شرکت Teclast تبلت مدل M50 Pro را راهی بازار کشورهای اروپایی کرده است. این تبلت وزن بسیار کمی دارد و با قیمت مقرون به صرفه ای عرضه شده است. لازم به ذکر است که این تبلت از صفحه نمایش 10.1 اینچ بهره می برد و از قیمت کمتر از 200 یورو (219 دلار) برخوردار است. تبلت جدید تکلست از تراشه Unisoc Tiger T616 قدرت می گیرد و به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز است.

مشخصات فنی تبلت تکلست Teclast M50 Pro

تکلست قصد دارد تا مدل M50 Pro را پس از مدل T40 Air راهی بازار کند. این مدل جدید قیمت کمتری از T40 Air دارد و وزن آن در مقایسه با نسل گذشته کمتر شده است. به طور دقیق تر باید گفت که این تبلت تنها 435 گرم وزن دارد و ضخامت بدنه آن 7.8 میلی متر است. به این ترتیب ضخامت این گجت نیز از مدل T40 Air کمتر است.

صفحه نمایش تبلت تکلست M50 Pro از رزولوشن 1920x1200 پیکسل برخوردار است و از نرخ تازه سازی 60 هرتز پشتیبانی می کند. دیگر مشخصات این صفحه نمایش شامل نرخ نمونه برداری لمسی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 350 نیت می شود. لازم به ذکر است که صفحه نمایش تبلت تکلست M50 Pro حدود 83 درصد از پنل جلویی را پوشانده است و بر روی قاب بالایی آن یک دوربین سلفی با رزولوشن 5 مگاپیکسل قرار دارد. تعبیه دوربین بر روی قاب باعث شده تا ضخامت فریم اطراف صفحه نمایش این تبلت کمی زیاد شود.

مشخصات فنی تبلت تکلست Teclast M50 Pro

نکته قابل توجه دیگر در مورد صفحه نمایش تبلت Teclast M50 Pro، طراحی چند لایه و استفاده از روکش بر روی آن است. این ویژگی باعث شده تا این نمایشگر در برابر آسیب های احتمالی مانند خط و خش مقاومت مناسبی داشته باشد. البته استفاده از روکش بر روی حساسیت لمسی این نمایشگر تأثیر منفی نگذاشته است و شما می توانید همچنان از عملکرد لمسی دقیق و سریع آن بهره مند شوید.

کانفیگ حافظه تبلت تکلست M50 Pro به این صورت اعلام شده است: 8 گیگابایت حافظه رم + 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی. این تبلت همراه با سیستم عامل اندروید 13 ارائه شده است و دارای مودم LTE است. همچنین یک اسلات سیم کارت با سایز نانو برای آن در نظر گرفته شده است. پس می توانید با این تبلت به اینترنت دیتا متصل شود. از دیگر امکانات تبلت تکلست M50 Pro می توان به بلوتوث 5.0 و وای فای اشاره کرد.

مشخصات فنی تبلت تکلست Teclast M50 Pro

رنگ بندی تبلت تکلست M50 Pro تنوع زیادی ندارد و فقط شامل رنگ آبی می شود. این تبلت جدید هم اکنون با برچسب قیمت 185.95 یورو (معادل با 204 دلار) برای خرید عمومی در بازار کشورهای اروپایی در دسترس قرار گرفته است. با این حال در یک اقدام عجیب، قیمت این مدل بر روی وب سایت آمازون 199.99 یورو (معادل با 219 دلار) اعلام شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد این موضوع از جانب برند تکلست به صورت رسمی اعلام نشده است. با توجه به این قیمت مقرون به صرفه و مشخصاتی مانند صفحه نمایش با کیفیت، پشتیبانی از سیم کارت و وزن سبک، پیش بینی می شود از تبلت تکلست M50 Pro استقبال خوبی در بازار به عمل آید.

منبع: gizmochina