهد. سایر مشخصات این گجت جدید شامل تراشه Unisoc Tiger T616 و دو دوربین پشت می شود. در مجموع تبلت تکلست T40 Air برای کسانی که به دنبال یک مدل اقتصادی برای مصارف روزمره هستند، انتخاب ایده آلی است. بیایید با آن بیشتر آشنا شویم.

بررسی فنی تبلت تکلست Teclast T40 Air

مشخصات فنی تبلت تکلست T40 Air

تبلت Teclast T40 Air به عنوان یک مدل کامپکت و جمع و جور به بازار معرفی شده و توانسته با طراحی ظاهری جذاب و دوربین های پشت حلقه ای خود توجه کاربران را جلب نماید. صفحه نمایش این تبلت دارای روکش مقاومی است و دور تا دور آن را قابی با ضخامت یکسان احاطه کرده است. لازم به ذکر است که تبلت جدید تکلست تنها 7.5 میلی متر ضخامت دارد و با وزن 450 گرم راهی بازار شده است.

بررسی فنی تبلت تکلست Teclast T40 Air

صفحه نمایش 10.4 اینچ تبلت تکلست T40 Air به پنل IPS LCD مجهز است و خروجی تصویر 2000x1200 پیکسل را ارائه می دهد. این نمایشگر از نرخ تازه سازی 60 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 120 هرتز و روشنایی حداکثر 350 نیت بهره می برد و کاملاً برای مصارف روزمره مناسب است.

اما درون بدنه تبلت T40 Air چه خبر است؟! شرکت تکلست در این تبلت از تراشه Unisoc T616 استفاده کرده است که شامل یک پردازنده هشت هسته ای و گرافیک G57 با فرکانس 750 مگاهرتز می شود. در کنار این تراشه از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است. ضمن اینکه یک اسلات اضافی برای ارتقای حافظه رم به میزان 8 گیگابایت دیگر نیز درون این تبلت تعبیه شده است. همچنین شما می توانید حافظه ذخیره سازی تبلت تکلست T40 Air را از طریق کارت حافظه MicroSD تا 1 ترابایت افزایش دهید.

باتری به کار رفته در تبلت تکلست T40 Air از ظرفیت 7200 میلی آمپر ساعت برخوردار است و از فست شارژ 18 وات پشتیبانی می کند. در اطلاعات منتشر شده به میزان شارژدهی این باتری اشاره ای نشده است.

بررسی فنی تبلت تکلست Teclast T40 Air

برای عکاسی، دو دوربین 13 مگاپیکسل سازگار با هوش مصنوعی بر روی پنل پشتی تبلت تکلست T40 Air تعبیه شده است. دوربین جلوی این تبلت 8 مگاپیکسلی است. هر یک از دوربین های این تبلت از قابلیت لرزش گیر اپتیکال تصویر بهره می برند و کیفیت مناسبی را ارائه می دهند. ضمن اینکه این تبلت از قابلیت آنلاک با تشخیص چهره نیز برخوردار است.

از دیگر قابلیت های تبلت تکلست T40 Air می توان به سنسور تشخیص نور، قطب نما، قابلیت اتصال به کیبورد و سیستم عامل اندروید 13 اشاره کرد. این تبلت فقط در رنگ خاکستری عرضه شده و قیمت آن بر روی وب سایت رسمی Teclast برابر با 212.95 یورو است.

منبع: gizmochina